8 Ocak 2014 Çarşamba

Karımı evden gönderip Dilekle sikiştikKarımı evden gönderip Dilekle sikiştik

Karımı evden gönderip Dilekle sikiştik isimli seks Hikayemiz.
Merhaba, benim adım Kemal. İstanbul’da yaşıyorum ve 4 senelik evliyim. Belki evliliğimin başlarındayım ama bu evlilikten ve yaşadığım hayattan epey bunalmış vaziyetteyim. Herkeste olduğu gibi başlarda ben de çok mutluydum ama zaman ilerledikçe ve sorunlar başladıkça çıkan sorunlara katlanamaz hale geldim. Yani karımla aramızda soğuk rüzgarlar esiyordu. Bundan 6 ay önce karımın babasının biraz rahatsız olduğu haberini aldık. Ben, haftanın 6 günü çalıştığım için karımla birlikte İzmir’e gidebilecek durumda değildim. Ancak karımı ailesinin yanına gönderdim ve evde tek başıma kalmaya başladım. Bekarken bile hayatımda hiçbir zaman hiç kimseyi aldatmış değildim. Ama yalnızlık da canımı sıkmaya başlamıştı yavaş yavaş. Bir Pazar evde oturmuş pinekliyordum. Rehberimi kurcalamaya başladım.



 Hala telefonumdan silmediğim eski sevgililerim vardı. Onları tek tek yoklamaya başladım. Sonunda liseden sonra bir süre takıldığım Dilek ile samimiyeti arttırmaya başladık. Akşam için eve davet ettim Dilek’i. O ise sen evlenmemiş miydin, karın evde değil mi dedi. Ben de ona eğer karım evde olsa seni çağırır mıyım, çağırıyorum ki bir bildiğim var dedim. Neticede Dilek’i bizim eve gelmeye ikna ettim. Dışarıdan yemek söyledim ve içecek bir şeyler aldım.Akşam olduğunda Dilek eve geldi. Dilek’i hala unutamamıştım. Unutamamak konusunda da haksız sayılmazdım. Çünkü ne o göğüsleri unutabilecek gibiydi ne o kalın dudakları. Eve geldikten sonra sofrayı görünce gecenin uzun olması için baya uğramışsın, seni tanıyamadım bir an için dedi. Tartışacak halim yoktu. Dilek’i kendime doğru çekip dudaklarını öpmeye başladım. Kendini geri çekti ve acele etme, gece uzun dedi. Birlikte sofraya geçtik ve yemeklerimizi yedikten sonra bir şeyler içmeye başladık. Sarhoş oldukça açılıyordu. Sevgiliyken de böyleydi. Zaten onunla ilk kez birlikte olduğumda da çok içmiştik. İkinci kez dudaklarına hamle yaptım ve o kalın dudaklarını öpmeye başladım. Bir taraftan da üzerindeki elbiseyi çıkartıyordum.
Dilek, manken vücuduna sahip bir kadın değildi ama balık etli olması ona bambaşka bir seksilik katıyordu. Dilek’i tamamen soydum ve onun da beni soymasını bekledikten sonra koltukta kucağıma aldım. Dilek’i kucağıma aldıktan sonra koltukta amına çakmaya başladım. Amının içi alev gibi yanıyordu. Amına ilk postayı koltukta attım ve içine boşaldım. Ama bu benim hızımı kesmeye yetmemişti. Banyoda sevişmekten hoşlandığını bildiğim için Dilek’i banyoya götürdüm ve sıcak suyun altına girdik.Bir yandan üzerimizden sıcak sular akıyordu diğer yandan ise ben Dilek’i duvara yapıştırıp dudaklarını öpüyordum. Dudakları öperken de dolgun kalçalarını avuçlamayı ihmal etmiyordum. Dudaklarından yavaş bir şekilde göğüslerine geçmiştim. Dilimle göğüslerine dokunduktan sonra yere çömeldim ve Dilek’in amını dilimle yalamaya başladım. Çok kısa bir süre amına dokunmama rağmen onun boşalmasını sağlamıştım. Zevk suları fıskiyeden akan sulardan farksızdı. Gizli bir şeyler çevirmenin vermiş olduğu heyecanı her haliyle yansıtıyordu. Dilek’i hemen ters çevirdim ve ne istediğimi belli ettim. Sevgiliyken benimle anal sex yapmak istememişti ama bu kez elimden kurtulmasına imkan yoktu. Dilek’i ters şekilde duvara yapıştırdım ve sikimi onun göt deliğine sürtmeye başladım. Bir süre göt deliğine dokunduktan sonra içine girmeye başladım. Ben hiç anal sex yapmamıştım diyordu demek ki haklıymış diye düşündüm çünkü deliği daracıktı. Ama benim pes etmeye niyetim yoktu.
Deliğini zorlamaya başladım ve dar deliğine girmeyi başardım. Götünü zorlarken ellerimle iri göğüslerini sertçe sıkıyordum. Sikimle götüne bastırdıkça Dilek çığlıklar atıyordu. İçinde ne kadar kaldım bilmiyorum ama çok şiddetli bir şekilde boşalmıştım. O da çok rahatlamıştı, ben de çok rahatlamıştım.Gece boyunca hiç rahat durmamıştık. Sabaha kadar evin her köşesinde, her pozisyonda sikişmeye devam etmiştik. İkimizin de kolumuzu kaldıracak hali kalmamıştı ama buna değmişti. Ertesi gün de şirketten izin almıştım ve karımsız geçen günlerin acısını çıkartarak çok keyifli günler geçirmiştim. Şimdi karım döndükten sonra Dilek’le görüşmeye aynı hızla devam ediyorum. Sanırım Sema’yı boşayacağım, bu böyle gitmeyecek.