25 Eylül 2014 Perşembe

Üniversite Hocam Siktim

merhaba bu sene üniversiteyi kazanıp ankaraya yerleştim.okula gidip geliyorum dersleerimin çok iyi olduğu söylenemez bir gün derse girdim sınıf çok kalabalık hoca matematiksel istatistik anlatıyor.Benim kadam tabiki derste hocamız yeni hoca olmuş tam bir çıtır.götü üzerine şiir bile yazarım böyle güzellik görülmedi.neyse ben dersi dinlemeye başladım ama tabi sınıf kaynayınca bende kaynadım bir yandan yanımdaki kızın bacaklarına bakıyorum bir yandan hocanın götüne bakıyorum.ders bitti herkes çıktı ben kaldım hocanın yanına gittim hocam dedim regresyonu anlayamadım bana özelden anlatırmısınız dedim o da tabiki dedi kumaş pantolonumdan sikimi kaldırmıştım sikim ise kalktığında 25 cm olduğundan hocanın gözünün kaydığını farkettim.hocaya doğru yarağımı yanaştırdım.iyi gözünün içine sokuyordum dayanamayıp ısırdı sikimi.çıkardım hemen somurmaya başladı.amfide inleterek sikemye başladım götünü avuçlaya avuçlaya sikiyordum.hocamı o gün tam 6 kere boşaltım gece 12 ye kadar siktim akşam 5ten.daha sonra aldım hocamı arabama götürdüm kadın sikilmekten vazegeçemiyordu.doyamk bilmeden bir iki postada arabada siktikten sonra eve götürdüm orda da sabaha kadar siktim 3 posta akşam 5 ten beri 11 posta sikmiştim.sabah oldu kahvaltı yaptık sonra yatırıp bir daha siktim.