31 Mart 2014 Pazartesi

Kuzenimi evde bağırta bağırta siktim

meraba ben murat anlatacağım olay 1 hafta önce yaşandı . teyzemlere kalmaya gitmiştik. ebru adlı bi kuzenim var onun o muhteşem götü beni bir hal ediyor gece onu becerme planları kuruyodum sabah olunca annemler felan hep gitti ebruyla tek biz kaldık sonra ebru duşa gidicem dedi 2 dk felan sonra bornozla içeri geldi allahım gerçektende her yeri mütişti o memeleri ısırmak istiyordum ama... neyse ebru içerden bluzunu alırken sikim öyle bi kalktıki sorma hemen sikimi dışarı çıkarttım ve
ebrunun bornozunun içinden götünü açtım ebru arkasını döndü sen napıyosun sapık diye bağırdı bende bağırma komsular felan duycak gel senle şu işi halledelim yavrum dedim ebru kaçmaya çalıştı ama onu tuttum ve yüz üstü yere yatırdım çok çırpınıyodu zor kendine gelebildi sonra bacaklarını ikiye ayırdım bana böyle bişey yapamassın allah cezanı versin dedi ben bu lafa aldırmadım amını açtım karşımda kaymak gibi bir am duruyodu hiç durmadan yalamaya başladım ebruda zevk alıyodu ama hayla bağırıyodu sonra evden ip bulmaya çalıstım bi tane halat vardı onla ebrunun elini bağladım ve ebrunun dudaklarını na yapıştım bi an oda karşılık verdi sonra sikim öyle bi kaklmaya başladıki ebrunun azına sikimi verdim ebru yalamıyodu onu tehdit ettim sonra öyle bi sikimi yalamaya başladıki ben boşalmaya başladım döllerin hepsini yutmasını istedim ama azından attı ebru bana orospu yeter artık çık git diye bağırmaya başladı bende daha işim bitmedi dedim sonra ebrunun bacaklarını ikiye ayrdım ve yarrağımı sokmaya başladım ama girmiyodu ebru çok bağırıyodu sonra elimle amını açmaya çalıştım sonra yeter artık dedim ve yarrağımın sadece başı girdi ebru hayııııııııııır kızlığımı bozmana izin veremem yapmaa dedi bende hayr dedim ve amına kökledim ama kızlık zarı yırtılmamıştı ??? sonra onu amından sikmeye başladım ebru çok bağırmaya başlamıştı ama oda zevk alıyodu ve ben boşalıcam dedim ebru hayır yapma ben korunuyorum salak sakın içime boşalma dedi ben kıza acıdım hamile kalır diye felan sikimi çıkardım ve boşalmaya başladım sonra onu yüz üstü çevirdim ve götüne sikimi sokmaya başladım ama 1 cm bile girmedi sonra bi götüne yükledim ve kökledim ebru allah cezanı versin murat diye bağırmaya başldı ve oda organzm olarak boşaldı sonra ellerini açtım ve daha işim bitmedi dedim ebru telefonu eline aldı tam annemleri arıycakken elinden telefonu aldım masaya doğru yüz üstü yatırmaya başladım ve götünden sikmeye başladım ama çok zevk alıyordm sonra telefon çaldı annemler 1 saat sonra gelecekmiş ve ikimizde giyindik ...