16 Nisan 2014 Çarşamba

Kocasını Aldatan Acemi Gelin

23 yaşındayım. Üç yıldır evliyim. İri ela gözlerim, dalgalı kumral saçlarım ve çok güzel bir vücudum var. Kocamla ilk gecemizi hala çok iyi hatırlıyorum. Evlenmeden önce hiç erkek arkadaşım olmamıştı. Kocam beni soymuş ve sevmeye başlamıştı. Beni arzu dolu bakışlarla seyrederken o da soyunmuş ve çırılçıplak kalmıştı. Daha önce çıplak bir erkek görmemiştim. Başta biraz canım yansa da, sonrasında çok keyif almıştım.



Seks konusunda arzulu ve meraklı bir kadındım. Başlangıçta bilmek istediğim her şeyi kocama soruyor, her şeyi ondan öğreniyordum. Ama ona sormaya cesaret edemediğim şeyler de vardı. Acaba diğer çiftler de bizim gibi mi sevişiyordu ve bütün erkekler birbirine mi benziyordu?
Merakımı giderebilmek için, bir arkadaşımdan birkaç seks filmi istedim. Evde yalnız olduğum bir gün, kasetlerden birini videoya takarak, heyecanla seyretmeye başladım. Gördüklerim beni hayrete düşürmüştü. Sevişmeler değişik pozisyonlarda ve hayal dahi edemeyeceğim fantezilerle sürüp gidiyordu. Ve kocamla kıyasladığımda, bazılarının erkeklikleri o kadar büyüktü ki, bir kadının böyle bir erkekle nasıl birlikte olabildiğini anlayamıyordum. Bazı kadınlar inanılmaz büyüklükte yapay organlar kullanıyorlardı. Bu aletlerden bir tane de ben edinmeliydim ve edindim de… Kocamın evde olmadığı bir gün onu denedim. Ama o kadar canım yandı ki vazgeçmek zorunda kaldım. Sonunda her şeyi kocama anlatmaya karar verdim. Bir tatil günü kasetleri onunla birlikte seyretmeye karar verdik. Bu, yaptığım en akıllıca işlerden biri olmuştu. Çünkü kocamla seks hayatımız oldukça renklendi. Artık biz de değişik pozisyonlar deniyor, küçük aşk oyunları oynuyorduk.

Ancak, asıl macera, İzmir’deki yazlığımıza taşınmamızla başladı. Hemen yanımızda, büyük, havuzlu bir villa vardı. Geniş bahçesi yüksek duvarlarla çevrili bu görkemli evin sahibi, Metin Bey, bizi geldiğimiz ilk gün yemeğe davet etti. Çok hoş ve samimi bir ortamdı. Kısa sürede kaynaşıp, yakınlaştık.
Gecenin ilerleyen saatlerinde, hep birlikte havuza girdik. Biraz yüzüp eğlendikten sonra havuzdan çıktık. Metin havuzdan çıktığında, gördüğüm şey karşısında hayrete düşmüştüm. Islak mayosunun altındaki erkekliği, olduğu gibi ortadaydı ve oldukça büyüktü. Tıpkı seyrettiğim filmlerde gördüğüm erkeklere benziyordu.

Ertesi sabah, kocamın bir iş için İzmir’e gitmesi gerekti. Onu uğurladıktan sonra , tam eve giriyordum ki Metin’le karşılaştım. Beni kahvaltıya davet etmek için gelmişti. Metin, elli yaşlarında olmasına rağmen çok dinç ve hoş bir adamdı. Karısından ayrılmış, yirmi yaşlarındaki oğluyla birlikte yaşıyordu. Kahvaltıdan sonra, oğlu Alper arkadaşlarıyla buluşacağını söyleyerek izin istedi ve gitti. Metin Bey’le baş başa kalmıştık. Bana birlikte havuza girmeyi teklif etti. Böyle bir teklifte bulunabileceğini tahmin ettiğimden, mayomu içime giymiştim.
Kendimizi havuzun serin sularına bıraktık. Epeyce yüzdükten ve sohbet ettikten sonra havuzdan çıktık. Soğuk suyun iyice irileştirdiği göğüs uçlarım, beyaz mayomun altından olduğu gibi görünüyordu. Metin bana öyle ıslak mayoyla durma, değiştir istersen, dedi. Ama yanımda başka mayo yoktu. İçeride kuru bir mayo olduğunu, istersem onu giyebileceğimi söyledi. Yatağın üzerinde oldukça şık, ten rengi bir mayo buldum ve giydim. Üzerime tam oturmuştu. Evden çıkıp, havuz kenarına döndüm. Metin’in yanındaki şezlonga uzandım. Bir süre beni süzdükten sonra, “Çok güzel bir vücudun var” dedi. Bu şekilde güneşte kalman iyi değil, diyerek güneş losyonunu aldı ve sırtıma sürmeye başladı.
Sırtımda gezinen ellerinden vücuduma tuhaf bir ürperti yayıldı. Sonra birden, elini mayomun içine soktu. İrkilerek arkama döndüm; ama bana karşı çıkma fırsatı tanımadan, hemen dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı emiyor dilini ağzımın içinde gezdiriyordu. Eli bacaklarımın arasına doğru kayıyordu ki, hemen bacaklarımı sıkıca kapattım ve çekildim. Sonra tekrar ona yaklaştım ve tekrar öpüşmeye başladık.

Bornozunun önünü araladı. Beni omuzlarımdan tutup, sırt üstü yatırdı. Mayomu çıkarttı. Göğüslerimi okşuyor, uçlarını yalıyordu. Bacaklarımı hafifçe araladı. Elleri artık en hassas yerlerimde dolaşıyordu. Onu içimde hissettiğimde bağırmamak için kendimi zor tuttum. Canım çok yanıyordu; ama yine de onu delice istiyordum. O sabah, Metin beni defalarca zevkin doruklarına taşıdı. Sonra, çırılçıplak havuza girdik. Onunla birlikte muhteşem saatler yaşadık.
Yaz boyunca, Metin’le sık sık böyle kaçamaklar yaptık. Hayatımın en güzel yazıydı…