29 Kasım 2014 Cumartesi

Otobüsteki Seks Tecrübem

İlk Tecrübem
Geç saatte(akşam 7.00) dershaneden fırlak otobüsle eve geliyordum. Bindiğim otobüs e-otobüstü ve en üst sağ köşeye oturdum. Ben ilk binendim ve benden sonra az insan henüz bindi, özge kimse binmedi. bir iki durak sonra ise zait adamakıllı sıfır ama sevişmek isteyeceğim körpe bir kız(20-21 görünüyordu) otobüse bindi.
Biletini bastı, oturacak bucak icat etmek için arkasını döndü ve yürümeye başladı. Ben insanların suratına bakamadığımdan ona da sert bakmadım. lakin basar ucuyla -bütün otobüs münhal olmasına rağmen- yanıma oturduğunu farkettim. seyahat süresince o uzun eteğine(diz boyu) saklanan bacaklarını bana değdirdi, bense camdan hariç göre yutkunup durdu. esasen kız daha yanıma oturur oturmaz şişen penisim patlayacakmış üzere oluyordu. Bir süre sonra kız dudaklarını yalamaya, ağzını şapırdatmaya başladı.
Ben okuldan çıkıp dershaneye gittiğim için güpür pantolonlaydım ve şeyimi saklayamıyordum. Susamıştım… 5-10 an elan anca yönetim ettikten sonra dişi dayanamadı mı nedir, elini fermuarımın hesabına koydum. Kendimi garip hissetmiş bir şekilde kadına döndüm, bana gülümsedi. Sonra bir daha yalandı ve fermuarımı açtı. Ben o tam “İyi ki en arkaya oturmuşum” diye içimden geçiriyordum.
Kız usuldan ovaller çizerek penisimi okşadı, beş on sonra da bana mevsuk eğildi. penisimi ağzıma aldı, emmeye başladı. Ben kendimden geçmiştim ve kadının saçlarına bakıyordum. İçimden geldi ve elimi kadının beyaz gömleğinin içine daldırdım. Onun göğüslerini okşadım, okşadım…
Hoşuma gitmişti bu iş! İlk defa yapıyordum ve geniş hikâyevi bir fanteziydi. bir zaman sonra katkısız elimi bile kadının bacaklarına attım. bayağı güzellerdi. ihtimal kızı çokça beğenmemiştim ama o yalnızca suratı için geçerliydi. esasen sermaye cinsellik olunca güzellikle alâkan kalmıyor. Organlar bitmiş olsun yeter! Her neyse, bacaklarından hafif aheste belaltına geldim. O ise hâlâ penisimle uğraşıyordu. Tabii ben onun verdiği zevkle bile doğal gaz alıyordum ve ağır bati boşalacağımı hissediyordum.
Kadının kafasını tuttum ve yukarıya kaldırdım. avrat yöntemince morarmıştı. “Yeter lan!” dedim ve kadının(kadın mı kız mı hüküm veremiyorum!) gömleğinin düğmelerini kopardım. ama mafevk bölgesiyle tek ilgilenmeden eteğini bile kaldırdım. yağız tentene kilot giymişti. Son durağa yaklaşmanın da verdiği aceleyle kilodu sağ tarafa sıyırdım ve penisimi kızın vajinasına daldırdım. kız az daha tepkisiz suratıma bakıyordu. Otobüsteki öteki insanların farketmesinden kıllanıyordu herhalde. Benim ise umurumda değildi; o saatten sonra onu mu düşünecektim!
Kadınla bu arada hafif aheste ileri-geri gitmeye başladık. kondom kullanmadığımı hatırlayarak korktum ve işi bıraktım. harem “N`oldu?” dedi bense “Sen en iyisi tekrar benimkini ağzına al!” dedim. gacı farklı birşey sormadan penisimi ağzına aldı, emdi emdi… Son durağa yaklaşıyorduk ki, otobüste iki dönemeç olan kadının ağzına boşaldım. Boşaldıktan sonra penisimi yollamak istedim lakin avrat bırakmadı.
Boğazı kıpırdıyordu, sanırım dölümü içiyordu. Şeyimi 10-15 saniye henüz emdi ve beni bıraktı. Fermuarımı çekerken şeyimin pırıl pırıl necip olduğunu farkettim. kadına “İyi davranış çıkartmışsın!” dedim, dudaklarının kenarını yalarken güldü. henüz son durağa gelmemiştik. karı da kıyafetlerini düzenledikten sonra(bu berenarı uzun sürdü zira düğmelerini koparmıştım!) elimi tuttu. “Yaşına gereğince harikaydı!” dedi. Bana bir eke verdi.
Kartın üstünde “Aylin akış – adi fahişe” yazıyordu! Kartı verdikten sonra Aylin bana “Ne hin istersen gel, seninle bedavaya yaparım!” dedi. Ve sonuna kez satırları eklemekten bile çekinmedi: “Sen körpe yeteneksin… Bir arkadaşımın jigolo pazarında çalışabilirsin!”
Kısaca, eroti-komik bir hikâyemdi, ilk tecrübem -bilmeden de olsa- bir paçoz ile gerçekleşti. Bu olayın üstünde tam 9 sene geçti. lakin hâlâ -ilk olduğundan mıdır nedir- unutamıyorum… Unutmadan, Aylin`e bir kez daha gittim, onu da ayrıksı saat anlatırım.