25 Eylül 2014 Perşembe

Sevgilim ile Çeşme tatilimizde ilk Swingers deneyimimiz.

Sevgilim ile Çeşme tatilimizde ilk Swingers deneyimimiz. Ben Murat 2 senedir birlikte olduğum harika bir sevgilim var bu arada ben 24 sevgilim 23 yaşında üniversiteyi bu sene bitirdim sevgilim hala devam ediyor sevgilim 1,72 m boyunda 50 kg çıtır ince ve uzun bacaklı oldukça dekolte giyen biri bende 182 boyunda 85 kg ve oldukça sportif bir vücuda sahip biriyim penisimde oldukça büyük ama bunu bütün arkadaşlarım veya başka erkekler için övünülecek bir araç olarak kullanmadım hiç bir zaman birçok defa sertleşme sorunları yaşıyorum fakat sevgilimin içine girmeme engel olmuyor bu penisimin iriliğinden fakat aynı keyfi alamıyorsunuz her neyse sevgilimin güzelliği sexi giyinmesi hep hoşuma gitmiştir tabi dürüst olmak gerekirse üniversitede okuduğumuz yollarda bunu pek istemiyordum kıskanıyordum gerçi bu hoş bir kıskançlıktı, benim okulum bittikten sonra buna pek aldırış etmedim hatta çokta hoşuma gitmeye başlamıştı. İş yerinde sezondan dolayı çok fazla vaktim oluyordu ve sex hikayeleri sitelerine çok fazla girebiliyordum bunlardan en çok cuckold ve eş değiştirme hikayeleri hoşuma gidiyordu. Zamanla bu hikayeleri sevgilimle yatak da paylaşmaya başladım başladıkça daha heyecanlı sevişmeye başladık kıskançlığımın yerine o dışarıdayken onun giyiminden ve gördüğü ilgiden dolayı hoşnutluk başlamıştı ama beni asıl doruğa çıkaran olay yaz tatili için çeşmeye gidişimiz olmuştu sevgilim zaten anormal dekolte giyen biri orada hepten açılmıştı ki tahmin edemezsiniz otelimizin dışında sole&mare denilen bir bech te gündüzlerimizi geçiriyorduk burada sevgilimin ne kadar ilgi çektiğini erkeklerin hatta kadınların nasıl onu süzdüğünü gördükçe tahrik oluyordum hatta o denize gidelim dediğinde hep oyun bozanlık yapıp onu tek yollayıp izliyordum kasıntılar ile dolu bir plaj olduğundan kimse yanaşamıyor ama herkes sikicekmiş gibi izliyordu bir gün akşam saatlerinde beach boşalırken bir çiftin konuşmasına şahit oldum swingers kelimesi dikkatimi çekmişti uyuyor taklidiyle kulak misafiri oldum 30-35 yaşları arasında bir çifti kadın çok sexy idi adam karısına masör ermeyi çağırdım yarın gelecek aşkım çok eğleneceğiz yine diye devam ediyordu çok anlam veremedim fakat konuştukça konuşmalarını kafama yazıyordum parti falan konuşurlarken massage for wife kelimesi geçti web sitesinden mi mesaj attığını v.s. konuşuyorlardı aslında çok net duyamadım ama hemen cep telefonuma sarıldım ve google da arama yaptığımda karşıma massageforwife.com sitesi çıktı siteyi inceleyip okudukça anladım eşiniz için masaj sevgilim denizdeyken iyice araştırmaya girdim çok heyecan verici yorumlar ve hikayelere ulaştım sevgilim yanıma geldiğinde sikim kalkmıştı ne oldu sana böyle dediğinde hemen kıvırarak salına salına yürüyüşünü gördüm aşkım sikim kalktı dedim. Gece dışarı çıktığımızda sevgilim yine dehşet sexydi Çeşme nin iyi mekanlarından birinde bir pop sanatçımızın konserine gittik tıklım tıklımdı bizde ayaktaydık sevgilim mekanda okul arkadaşlarıyla karşılaştı, bende az çok tanıyordum ama çocuklardan biri yabancıydı konser ilerledikçe biz coştukça sevgilimin kalçalarının bu yeni tanıştığımız gence sürttüğünü çocuğun sikin