8 Ekim 2014 Çarşamba

16 YAŞINDA KUZENİMİN DOLGUN GÖTÜNÜ SİKTİM

merhaba  değerli  sexhikayeleri5.blogspot.com okurları ben 16 yaş ı nda sağ lı klı bir erkeğ im.bu ergenlik ç ağ ı na girince iice cinsel arzuları m arttı .benle aynı yaş ta olan bi kuzenim var ona bu aralar kafayı taktı m o kadar seksi dolgun bir gı ç ı var sikmemek elde değ il aslı nda kı zlar ilgi alanı m ama hiç bir kı zda bu kadar ii mal olduğ unu sanmı orum.ama kuzenim selç uğ unda bende gö zü yok değ il hani bana ilgisi olduğ unu ö nceden anlamı odum sonradan kendini belli etti misafliğ e ailesiyle geldiklerinde benim kobraya ç ok bakı ordu ben ö yle ş akası na beni kı zdı rmak iç in yaptı ğ ı nı zannediyodum ö nceden ama sonradan iş ler değ iş ti.benden iki yaş kü ç ü k olan bi kuzenim daha var o benden ö nce selç uğ un gı ç ı nı beğ eniordu.artı k kü ç ü k kuzenim kazı mla sabrı mı z kalmamı ş tı .selç uk resmen bize gelin beni sikin der gibiydi bi gü n bilgisayar oyunu oynamak iç in kuzenim kazı m benle selç uğ u ç ağ ı rdı bizde gittik.gidince hemen oyuna baş ladı k.oynama baş ladı ğ ı mı zda saat iki gibiydi(     ) zaman su gibi akı p geç iordu oyuna dalmı ş tı k.hala oğ lunu n anneannesi bir yere misafirliğ e gitmiş ti bizide o yü zden ç ağ ı rdı kazı m.maç oynama sı rası selç ukla bana geldi maç a baş ladı k ikinci yarı da kazı m kulağ ı ma bi ş eyler fı sı ldadı tam duyamadı m kazı m bana hazı r anneannesi yokkken selç uğ u sikelim diordu bende ç ok riskili bi iş manyakmı sı n diordum o da bana merak etme o da ç ok istiyo diodu kafamı za koymuş tuk kazı m selç uğ un ü zerine atladı boğ uş uyo gibi yaparak selç uğ un da boyu baya uzundu ama gö tü sü per di oyerde boğ uş urken ben selç uğ un kilotunu ç ı karmaya ç alı ş tı m selç uk bir anda ne yapı orsunuz falan dedi aslı nda o da istiyordu ama kendini naza veriodu kazı m ö nü ne 400 kağ ı t atı nca selç uk soyunmaya baş ladı bir anda kazı m hemen gö tü ne saldı rdı bende bilgisayarı kaldı rı p oraya uzandı m selç uk ş eyimi yalamaya baş ladı nası k zevk aldı ğ ı mı ancak ben bilirim kazı mda selç uğ un gö tü nü sikmeye baş lamı ş tı bile o oh oh die bağ ı rı ordu bir yandan(    ) da saate bakı orduk kazı m yorulunca selç uğ un gö tü nü sikmeye ben geç timor taramalı tü fek gibi sikiyordum selç uğ un bayı lacağ ı ndan korkuyodum ama o tam tersine o kadar zevk alı orduki ağ zı ndan fuck me die bir sö z duyduk kazı ma sordum o da anlamı nı bilmioru sö lü kteb baktı m ve beni sik olduğ unu ö ğ rendik kazı m anlamı nı ö ğ renince selç uğ u kucağ ı na aldı ö yle bi hopaltı rodu ki koltuk yatak yere ç ö kü cekti(   ) kazı ma yavaş yavaş dememe rağ men o ı srarla bastı rı ordu nerdeyse ö ldü rü cekti bana benim adı m kazmı bu gt bana aş ı rı lazı m diordu selç uğ u fazla sikemedim kazı m yü zü nden sonra saat 6 gibi oldu kazı m yorulup bana verdi son postayı da ben vurdum selç uğ a selç uk ç ok terlemiş ti ama hale azgı nlı ğ ı gitmemiş ti bir ara kazı m ağ lar gibi oldu piş man olduğ unu anladı m bende o na o zaman neden girdik bu iş e die bağ ı rdı m saat 7 yi bulmuş tu selç uk ta ş eyimi yalamaktan hiç vazgeç medi sonra babannem geldi ve bizim sex partisi son buldu o gelmeden ö nce tuvalete kazı mla boş almı ş tı k selç uk ta gö tü nden boş aldı bü tü n halı lar kirlendi ben gay değ ilim beni tahrik eden kuzenimdi ve    cezası nı buldu