16 Nisan 2014 Çarşamba

Komşum Aynuru Saatlerce Siktim !

Sizlere gerçekten yaşanmış bir sex hikayemi yazıyorum. Sizlere karşı komşumla yaşadıklarımı onu nasıl siktiğimi en ince ayrıntısına kadar yazacağım. Beni bu sürece dahil eden olayın başlangıcı eşimin beni telefonda arayıp karşı komşumuz hakkında çok garip şeyler gördüğünü söylemesiyle başladı. Telefonda bana galiba komşumuz kocasını aldatıyor deyince çok şaşırdım. Karşı komşumuz yüzü pek güzel olmayan ama vücudu harika olan biriydi. Evden çıkarken bazen onunla karşılaşırdık. Bana çaktırmadan baktığının farkındaydım. Komşum kapalı bir bayandı. Adı Aynurdu. Aynur genelde Dar etekler, göğüslerini ortaya çıkaran bluzlar ve yüksek topuklu ayakkabı giyerdi. Yürüdüğünde ise kalçasını bir sağa bir sola sallardı. Komşum 55 kilo ve 1.65 civarında boyu vardı. Esmer bir bombaydı diyebilirim. Erken evlenmiş şu anda 28 yaşında olan biriydi. Kocası ise çok pısırık birine benziyordu. Hiç sevmezdim arada mecbur kalınca selamlaşırdık. Eşim onu evden bir sokak ötede birisinin arabasından inerken görmüş Aynur arabadan inerken arabadakine el sallamış eşim bu hareketini görmüştü. Bu olaydan bir hafta sonra komşumuzun kocası zeki babasının rahatsızlığından dolayı 2-3 günlüğüne Eskişehire gitti.



Bir akşam eşim geçen gün o arabanın sokağın başında park ettiğini ve içinde birinin olduğunu söyleyince Aynurun bu gece kendini siktireceğini anlamıştım. Ben ve eşim balkonda oturup olayları izlemeye başladık. Gece 11 gibi adam binadan içeri girdi. Dış kapının açıldığını anlayınca ben ve eşim kapı deliğinden aynura bakmaya çalıştık. Adam çok sessiz adımlarla ilerliyordu. Aynur kapıyı aralamış bekliyordu. Belikli çocuklarını uyutmuş kendini ona hazırlamıştı. Ben aynuru hep kapalı elbiseler içinde görmüştüm. Aynur gecelikle kapıyı araladığında şok olmuştum. Ben ve eşim az kalsın birbirimize girecektik. O ben bakıcam diyordu ben ise ben diyordum. Aynura bakınca sikim kalkmış eşime göstermemeye çalışıyordum. Kapılar kapandıktan sonrasını tahmin edebiliyordunuz. Eşim aynurdan nefret ettiğini söylemeye başladı. Benim içimde ise bir an önce aynuru nasıl sikebilirim diye hayal kurmaya başladım. Sanırım eşimde bu durumdan tahrik olmuştu. Biraz oturup konuştuktan sonra yatağa girdik yatakta aynurun durumunu konuştuk. Ben eşimi öpmeye başladığımda eşim elini kendi amcığında gezdirmeye başlamıştı. Bu durum eşimi tahrik etmişti.

Eşimin memelerini emdiğinde eşim parmaklarıyla kendini beceriyordu. Bu arada eşim çok seksi biri müthiş kalçaları var eşimi becerirken çok zevk alırım. Yatakta müthiştir. Kalçalarına bayılırım. Eşimi arkadan becermek istemişimdir ama eşimden izin alamadığım için bu hayalime kavuşamadım. Neyse o akşam ben eşimin amcığını yalamaya başladığımda eşim hemen boşaldı. Eşim kudurmuştu. O gece Eşimi sikerken o gece Aynuru düşünüyordum. O geceki sikişimiz harikaydı. Gece 1 gibi dış kapıdan ses geldiğinde anladımki Aynur işini bitirmiş adamı postalamıştı. O gece ve tüm gün boyunca Aynur aklımdan çıkmıyordu. Aynuru sikme isteğim artıyor. Neler yapabilirim diye düşünüyordum. Eşim alış veriş için üsküdara gittiğinde evde yalnız kaldım. Yerimde duramıyordum. Aynurun çocukları binasın yanındaki parkta oynuyorlardı. Ben dayanamayıp Aynurun kapısına dikildim. Zili çaldığımda çok heyecanlıydım. Aynur kapıyı açtığında başında yazma üzerinde bir tişört ve altında dar bir pijama vardı. Selam verdikten sonra ona sizinle özel bir konu hakkında konuşmak istediğimi belirttim. Buyurun deyince içeri davet etmeyecekmisin dedim. İstemeyerekte olsa içeri davet etti. İçeri girdim. Salona geçtik kanepede oturdum. Oda karşıma geçti. Aynura nereden söze başlayacağımı bilemediğimi söyledim. Buyur deyince . sizi çok beğendiğimi öyleyi verdim. Bir an gülümsedi .sonra olmaz böyle bir şey deyiverdi. Hemen onun yanına geçtim ayağa kalkıyordu. Onu elinden tutup oturttum. İyice yanına yanaştım. Onunla konuşmaya başladım. Onu sevdiğimi deliler gibi arzuladığımı belirttim. Aynur oruspusu ise namuslu ayağına yatıyordu. Onun kulağına eğilip dün gece kiminle sikiştiğini biliyorum. Kocana söylememi istemiyorsan beni dinle dedim. Aynur oruspusu şok olmuştu. İlkinde inkar etti sonrasında kabul etti. Bir defalık bir kaçamak olduğunu söylüyor. Kimseye söylememem için yalvarıyor aynı zamanda ağlıyordu. Aynura iyice sokuldum önce göz yaşlarını sildim. Sonrasında kimseye söylemeyeceğimi söyledim. Aynur gülümsemeye başlamıştı. Aynurun yüzünü öpmeye başladım. Aynuru sikecektim artık elimden kaçamazdı. Bir anda kapı zili çalınca irkildik. Aynurun oğlu aşağıdan anne diye bağırıyordu. Ben hemen toparlandım aynurdan telefon numarasını aldım arayacağımı söyledim. 1 saat sonra Aynuru cepten aradım epey bir sohbet ettik onu çok beğendiğimi onsuz yapamayacağımı söyledim. Sonraki günlerde saatlerce telefonda sohbet ettik ban sevgilisinden ayrılacağına dair sözler verdi. Arada onu markete giderken gördüğümde bende peşinden gidiyordum markette sokaklarda epey sohbet ettik yavaş yavaş birbirimize alışmaya başlamıştık.