kalktığını ve sevgilimin pelüş mini eteğini kaldırdığını fark ettim ama herkes halinden memnundu özellikle ben! Otelimize gittiğimizde sevgilimi duvara dayadım ve konserde ne yaptın dedim! Kıpkırmızı oldu bir şey yapmadım v.s. derken gördüm dedim, inkar ettikçe çok hoşuma gitti deyince aşkım son zamanlardaki fantezini denemek istedim dediğinde sikim içine girmişti deliler gibi sevişirken masaj yaptırmak isterimsin aşkım dedim oda olur aşkım dedi ama ben bu geceki konser gibi heyecanlı bir masaj dedim sonunda bu gece gibi olacaksa aşkım sorun olmayacaksa ve bana verdiğin söz devam edecekse sonsuza kadar beraber olacaksak çok ta güzel olabilir dedi. Bende tabii ki aşkım dedim çünkü gerçekten hiç heyecanı bitmeyecek bir ilişkiye ihtiyacım vardı. Aynı gece dayanamadım kalktım ve massage for wife web sitesine girdim mesaj attım şansıma 15 dk içinde şartlarını sunan bir mesaj geldi o akşam Alaçatı’da sevgilimin çektiğim sexy fotolarını yolladım telefon verdi ve kendisinin yarın Çeşme de olacağını fakat yinede şehir dışı servis şartlarını uygulayacağını fiyatın farklı olduğunu v.s. konuştu hiç üstelemedim çünkü bu heyecana paha biçemiyordum. Fakat yarın akşam için kesin söz veremedi çünkü başka müşterileri için geliyordu ki tahminim sole mare da benim ufkumu açan çifti bunlar o zaman bana haber vermesini ona göre plan yapmak istediğimi söyledim. Sabah beach e gittiğimde o çift hiç oraya gelmedi belki Ayayorgi deki başka bir beach telerdi beklide masörlerine vakit ayırmışlardı. Ben ikincisini hayal ettim. Fakat akşam 5 gibi telefonuma baktığımda 2 kere aranmıştım arayan masör Emre’ydi hemen geri döndüm müşterileriyle olduğunu fakat akşam 8 de onların beklenmedik misafiri olduğundan müsait olduğunu fakat yarın tekrar onlarla olacağını söyledi. Ben sevgilimle yan yana gelir gelmez akşam masajın var aşkım dedim bana saçmalama ciddi misin dedi. Evet, aşkım ciddiyim sen değimlisin dediğimde? Sen istiyorsan benim için çok iyi rahatlama ve tatmin olabilir dedi ve üstüme çıkarak beni öptü.. beachten hemen toparlanarak çıktık otelimize gittik sevgilim duşunu aldı ve bornozunu giyerek yatağa uzandı ben massage for wife ile tecrübeleri olanların yazılarını okuduğumdan giyinmeyecek misin aşkım diye sordum. Sevgilim masaj yaptıracağım neden giyeyim dediğinde ben çok sexy olmanı ve masörün seni görür görmez sikinin kalkmasını istiyorum ayrıca seni onun için ben soymak istiyorum dedim sevgilim kıpkırmızı olmuş utanarak mini ve tek parça bir elbise giyindi altına güzel bir iç çamaşırı ve topuklu ayakkabılarını, zaman yaklaşıyordu saat 8:30 gibi telefonum çaldı takside olduğunu neredeyse geldiğini aşağı inerek kendisini karşılamamı rica etti, bende yaptım taksiden karşıladım taksi ücretini verdim ve yanımdaki masör ile otelde asansörde çıkarken biraz sonra olacakları hayal ediyordum. Yinede Ermeye sevgilim çok heyecanlı panik yaparsa lütfen idare edin dedim merak etmeyin dedi. Birde bir şey sormak istiyorum dedim başkalarının sizin hakkınızda hikâyelerine okudum penisinizi tutarak sevgilime ben sokabilirliyim dedim. Biraz durdu şartlarını sayarak bunlara uyarsanız yapabilirsiniz dedi. Ben kalpten ölebilirdim odamıza girdiğimizde sevgilim bizi ayakta karşıladı emre ile biraz