31 Mart 2014 Pazartesi

Kankamla anal sex

herkese selam ben serhat 30 yaşındayım 4 yıldır evliyim kankam 24 yaşında bekar sevinç ile 4 ay önce yaşadıgım güzelmi demeli ötümü demeli seximizi paylaşmak istiorum bünlerden cumartesiydi kankamı arayıp çalıştıgı yerlere yakın oldugumu söyledim iş cıkışı onunla sohbet ederiz diye düşündüm buluştuk ezdik dolaştık bir parkta oturduk kuytu bir yerde akşam 8 gibiydi
karanlık çöktü ne olduysa yakınlaştık birden bire bacaklarına dokunmaya başladım oda elini bacagıma bıraktı ben yavaşca onun bacaklarını okşarken elinin benim aletimde oldugunu gördüm öpüştük hiç belemedigim bir şey söyledi aletini görmek istiyorum bulundugumuz yerden dolayı mümkün olmadıgını söyledim ama o andada bş br ev bulamazdık bana hadi bizim iş yerine gidelim dedi gittik koridorun ışıgını actı bir odaya gittik ben pantolonumu dizlerime kadar indirdim ben agzına alıcagını düşünürken oda pantolonunu dizine kadar indirdi ve önümde domaldı iyice aletini ıslat ve götümü sik dedi ben götünü sikmeden önce dizine kadar olan pantolonunu tam cıkardım ve ammını yalamaya başladım daha el degmemiş bir amdı sevinç bayılmak üzereydi amını bıraktım nokta kadar olan göt deligini yaladım sonra çantasını aldım bolça krem sürdüm aletime onun göt deligine bamagımı sokmaya başladım bu arada onun amını yalarken bir kez 31 çekerek boşalmıştım götü az gevşeyince hafif hafif göt deligine aletimi sokmaya başladım kendini kasıyordu biraz daha ilerledim canı yanıyordu elimi altan amına atım amını okşamaya başladım bu zevke gelince yüklendim aletimin yarısı girdi yavaş yavaş pompalamaya başladım göt deligi alışmıştı 18 cm aletimi köklüyordum yüz üstü uzatım göt deligine pompalıyordum 15 dakka falan sürdü aletimi cıkardım poposuna ve kalçalarının arasına boşaldım gerçektende çok zevkliydi . o günden sonra haftada bir defa anal sex yapıyoruz