Yine bir Pazar günü onu markette yakaladım onu çok sevdiğimi onu arzuladığımı söyledim. Bana yarın sabah eşim ve çocuğuma yolladıktan sonra seni bekliyecem dediğinde sikim taş gibi olmuştu Aynur önümdeki kabarıklığın farkındaydı. Arada Aynur?u belinde sıkıca kavrayıp kendime çekiyordum. O gün iş yerini arayıp öğleden sonra işe geleceğimi söyledim. Pazartesi sabahı 8.30 gibi işe gidiyordum aynurun eşi ve cocuğu ise 8 gibi gidiyorlardı. Ben her zamanki gibi evden çıktım. Çıktığımda karşı komşum aynurun dış kapısının aralıklı olduğunun farkına vardım. Meğer kapı deliğinden beni gözetliyormuş. Ben hemen içeri girdim. Girdiğimde şok olmuştum. Aynur?un üzerinde bir gecelik vardı. Muhteşem bir şeydi. Kırmızı bir gecelikti göğüslerinin büyük kısmı dışarıdaydı. Kalçasını örten bir uzunluğa sahipti. Gerçekten müthiş bir vücudu vardı. Ben hemen onu kapıya dayadım dudaklarından öpmeye başladım. Bir elim kalçasında geziyor diğeri ise kalçasında. Bana dur dedi beraber bir kahvaltı yapalım deyince tamam dedim. Önümden yürüyerek mutfağa geçti öyle yürüyorduki kalçalarından gözümü alamıyordum. Çay koymaya başladığında ben arkasına geçip kalçalarını okşamaya başladım. Dur acele etme demeye başladı. Aynur oruspusu işi biliyordu. Benden önce kaç kişiye siktirdiğini merak ediyordum. Deneyimli bir oruspuydu. Nutfakta bulunan yemek masasına geçtim. Sandalyeye oturdum ve aynuru izlemeye başladım. Aynur buzdolabından bir şeyler çıkardığında eğiliyordu. Eğildiğinde kalçalar kabak gibi ortaya çıkıyordu. Aynur altına siyah bir tanga giymişti. Tanga sadece arkadan göt deliğini kapatıyordu. İp gidiydi. Yerimde duramıyordum. Ayağa kalkıp yardım etmeye başladım. Elimi bazen kalçasına atıyor buynunu öpüyordum. Kahvaltıyı hazırladık karşılıklı oturmaya başladık karşıma geçtiğinde memelerinden gözlerimi alamıyordum. Aynurda rahat durmuyordu. Ayaklarıyla beni tahrik ediyordu. Ben bir an önce kahvaltıyı bitirip onu sikmek istiyordum.

