20 Mart 2014 Perşembe

Komşum Yaşlı Aysel Taş Gibiydi

Adım Hakkı 28 yaşında Kamuya yeni atanan bir memurum yeni görev yerinde göreve başlamış arkadaşlarım bana Toki konutlarından ev de tutmuştu Zamanla ş ve komşularımla çevreye alışmıştım bu nedenle ikametimde bazı bayanlarla aram çok iyi bekarlığın tadını haftada bir veya iki komşu karısıyla sikişerek geçiriyordum binada resmen horozluk yapıyordum Karşı dairede ikamet eden 65 Yaşlarındaki Remzi amca şeker hastalığından dolayı rahatsızdı bende ara sıra hatırını sorardım.



Eşi Aysel ise daha gençti yani 55-60 yaşlarında tombul iri memeli balık etli esmer tenli bir bayandı hep diz hizalarında etek giyer V yakalı buluzlar ve yuvarlak derin yakalı penyeler giyerdi Çoğu zaman eve her girişimde yanımda kim olduğunu bakmak için anahtar sesiyle kapısını açarak selam veriri di bende huyunu öğrendiğim için genelikle bayanları eve zilimin çalmasından 5 dakika sonra araladığım kapıdan alırdım Yine bir gün Remzi amcayı ziyarete gittim bayağı sohbet ettik 15 senedir aynı hastalıktan yattığını eşinden başka bakanının olmadığını kızının hiç uğramadığını oğlunun ise ölmesini beklediğin anlattı bende her konuda yardım edeceğimi söyledim ama başıma bela almışım haberim yoktu.

Tüp bitti hakkı koş, su bitti hakkı pazara gidilecek Hakkı araba hazır hadi gidelim derken ben artık evimde kalamaz olmuş karılara binemez hale gelmiştim Aysel teyze ile pazar alış verişinden gelirken binaya girişindeki Melahat bana çakmayacakmısın şeklindeki bakışıyla asansöre bindik Aysel teyze de ulan karılar bayağı hasret kalmış ne yaptın bunlara dedi ben em küm derken ben yaptıklarını biliyorum seni bunlardan uzak tutuyorum başına bela olurlar neticede bilen bayağı oldu ara ver dedi bak çevrende bayağı dullar var onlara takıl evlilerin evini yıkma dedi ben yine yok mok dedimse de anlatamadım karı secere tutmuştu Artık Aysel teyzenin eteği daha kısalmaya gömlek düğmeleri açılmaya memeler sergilenmeye eğilince yerinden çıkacak gibi duran memeleri gördükçe artık amsızlık başa vurmuş olacak ki memelerden kesmeye başladım derken kalça ritimlerini izlemeye başladım.

Remzi amcayı ambulansa bindirip hastaneye götürdük birkaç günlüğüne yatış verdiler ancak koğuş hep erkek olduğundan ben beklemeye başladım kızı Ebru ile gelini Melisa geldiler ağızlarında sakız mini etek derin dekolte ile bu ne arıyor annecim burda çok oldu artık şeklindeki şikayetle o zaman babanızın yanında kalın deyince hepsinin işi çıktı ve gittiler Eve geldikten bir gün sonra hafta sonu olduğundan gündüz evde uyuyacaktım zil çaldı kapıya baktığımda Aysel teyze elinde tepsi ile kapıda idi hadi oğlum dedi bende kapıyı açtım buyur ettim ulan bu koku ne ev batmış diyerek ben temizlerim sen uyu dedi bende dediği gibi yapmaya başladım Aysel teyze eğilmiş yerleri silerken memeler forya etmiş yerinden çıkacak gibi duruyordu sonra bacaklarını açtığında sarkma olmayan bacakları daha düzgün ve sutun gibiydi beline toplamış beyaz donunu altında beyazlamış kıllar dışarı saçılmış.

Amcığı şeftali gibi ayrık duruyordu böyle dakikalarca izledim benim kendisini izlediğimi görmesiyle eteğini aşağıya indirdi baktığında başını eğip ulan sıra bana mı geldi beni de mi sikeceksin dedi yok da etkilendim dedim nasıl dedi bende yaşın ile vücüdun yalan konuşuyor harika taş gibi vücudun var dedim mesela dedi bilmem dedim o zaman yerden kalkarak yanıma geldi bak bakalım nerem taş gibi memeler sarkmış, kalça büyümüş,göbek sarkmış kim sarkar bana dedi bende bilmem dedim tamam git ıtur bir yere daha beni dikizleme git emsalinle takıl dedi bende tamam dedim ama arada açtığı aback arasına bakıyordum derken yanıma geldi ulan ne yahu sürekli bacaklarıma ve arama bakıyorsun çok mu hoş dedi eğildim kızardım derken yanıma gelip eteğini yukarı toparlayıp kucağıma oturdu.

