26 Ekim 2014 Pazar

ankaralı evli koşa

Mrb dostlarım size yakın zamanda başımdan sabık mükemmel bir olayı inandırmak istiyorum yalnız mukaddema kendimi tanıtayım ben Kemal Sulayan 38 yaşında bekâr 180 cm kabile 80 kg esmer, 14 yıldır evlilere üçüncü olan ve evli, dul, bekar kudurgan doyumsuz histerik sekste eğlence ve değişiklik arayan bayanlara el ulağı olan bakımlı full etkin bir erkeğim araştırmak   Size anlatacağım bu hikâye yaşanmış bir hikâyedir hemde kesik bir müddet önce. Bir gün telefonum çaldı adını henüz sonra öğrendiğim kuvvetli bey(misafir olduğum çiftin ismini değiştirerek yazdım gerçek isimleri bu değil) yanıtsız çağrı cihazı bıraktı anladığım kadarıyla pasif biriydi mesajlaşıp tanıştık sonra telefonla görüşük serpil hanımla da konuştuk bir hafta sonrasına evlerine Ankaraya çağırma ettiler. Demir eş eşinin aşkın heyecanlı kudurgan sınırsız biri olduğunu kendisinin kifayetli olmadığını onun için beni aradıklarını eşinin demir sikilmekten ve küfürden hoşlandığını söylemişti. Tam benim aradığım kadındı. Neyse o güneş davet ettikleri kabil ortam alanına indim beni albeni alanında kuvvetli mir karşıladı arabasıyla evlerine götürdü. Yolda gözü pantolonumda sertleşmiş kabaran yarağımdaydı. -Oooo kemal satış bakıyorum da küçük kemal taş üzere el altında bekliyor okkalı güzel, desene karım zaman alay edecek. köle ona, – sadece zaman değil misafir ettiğiniz güneş boyunca bayram edecek dediğimde -Gerçekten mi eksiksiz bir müziç olmalısınız. eğer dediğiniz gibiyse yarağınız serpilimi 13 yıldan bu yana yarağa doyuracak, aradığı sikiciyi buldu derken sol eli yarağımın üstünde okşuyordu. gücük zamanda eve geldik, demir satma kapıyı açtı içeriye girdiğimizde serpil hanıma seslendi -Serpil!!! Aşkım sikicin geldi nerdesin! -Geldiiim!! sesinin arkasından salona afet bir zenne girdi amma fiilen kıran bir kadın. üzerine diz boyunda kırmızı boylam gecelik altında kırmızı tanga ve gine kırmızı fileli jartiyerli ve al tul sütyenli serpil hnm gönül girdi. 30 memeleri taş üzere sağlıklı yürüdükçe sallanarak yanıma geldi -Hoş geldin kemalim dediğinde kolumun birini çoktan beline dolamış dudaklarımı dudaklarına çoktan yapışmış serpili kendime haklı bastırırken dudaklarını sırayla emiyordum çıpa satış ikimizi izliyordu. Çok geçmeden serpil hnm elleriyle beni soyarken bende onu çırçıplak soymuştum ikimizde çıplaktık çıktı serpili tekli koltuğa oturttum bacaklarını ayırıp arasına girip dudaklarından memelerinden aşağıya yalaya yalaya inerken serpilin gözleri kaymaya başlamış nefesleri sıklaşmış inlemeleri artmış -Ooooh kemal em yala ısır serpilini eksiksiz yalıyorsun erkeğim işte sap eğlenme koçum sesleri arasında elleri saçlarımda başımı okşarken bir eli bedenimin yetişebildiği her yeri okşayıp sıktırıyordu. sert mir ikimizi izlerken yarağını çıkarmış okşarken bir sefer boşalmıştı. Dilim ağır ağır serpilin kasıklarına indiğinde bacaklarını enikonu ayırıp kendinden geçmişti. Bacağının birini omzuma alıp amının etrafını yalarken parmağımın birinide serpilin açılıp kapanan daracık deliğine sokmaya başlamıştım. Serpil tek itiraz etmeden bacaklarını berenarı henüz ayırdı epizot amının dudaklarının etrafını yalamaya devam ederken serpil -Kemaaaal erkeğim yala amımı em dudaklarını amımın içine şaşırtıcı dilini derken zaten amının dudaklarını emmeya başlamıştım bu arada parmağımın biri serpilin daracık götüne zorlaya zorlaya giriyordu ilk defa götüne bir madde sokulduğu belirli oluyordu deliği daracıktı parmağım zorlayarak giriyordu. Parmağımı beş altı sokup anlayışsız çekip gene sokuyordum serpil büsbütün bizatihi geçmişti titremeye başlamıştı anladığımda dilimi amının içine sokmaya başladım. dilim imdi serpilin sevimli amının içine girip çıkmaya başlamıştı serpil titreyerek -Kemaaal erkeğim ooooooohhh harikasın eğleşme durma erkeğim sesleri arasında sarsakça boşalırken elleriyle başımı amına bastırırken amını henüz bir ayırıp amının eğlence sularını akıtıyordu iştahla kamu tabiat sularını emerken benim yarakta taş maktu önümde dururken bir elin yarağımı okşadığını hissettim kuvvetli bey yarağımı bir kanalıyla okşuyordu onunda nefesi sıklaşmış -Ooooof koskocaman silah bu silah az sonra karımın amına girecek sevimli harika. Kemal bu yarağı ellerimle karımın amına temellendirmek istiyorum diyordu. Bu arada serpil rahatlamaının verdiği rehavetle koltuğa müterakim yalnız elleri beni okşamaya devam ediyordu. Serpilin bacaklarını göl ayağı bileklerinden tutup yukarıya kaldırdım ayaklarını koltuğa yapıştırırcasına koltuğa dayadım serpil koltukta ikiye ondüle az evvel tabiat suyuyla ıslanan amı bacaklarının beyninde pırıl pırıl parlıyordu demir eş elan fazla dayanamadı karısının amını emmeye başladı serpilin kıyacı acıyor ama hoşunada gidiyordu -Yala kocacığım eksiksiz yala az sonra kemalin sikeceği o amı yerinde yala em sularını diyordu. demir eş bir taraftan serpilin amını yalarken bir eliylede yarağımı okşuyor arada sıktırıyordu. Az sonra sert karısının amını yalamayı bırakıp benim yarağımı emmeye başladı beş an kadar yaladıktan sonra elleriyle yarağımı karısının amının dudaklarının arasına yerleştirirken heyecandan titriyordu. Yarağımın kafası karısının amının dudakları arasınaydı bundan sonra samimi yalaz kabil yanıyordu yarağımın koca kafası amının dudaklarını ayırmış içine yerleşmişti. çıpa beye -Karının ayaklarını saklamak istermisin dedim -Evet istiyorum dedi. Koltuğun arkasına geçti ellerimden karısının basamak bileklerini aldı sıkı ayırdı ve koltuğa yapıştırdı. Serpil önümde ikiye kıvrılmış ter içinde bana bakıyor -Hadi kemalim sık o yüksek yarağını kökle amına yerleştir dibine kadar. Kocam olacak homoseksüel görsün yaşlı elbette sikilir eğlenme sook diyerek inlerken. Serpilin yüzüne demir bir tokat yerleştirip -Sikeceğim hayat kadını seni bu yarağın orospusu yapacağım. Yarağımın altında kaçacak görev bulamayacaksın sürtük derken koltuğa sıkı abanıp yerleştim. Yarağımın başını milim milimetre serpilin amına sokmaya başladım yarağımın kafası serpilin amının duvarlarını ceriha gedik ilerliyordu demirin yarağı değersiz olduğu için benim yarağımı zorlanarak alıyordu içine ter içinde -Ooooooffff sssook yırt parçala serpilinin amını ne denli güzelmiş kesif silah yemek şaşırtıcı kemalim soook sikicim koçum amıma göm o büyük yarağı derken yarağımın kafası serpilin amının içre kaybolmuştu. Yarağımın mazi kalanını sertçe anca bir soktumki serpil acıyla haykırdı -Aaaaaayyyy amına soktuğumunun adamı yırttın amımı aaaaayyyy anaaaam sanarak basbas bağırırken ben yarağımı serpilin amına dibine kadar yerleştirmiştim. O hala altımda inliyor yalvarıyordu -Çok soktun kemaaal geri çeeek derken altımda titreyerek bir elan boşalmıştı. Altımda arak süresince ikinci kere boşalırken demir satış kesif amına koyduğumunun orospusunu rahim o daima hakeza bir yarak istiyordu benim yarağı beğenmiyordu rahim kemal elan çok alışılmamış diyordu. bir zaman o halde bekledikten sonra yarağımı yavaşça anlayışsız çekip usulca sokmaya başladım serpil yarağımın zevkini almış alışmıştı artık. -Vur kemalim vur bu am senin acıta acıta sık erkeğim derken bende hızlı acul serpilin amına girip girip çıkıyordum. Her vuruşumda kasıklarım serpilin kalçalarıyla buluştuğunda sap erkek sesleri ve serpilin inlemeleri odanın duvarlarında yankılanıyordu. imdi hovarda uçarı sikiyordum yirmi zaman bu şekilde siktim ahir serpil -Kemaaaaal erkeğim eğleşme elan acul vur geliyorum erkeğiiim geliyoruuum sesleri ortada üçüncü savaş boşalıyordu. Serpil boşalırken hızımı elan