Aynur o gün hafif bir makyaj yapmıştı. Dudaklarına kırmızı parlak bir ruj sürmüştü. Harika görünüyordu. Kahvaltıyı yaptıktan sonra yatak odasına geçelim dediğinde artık aynuru sikebilecektim. Aynur önümde yürüyor ben ise arkasından kalçasına bakarak yürüyordum. Çok seksi bir şekilde kıvırıyordu. Yakat odasına geçtik Aynur hemen yatağa sırt üstü uzandı. Ben üstümdekileri çıkarıp çırılcıplak halde yanına uzandım o güzel dudakları öpmeye başladım. bir elimle ise memelerini okşamaya başladım. Aynur gözlerini kapamış okşanmanın tadını çıkarmaya başlamıştı. Yavaşa yavaş memelerini emmeye başladığımda Aynur inlemeye başlamıştı. Sağ elimi aynurun tangasından içeri amcığına götürdüğümde bu kadar sulanmış bir amcıkla karşılaşacağım aklıma gelmemişti. Resmen sıvısı kendiliğinden akıyordu elim ıslanmıştı. Önce amcığının dudaklarını okşamaya başladın. Elimi ammında gezdiriyordum. Aynur kalçasını aşağı yukarı doğru oynatmaya başlamıştı. Ben memelerini bırakıp göbek deliğini öpüp amcığına inmeye başladım. Tangasını kenara çekip Ammına dilimi değdirdiğimde Aynur haydi erkeğim sik beni demeye başladı. Bir çırpıda tangasını çıkardım zaten avuç içi kadardı. Karşımda yeni temizlenmiş tertemiz bir amvardı tek bir tüy bile yoktu. oruspu Aynur amcığını bana hazırlamıştı. Hemen amcığına yumuldum. Dilimi aynurun ammına sokup çıkardığımda Aynur kalçasını havaya kaldırıyordu. Bazen baş parmağımı aynurun ammına soktum aynı zamanda amcığını emmeye başladım. Bu arada serçe parmağımı aynurun arka deliğine sürtmeye başladım aynı anda üç işi yapıyordum. Bu şekilde 4-5 dk devam ettim.

Aynur o anda orgazmın doruklarına ulaşmıştı. Sıra sende deyip yatağa uzandım aynur hemen 69 pazisyonuna geçti. sikimin kafasını ağzına almaya başladı. Oruspu bu işi biliyordu. 3 yıllık evliydim eşim sikimi ağzına almamıştı. Bu çok hoşuma gidiyordu. Aynu sikimin tamamını ağzına alıyordu. Bu arada sikim 15 cm ve normal kalınlıkta insanların yazdığı gibi yalan yazmak istemiyorum. Ben aynurun ammını yalıyordum o ise sikimi sonuna kadar ağzına alıyordu. Parmağımla aynurun göt deliğini okşadığımda aynurdan herhangi bir tepki almadım. Oruspunun arkadan yarrak yediği belliydi. Parmağımı göt deliğinden yavaşça soktuğumda ohh diye inlemeye başladı o şekilde ben aynurun ağzına boşaldım aynurda orgazm olmuştu. Daha sonra yan yana uzandık. Bana dönüp harika bir sikicisin keşke seninle daha önce sikişseydim dedi. Bende seni sikmek harika dedim dudağına bir öpücük kondurdum. Aynur lavaboya geçti yüzündeki menileri temizleyip geri geldi. Yanıma uzanıp beni sike doyursana deyince sikimi Yalamasını istedim. Sikim hemen sertleşmeye başlamıştı. Aynuru domaltıp arkasına geçtim ammı kabak gibi karşımdaydı. Aynur amına parmağını sokup çıkarmaya başladı haydi sik beni deyince sikimi yavaşça ammına sokmaya başladım. Aynur harikasın erkeğim devam et diyordu. Ben aynurun ammını pompalıyordum bazende kalçasına tokat atıyordum. Ammına sikimi sokup çıkarınca işeret parmağımı aynurun göt deliğine yerleştirdim Aynur kalçasını oynatmaya başlamıştı oruspunun hoşuna gidiyordu. Bu şekilde yaklaşık on dakika devam ettim. Sonrasında imiz beraber boşaldık. Yarım saat dinlendikten sonra o beni sırt üstü yatırım sikimin üstüne oturdu. Kulağıma eğilip..ben atımın üstüne oturdum.. şu anda gezintiye çıkıyorum dedi.. o şekilde ikimizde orgazm olduk.. 1-2 saat dinlenip beraber yemek yedik. Ben aynura beni amma doyurdun ama ben senin kalçalarına hayranım seni göt deliğinden sikmek istiyorum deyince..aynur bana dönüp hiç teklif etmeyeceksin sanıyordum..dedi Dolabı açıp hemen bir krem getirdi.

Hemen domaldı bana dönerek önce dilini sokup gevşetmen lazım sonra kremleyip sikersin dedi. Ben hemen aynurun götünü öpmeye yalamaya başladım artık dayanacak halim kalmamıştı sikimi ve deliğini kremleyip okşamaya başladım sikimi yavaşça aynurun arka deliğine soktum. İlk defa bir kadını arkadan becerecektim. Aynur oruspusu bu duruma alışıktı. Hiç zorlanmadan içine aldı.. ben 4-5 dakika gidip geldim. Sonrasında göt deliğinin derinliklerine patladım.. gerçekten harikaydı.. Beraber duşa girdik yıkandık. Sonrasında giyinip apartmanda kimseye görünmden işe doğru gittim. O gün patrondan fırçamıda yedim ama aynura değerdi. Şu anda aynurla ayda 1 veya 2 defa sikişiyoruz işi sıkı tutuyoruz yakalanmamaya çalışıyoruz. Ha bu arada eşim aynurdan nefret ediyor..