14 Temmuz 2014 Pazartesi

Önce öptü sonra götten anal yaptı

Merhabalar adım Yudum. 21 yaşında güzel bir kızım. Bakire olduğum için cinsel deneyimlerim olmadı açıkcası ama başımdan geçen seks hikayemi sizinle paylaşıcam. Çünkü ilk seksimi unutamıyorum. Ailemle bahçe bir evde yaşıyorum. Bahçemizde bulunan ağaçların bakımı için bahçıvan tutmuştuk. Annem teyzemlerdeydi babam ve ben evdeydik. Bahçıvan işini yapıyor babamda onunla sohbet ediyordu. Daha sonra ev telefonumuz çaldı açtım. Amcam arabasıyla kaza yapmış abime söyle gelsin diyordu. Hemen babama ilettim. Babam apar topar üstünü değiştirip evden ayrıldı. Kızım sen ustanın yanında dur bir ihtiyacı olursa yardımcı ol ben hemen gelirim dedi. Balkonda oturup müzik dinliyordum bu sırada usta da çalışıyordu bahçemizde. Daha sonra bana bir su getirir misin diye seslendi. Mutfaktan sürahiyi alıp yanına gittim. Teşekkür ederim diyip pat diye yanağımdan öptü. Sen napıyorsun komşular görse nolur salak diyip bir tane tokat attım hemen eve girdim. Peşimden gelerek eve zorla girdi. Git peşimden seni babama söylerim diye tehtid ettim ama dinlemiyordu. Kolumu tutup beni evin girişinde bulunan odama soktu. Dur canım acıyor yapma annem gelir diye direndim. Beni zorla soydu arkama geçip öpüyordu. Kalçam sikine değdikçe benim de hoşuma gitmişti. Bastıra bastıra araya sokmaya başladı. Çamaşırımı da çıkartıp ensemden tuttu. Götüm iyice ayrılmıştı aradan sokuyorum deliğimi acıtıyordu. Ben direnemiyordum artık gidip gelmeye başladı. Kalçalarımı tokatlayıp sikiyordu. Dizlerimi iyice açıp kalçamı genişce tuttum ve gel hadi sok götüme diye bağırdım. Adam beni deliyordu sanki uzun siki 18 santim vardı en az. Tecrübeli olduğu belliydi sikerken göğüslerimi götümü her yerimi okşuyordu. Deliğimin içine akıtıp sikişi bitirdik çok konuşmadan üstünü giyip çıktı. Ben öylece şaşkın bir şekilde yatağıma uzandım. Mastürbasyon da yapıp rahatlamıştım. Sonra da annem geldi. Ustayı bazen görüyorum ama bir daha siktirmedim