da arttırmıştım serpil feryat figan boşalmıştı altımda. Serpil boşalırken köle serpilin amının derinliklerinin içine hamam hamam döllerimi akıtmaya başladığımda serpil boşalmanın zevkiyle bile içindeki döllerin sıcaklığının verdiği zevkle -Akıt erkeğim döllerini içime bağıtçı her damlasını istiyorum oooooh har hamam çook adamakıllı tamam döllerini amımın içine bağıtçı kemalim. bende tamlık döllerimi serpilin amının içine akıttım. Serpilin üzerine biraz bekledim sonra üzerinden kalktığımda güçlü beyde serpilin bacaklarını bırakıp koltuğun önüne geldi evvela benim yarağımdaki serpilin amının sularıyla dandini döllerimi yarağımdan iştahla yalayıp serpilin bacaklarının arasına yerleşip döllerimi amından eme eme yaladı. amma benim yarağım hala taş gibiydi duracak değildim serpili koltukta domaltıp heyecanla açılıp kapanan götünün deliğine sokmaya hazırlanıyordum. Serpilin canına minnet -Kemalim götümden kocama birlikte vermedim lütfen aheste şok senin yarağın yoğun kazulet canımı yakmadan alışılmamış diye yalvarıyordu. Yarağımı yeniden kuvvetli akıl ağzına o yarağımı iştahla emerken. bende serpilin açılıp kapanan daracık göt deliğini yalıyor bir taraftanda amını okşuyordum. sert yarağımı ağzının içine aldığı denli alıyor biraz daha zorluyor gırtlağına kadar gömüp çıkarıtkende taşaklarımı okşuyordu. -Bu yarağın benide sikmesini isterdim sesleri arasında yarağımı emerken serpil -Merak etme kocacığım kemale senide siktireceğim o branş gibi yarağı beni siktikten sonra senide götünden sikecek içine döllerini akıtacak sende onun karısı orospusu olacaksın diye inlerken kıç deliğinin yalanmasının verdiği zevkle kalçalarını sallıyordu. Serpilin kıç deliği pir yumuşamıştı bundan sonra parmağımın birini amının süresince sokup büsbütün ıslattıktan sonra usulca serpilin götüne sokmaya başladım parmağımı serpilin götüne sokmaya başlayınca kendini sıkınca gaddar yandı -Kemalim acıyor daha parmağın girmiyor o zevç yarağı alamam diyordu. ama fedakârlık etmek yoktu serpili götünden mutlaka sikmeliydim sonra sikemezdim. Demirin ağzından yarağımı kurtarıp yanımda getirdiğim kaydırıcı kremi ceketimin cebinden aldım mazi gittim her ikiside merakla beni bekliyordu. -Bir madde yasak sadece krem getirdim deyip kaydırıcı kremi yavaşça serpilin götüne sürmeye başladım sert yarağımı ağzına almış kaldığı yerden devam ediyordu. Krem az çok birinci sınıf bir şeydi yalnızca kaydırıcı değil rahatlatıp gevşetici bir kremdi. Parmağımı kreme bulayıp serpilin göt deliğinin etrafına sürüp bati yavaş içine sokmaya başlamıştım. Az sonra serpil alışmıştı parmağımın götünün içine girip çıkmasına. imdi parmağım serpilin götüne şiddetle uçarı girip çıkmaya devam ediyordu serpilde zevkini almış olmalıydı ki -Kemal haydi o yarağını götümde istiyorum diyordu. Serpili koltuğa pekçe yerleştirdim bası koltuğun içine gömülmüş önümde domalmış kaçacak yeride yoktu. Demirin ağzında büsbütün ıslanan yarağımın kafasını dayadım serpilin göt deliği heyecanla açılıp kapanıyordu önümde. aheste hafif girmeye başladım serpilin götüne serpil önümde -Kemal ağır lütfen ağır yarağın geniş ağırlık girmiyor. Kemal erkeğim sikicim ağır sok. demir kocacığım götüm acıyor bu yarak götümü yırtacak kurtar beni kocacığım aaayyy. niteleyerek önümde acıyla inlerken ben hafif ağır girmeye devam ediyordum yarağım serpilin götüne yarıya kadar girmişti yalnız serpil kıvranıyor arak içinde kalmıştı -Kemal erkeğim bırak lütfen bırak istemiyorum götüm yırtıldı aaaaayyy anlayışsız çek nolursun geri çek. diyerek inliyordu yarağımı biraz son çeker üzere yaptım kremden bir zaman elan yarağımla mağşuş serpilin götüne damlattıktan sonra serpili kalçalarından sıkı sıkıya tutup kendime doğruca asılırken mazi artan yarağımı serpilin götüne yekten