oturduk biz içki içiyorduk masörümüz bir şey almadı ve sorumuz olup olmadığını sordu. –Sevgilim masaj nasıl oluyor diye sordu? Masör: klasik masaj sadece siz ve ben komple çıplak oluyoruz fakat daha interaktif ve isteğiniz doğrultusunda ilerliyor dedi. Sonra başlayalım mı dediğinde sevgilim bana baktı bende başlayalım dedim emre ayağa kalktı sevgilimi de ayağa kaldırdı beni çağırarak sevgilimi soymamı rica etti sevgilimin fermuarını açmamla elbisesinin yere düşmesi bir oldu. Üzerinde sadece tangası kalmıştı göğüsleri çok büyük değildi ve çok dik başları kalkık ve taş gibiydi. Emre sevgilimi yine elinden tutarak yatağa yatırdı sonra kendisi soyunmaya başladı boxerı kalmıştı ve yatağa oturarak sevgilime ayaklarından masaj yapmaya başladı. Bacakları kalçaları ve vajinasının çok yakınına masaj yaptı sonra diğer bacağına masaj için ayağa katlı ve kendi boxerını çıkardı penisi taş gibi sertti fakat benimkinin yarısı kadardı yani normal ebatlarda aslında benim penisim büyük fakat çokta işlevli diyemezdim her neyse sevgilimin ayağını sikinin üstüne koydu sevgilim tüyleri diken diken oldu standart masaja devam ediyordu fakat baldırına ve kalçalarına ilk ilerlemesinde sevgilimin tangasını çıkarıp bana attı ve sevgilimin kalçasına ve vajinasının çok yakınına masaja başladı sonra vıcık vıcık sesleri duymaya başladım artık sevgilimin amına masaj yapıyordu birkaç Dakika sonra ah diye bir inleme geldi parmağını sokmuştu 5 dk sevgilimi parmaklarıyla çıldırttı ve sevgilim gözlerimin içine bakarak boşaldı sonra kalçalarının üzerine oturdu sırtına masaja başladı bu sırada siki ve daşakları sevgilimin kalçalarına sürtüyor sevgilim kalçasını yukarı kaldırıyordu sevgilim elini bana uzatınca yatağın yanına oturdum ve sevgilimle öpüşmeye başladık sonra ermeye dönerek içine girerimsin dedim emre evet gireceğim deyince bende sikini hemen tutum ve içine sokmak istedim sevgilim bu sahneyi görmek için hafif doğruldu inanamıyordu ama ermenin siki çok sıcak ve sertti. Emre bana 1-2 dk daha müsaade edin öyle içine sokrasınız sevgilinizin dedi. Sonra sevgilimi yüz üsttü çevirdi ve kafasını bacaklarının arasına sokarak sevgilimin amını yalamaya başladı sevgilim çıldırıyor böyle bir zevk almadığından bahsediyor bana sen neden böyle yapmıyorsun diye sitemde bulunuyordu 20 dk devam eden bu oral sexte sevgilim 2 kere boşaldı. Sonra emre sevgilimin bacaklarının arasına girerek bana sikimi sevgilinize sokabilirsiniz dedi! Masör ermenin sikini tutum sıvazlamadan yapmadım sonra sevgilime yerleştirdim emre kendini hafif yiterek sevgilimin amına girdi patır patır sikiyordu sevgilimi benim sikimde sertleşmişti ama hiç çıkarasım yoktu sonra emre sevgilimi domalttı sevgilimde benim sikimi çıkararak ağzına aldı harika bir şeydi ben Altan elimi uzatarak ermenin siktiği amı okşuyordum 10 dk sonra emre nereye boşalmamı istersiniz dedi bende ermenin sikini Altan çıkararak avucuma dedim emre avucuma boşalmıştı ve ben avucumdaki spermleri alarak sevgilimin göğüslerine iyice yedirdim sonra onları yalayarak sevgilimle seviştim. O gün emre bizimle sabahladı tatil dönüşü de Sevgilimle nişan yaptık ve eylülde evleneceğiz. Teşekkürler massage for wife.
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri