2 Ocak 2014 Perşembe

Komşunun Liseli Kızını Fena siktim

Merhaba yaş: 22, boy: 1.80 , kilo: 75 yakışıklı ve seksi bir erkeğim. Komşunun liseli kızını yıllardır sevmekteyim. Adı Merve,Onun liseli daracık eteğini görünce yarağım kalkıyor.  Şimdi nasıl siktiğimi anlatacağım.

Üniversite öğrencisiyim ve eskişehirde okuyorum. Yarıyıl tatilinde evime istanbula dönmüştüm. Benim okulum bittiğinde liseli mervenin henüz yarıyıl tatili başlamamıştı. Markete giderken ve okul çıkışlarında sürekli onu görüyordum. Beni her gördüğünde bana bakıyor ve dudağını ısırıyordu. Anlıyordum benim sikimi ne kadar istediğini. Bir gün otuzbir çekerken sürekli olarak merveyi amından siktiğimi düşündüm. Merve artık çok fena aklıma girmişti ve onu sikmem gerektiğini anlamıştım. Merveyi sikmeyi çok istiyordum. Mervede sıcacık amını bana vermek için can atıyordu. Gözlerinden anlıyordum liseli mervenin.
Merveyle aynı evde olabilmek için aklımca plan yaptım ve mervenin annesi sevim teyzeyle kızının notları hakkında konuştuk. Sevim teyze mervenin notlarının ortalama olduğunu ve yardım etmem için bana para verebileceğini söyledi. Merveyi sikmek için bu fırsatı kaçıramazdım. Bütün gün aynı evde, odada birbirimize bakıcaktık. Sevim teyzeye paraya gerek olmadığını gönüllü olarak merveye özel ders vereceğimi söyledim :) Akşam sevim teyze kocasıyla bu konuyu konuştu ve ertesi gün mahallede takılırken birden merve önümü kesti. Bana hadi eve gidip ders çalışıyoruz dedi ve elimden sürükledi gülerek. Anlaşılan sevim teyze kocasına merveye özel ders vermem için anlaşmış ve merveyi güzelcene domaltıp sikme fırsatı sunmuştu bana. Sürekli olarak kalbim küt küt atıyordu. Çünkü merveyi yıllardır biliyor ve sikmek istiyordum. Mervede beni biliyor ve sikilmek istiyordu. Hemen dublex evin üst katına mervenin odasına çıktık. Sevim teyze pazara gitmiş ve kocası rıfat amca akşam işten gelecekti. Merve "ben üstümü çıkarmak için odama gidiyorum" dedi ve ben de üst katın salonunda merveyi bekledim. Merve birazdan ben hazırım gelebilirsin dedi. Odasına gittiğimde merve daracık taytını giymiş ve güzel götü çok belli oluyordu. Ben hemen bozuntuya vermeden mervenin çalışma masasına geçip merveye hangi dersler hakkında eksiği olduğunu sordum. Merve odada yeni soyunduğu için amının ve götünün kokusu odaya yayılmıştı. Sürekli o güzel ve sıcak kokuyu içime çekiyordum. Merve de bana matematik lys 2 den eksiği olduğunu ve okul hocasının anlatmadığını söyledi. Hemen çalışma pozisyonu alarak ders çalışmaya başladık. Merve sandalyede sürekli ayağını amının arasına alarak oturuyor ve suratıma karşı nefesini üfleyerek anlattığın dersi dinliyordu. Bir süre sonra dersten sıkılmaya başladım ve merveye doğru baktım. Oda bana uzun uzun bakıyor ve dudağını yaklaştırıyordu. Bende ona doğru yakınlaştım ve elimi taytına doğru gçtürüyordum. Merve dünden razı gibi geliyor ve sürekli olarak ortam sıcaklaşıyordu. Elimi mervenin götüne attım ve o an merve benim ducaklarıma yapıştı. Dakikalarca merveyle yiyiştik. Bir süre sonra merveyle ufak ufak sevişmeye başladığımızı anladım. Oda çok hevesliydi ve bana doğru sürekli yaklaşıyor ellerimi vücudunda gezdiriyordu. Hemen mervenin tshirtini çıkardım ve ardından sütyenini çıkarıp mervenin kocaman memelerine kafamı daldırdım. Merve hadi dedikçe daha çok emiyor ve sıkıyordum. En sonunda oda beni soymuş ve yarağımı ağzına almaya başlamıştı. Bir süre sonra elimi mervenin taytını çıkarmak için uzattım ve merve onayı verince hemen taytını ve içindeki kilodunu çıkardım. merve ve ben artık çıplak kalmıştık ve bana ne yapacağımızı sordu. Bende ona sürekli cüzdanımda taşıdığım prezervatifi gösterdim ve şimdi ben seni amından sikicem dedim ve merve gülerek olmaz dedi. Ben o an çok sinirleniştim. Ona neden olamayacağını sordum ve kızlığımı bozduramam ama götten yapabiliriz dedi. Anlaşılan merve okuldada başkalarına götten vermişti. Bende hemen merveyi domalttım ve sıcacık götünü yararak, yarrağımı içine soktum. Artık daracık göt deliğine sürekli girip çıkıyordum ve merve sürekli hızlı hızlı diye bağırıyordu. Boşalma zamanım gelmişti ve götünün derinliklerine boşalmaya karar verdim. Merveye prezervatifi çıkarıyorum dedim. Merve ise olmaz prezervatife boşal dedi. Mervenin haberi olmadan prezervatifi çıkardım ve daracık göt deliğine yarağımı sokarak 1-2 dakika sonra boşaldım. Merve ilk başlarda biraz kızdı ama bir süre sonra götünden akan spermlerii görünce gülmeye başladı. 1-2 saat daha yiyiştikten sonra üstlerimizi giyindik ve ben evime yolaldım. İyi okumalar :)))