5 Ocak 2014 Pazar

Banyoda başlayan sert sikiş

Geçen gün sevgilim gayet azgın bir biçimde beni ziyarete geldi. Daha önce hiç bu kadar geç saatte geldiğini ya da benimle bu denli yakın olduğunu hiç hatırlamıyorum. Ama bu durum gerçekten beni fazlası ile tatmin etmişti ve hiç durmadan sarılarak hemen ne olduğunu sordum. Hiç bir şey söylemedi ama bir şeyler olduğu kesindi. Bende pek takmadım aslında zira bu denli seksi bir biçimde giyinmiş ve yanıma gelmiş olan bir hatuna pek bir şey sormam. Sadece boş evde bir güzel sabaha kadar sikerim…

Neyse, hikayeyi anlatmaya devam edeyim. Hemen içeri aldım ve koltukta 5-10 dakika kadar sadece birbirimize sarılarak oturduk. Ama bu eliyle felan yanlışlıkla deymiş gibi yarağa çarpıyordu benim. Tabii bir süre sonra benim yarak iyice taş oldu ve artık dayanamayacak bir seviyeye geldim. Zira artık oyun oynayacak ya da soracak, bekleyecek bir durumum yoktu. Ne olacaksa olsun dedim ve direk bunun dudaklara yapışık, amını okşamaya başladım. Biraz şerbeti verince, baktım ses çıkmıyor hemen kotunu indirdim, kendimi de soydum ve sert bir şekilde hatunu kucakladığım gibi yanda ki yatak odasına götürüp yatağa attım. Bu durum onunda çok hoşuna gitmişti ve hiç bir şey konuşmadan direk sikişe geçmiştik. Önce bunu bir güzel altıma aldım ve amını parçalar gibi sikmeye başladım. Akabinde hiç durmadan ters çevirip domaltarak sikmeye başladım ve ilk defa bir çılgın yaparak hiç fark ettirmeden bir anda yarağı bunun götüne kökledim.

O derece hızlıydım ve götü o kadar dardı ki benim bile yarak biraz sızladı ama mükemmel bir zevk verdi. Bu öyle bir bağırdı ki o an dedim kalkıp gidecek ama nafile… Onunda hoşuna gittiğini görünce ben iyice dizginlerimi kırdım ve sabaha kadar amdan, götten fena şekilde siktim karıyı. İşte o gün bugündür ne zaman görse beni kaçıyor orospu, bende sizlerle paylaşayım dedim.