25 Eylül 2014 Perşembe

Kocamı Komşumla Aldatıyorum

Merhaba sevgili okurlar,4 yıllık evliyim eşimle mutlu bir evliliğimiz var.Seks hayatımızda oldukça haraketli kimse inkar etmesin kadınlar büyük penisten hoşlanır.Bende büyük penisten hoşlanan birisiyim.Eşimin penisi tahminim 15 cm civarında kötü değil ancak zaman zaman daha büyüğünü arıyorum.Çok uzun süre direndim başkasıylşa seks yapmamak için son olarak en sonunda patladım.Sıkça birbirmize gidip geldiğimiz komşularımız var.Onlarla birlikte pikniğe sinemaya her yere gideriz nuran ve eşi eser beyle çok iyi anlaşırız.bir gün hiç beklemediğim bir anda eser beyle bakıştık.salonun tam ortasında kaldık eşi daha işten gelmemişti ve kocam tuvaletteydi.dayanamayıp ona kur yapmak istedim.salonda bacaklarımı açtım.Kocam tuvaletteydi. ben kendimi tutamıyordum.Eserde odaklanmış bana bakıyordu.Daha sonra eşim geldi ve ben toparlandım.Hiç bir şey anlamadı.Bir kaç gün sonra eser beyle apartmanda karşılaştık ikimizde aynı asansöre doğru gittik.Asansöre bindik ikimizde biliyorduk geçen akşam neler olduğunu.Hiç birbirimize birşey söylemedik.ben bir şey yapmadan omzumdan tutup beni ters çevirdi aynaya karşı bana dayama başladı asansörü durdurdu.Aletini hissediyoordum ve kocamandı.İlişkiye girmedik ama sonuna kadar sürttü.Penisini çok merak ediyordum eğer hissettiğim gibiyse efsane bir penisi vardı.ben katımda inip şok içinde yoluma devam ettim günler birbirini izledi.Tekrar komşu ziyaretine gittik.Bu sefer bilinçli olarak mini etek giyip gittim aramızda bişey olmamıştı ancak müthiş bir cinsel çekim vardı.Bacaklarımı sergiliyordum.Kocam iş gezisi için ondan sonraki hafta izmire gitti.Ben bir hafta evde yalnız kalacaktı.2. akşam kapı çaldı gelen eser beydi.Oturmaya geldim dedi gülümseyerek.İçeri aldım.Üzerimdeki gecelikle oturmaya başladım.Pantolonun içinde sertleşen penisini görebiliyordum Nuran hanımın nerede olduğunu sordum annesine gitti dedi.İyice yanaştım elleme başladım .Penisi iyice sertleşti.Çıkardım ortaya kocamandı.Çok etkilendim Külodumu çıkarıp direk ilişkiye girmeye başladık o kadar çok çığlık atmak istiyordum ki apartman inler diye korkuyordum.Onunla orada 1 saat harika bir seks yaptık.O kadar güzel dakikalar geçirdimki hiç suçluluk duygusu hissetmedim.İlerleyen günlerde neden ikincisini yapmayalımki…