gömdüm serpil anca bir acı attı ki komşuların duymaması imkansızdı. imdi yarağım serpilin götünün içindeydi darcık deliği yarağımı anca bir kavramıştı ki ellik üzere tam oturmuştu içine ortam girecek yeri yoktu. Bu vaziyette beş on bekledim beklerkende serpilin memelerini alttan okşuyordum çıpa beyde karısının saçlarını okşarken -Tamam karıcığım o ekip kabilinden yarak artık götünün içinde, bana vermediğin daracık götünün kök kocası artık kemal başüstüne şimdi dü kocan var. Dayan karıcığım zevkini alacaksın az sabret. diye derpili sakinleştiriyordu. Serpil alışmıştı imdi göt deliği açılıp kapanıyor zevkimi dahada arttırıyordu. daha çok ağır aheste girip çıkmaya başlamıştım serpilin götünün içine.Bu arada da çıpa serpilin altına güzeşte amını yalarken aradada benim taşaklarımı yalıyordu. Ben imdi hızlanmıştım kasıklarım serpilin kalçalarına her vuruşunda serpilin kalçaları dalgalanırken memeleri birbirine çarpıyordu. Serpil ilk yol götten sikilmenin verdiği hazla kocasınında amını yalamasının verdiği zevkle inleyerek boşalıyordu. -Kemaaal harikasın erkeğim sikicim diple ooooohhh -Geliyorum kocalarım geliyorum yala amımı kocacığım em amımın dudaklarını beklenmedik içine deyince yarağımı çabucak serpilin götünden çıkartıp amına çabucak gömdüm serpil zevkle -Ooooooh erkeğim aha ayvaz bu pıtrak dü deliğiminden bile pıtrak kemaliiim oooooooh diyerek bağırırken ben yarağımı amından çekip götüne yeniden soktum bu arada serpil titreyerek -Geliyorum kemalim geliyorum kemaaaaaaaalll inlemesiyle titreyerek boşalıyordu köle hızlı sıkı sikmeye devam ediyordum lakin durmaya niyetimde yoktu artık. Serpil bizatihi esbak koltuğa yığılmıştı ama ben hala onu götünden sikiyordum. Yarağım taş üzere serpilin bir amına bir götüne giriyordu. Serpil bitmişti lakin benim yarağın inmediğini görünce beni durdurup -Kemalim onu ben ayrıksı kabil indireceğim dedi koltuktan indi beni koltuğa oturtup yarağımı ağzına almaya başladı güçlü bunu görünce dayanamadı o da geldi şimdi ikisi yan yana yarağımı iştahla emip yalıyorlardı fakat serpil daha şu denli iştahlıydı demiri kenara itti yarağımı ağzına alıp iştahla gırtlağına denli gömüp taşaklarımı okşamaya başladı. güçlü koca refahlı duracak değildi. Yere uzandı serpilin altına girip kalçalarını kaldırıp onun amını götünü yalamaya başlamıştı. köle serpilin saçlarını okşuyordum arada serpil yarağımı gırtlağına derece gömdüğünde başını yarağıma milimi milimine bastırıyordum nefesi kesilene kadar bırakmıyordum. 15 20 zaman devam etti yorulmaya başlamıştı lakin benimde yarağın zevki gelecekti artık. Son posta serpil yarağımı gırtlağına gömdüğünde başını sımsıkı tutup bastırdım yarağıma ve haykırarak serpilin gırtlağına döllerimi attırdım serpil nerdeyse boğulacak kabilinden yalvaran gözlerle bana bakıyordu başını sere serpe bıraktım amma serpil yarağımı emmeye devam ediyor tam döllerimi yutuyordu. Elleri bedenimde benim ellerim serpilin saçlarında tüm döllerimi serpile yutturmuştum vakum üzere emiyordu serpil yarağımı. Son damlasına derece emdi ve yuttu döllerimi. köle serpilde çıpa de yorulmuştuk. İki çağ iki tün konuk kaldım evlerinde serpil her seferinde değişkin kıyafetlerle dolaştı habbe ortamında kul serpili habbe her odasında tuttuğum her yerde siktim salonda mutfakta banyoda koridorda hatta tuvalette dahi siktim. Onlarda bende kıvançlı kalmıştık. ayrıca serpilin hatırına demiride bir defa götünden siktim ve serpil demire kendi mide çamaşırlarından giydirip getirmişti öylelikle sunmuştu sikicisine kocasını. deniz an bu hikayeyi yazmamı serpil bayan istediği için onların evinde yazıyorum serpilde kucağımda her yerimi oynuyor yarağım gene taş gibi çıpa beyde bizi izliyor izninizle bizim beş on işimiz var tekrar görüşebilmek dileğiyle.