Hadi bakalım memelerimi Mualla,Elif,Fatma,Filiz,handan yada sibel gibi emsene dedi ne enmesi dedim onları emmeden mi sikiyordun karıların hep memeleri yerinden çıkmış çıkıyorlardı gibi konuşurken sikim kazık gibi olmuştu Aysel bu halimi görerek bak aslanım 20 senedir yarrak yüzü görmedim,ama seninki maşşallah taş gibi yerinde duramıyor diyerek ellemesiyle ben kendimden koparak dudağına öpücük kondurdum tepki vermeyince yanaklarından boynuna öperek indim elimle memeleri yokladığımda şok yaşadım çünkü çok diri ve sert idi diğer elimi de etek atından kalçalarına götürdüm yine onlarda iri olmasına rağmen taş gibiydi Elimden tutarak beni yaşlı görmezsen eski şeyleri bana yaşatır erkeğim olurmusun bak variyeti de sana bırakırım ya ister parayla yada öylesine siki versene beğenirsem seni paraya boğarım dedi.

Elimden tutup kucağımdan indi burda mı devam edelim dedi bende em küm desemde içinde eşya olmayan yatak odama geçtik eski divanı görünce bunun gıcırtısı apartmanı ayağa kaldırır dedi bende yok sesi çıkmaz dedim ve birden bana sarılıp vahşice dudaklarımdan öpmeye başladı öyle öpüyordu ki bu zamana kadar hiç böyle sevişmemiştim olgun sikiş bu olmalıydı Hemen Buluzu yukarı sıyırdım sutyen içine sığmayan her biri kafam kadar iri ve sert olan memeler salınınca sarkma bile olmadan yanlara açıldı uçu dimdik durdu şişman göbek çevresinde göbek çukuru geniş olarak duruyordu derken eteğini indirdim kalçaları ve bacakları süt beyazıydı bembeyaz kilodunun altından kıllar fışkırıyor olmasında rağmen iri kıyımlı amı yarılmış olarak yerinde duruyordu derken tekrar memelerine yumulup emmeye başladım ve sırt üstü yatağa uzandı bacaklarını havaya kaldırıp am buldun da kıllısını arama derler ya al sana kıllı am bakalım beğenecekmisin, çabuk ol yalnız dikkatli ol 20 sene sonra ilk elleyensin dedi.

Bende donu çekerek indirdim seyrek kıllardan amı taş gibiydi akan sıvılarla kılları kenara yapıştırdım emmeye başladım derken kendimde soyunmaya başlamamla iri kalçalardan yapışım sular gibi akan ama sikimi dayamamla kıvırmaya başladı ben yavaş yavaş sokmaya başladım ben soktukça yüzünde mutluluk ve gülücükler açıyordu tamamen derine kadar indiğimde derin bir oh çekip iri bacaklarıyla beni sardı eliyle kendine çekti içine boşalana kadar sikmemi ve sert davranmamı söylemesiyle kendimi kaybettim am içinde sikin yanıyordu sanki harika bir vantuzlaması vardı 10 dakika kadar siktikten sonra hışımla amının derinliklerine boşaldım hala üzerinden beni bırakmıyordu beş dakika amın içinde ve üzerinde yattıktan sonra bir kaç kez daha gidip geldim amı tamamen kurumuştu sikimin acıması Aysel teyzenin de çok acıyor bırak demesiyle çıktım amdan çıktığımda kıllar arasında kocaman bir am ağzını açmış sikimin çıkış yeri kapanmadan duruyordu derken menilerim sızarak gelmeye başladı eliyle kılların üzerine yaydı yerden kilodunu toplayıp giyindi bana harikasın pişmanmısın dedi bilmem dedim anan kaç yaşında dedi bende 45 dedim ulan neneni siktin desene dedi bende taş gibisin öbürleri sana su dökemez dedim o da ban bizim zamanımızda sikişi karılar yapar erkek sadece sikini kaldırır indirmemeye çalışırdı 3-5 sefer sonra diğer karılara gitmez edecem seni dedi ve öyle de oldu artık her gece onlardayım ve her gece Remzi amca uyuduktan sonra sarılarak yatıp sikişiyoruz. İŞte o zaman 60 yaşlarındaki bakımlı karı ile sikişin zevkini aldım harika bir uyum yakaladık her gece iki posta attırmadan uyumuyor illa amına iki kez boşalacaksın bana en yakın zamanda istemediği gelinini siktirecek o zaman size bunu da aktaracam