26 Ekim 2014 Pazar

Üniversiteli Derya ile SexHikayeleri– Gerçek Sex Hikayesi

Merhaba ben Derya , şu anda Ansiyah’da yaşıyorum . Ve üniversite öğrencisiyim . 82 ben 65 ben 90vücut ölçülerim var . Boyum da tek , 72 boyundadır . Son derece seksiyimdir . Bütün adam arkadaşlarımla var var olan ilişkilerimi çoğalış buradan paylaşacağım . Bundan tek sene öncesinde geldim Ansiyah’ya . Trafik burada da İstanbul benzeri yüklü . Akşamları okuldan haneme geçince her zaman zorlanıyordum . Tam içimden keşke tek adam dostum olsa da onun arabasına binsem her zaman beni haneye götürse diye geçirdiğim zaman , tek 2010 model siyah arabalı tek çocuk yanımda durdu . Hanımefendi gideceğiniz yere civarı bırakayım diye konuştu . Elbet ki bende kabul ettim . Arabada koyu tek sohbetten hatıranda peşinden o anda tek etkileşim oluyor . Tek trafik ışığı hatıranda yanağıma küçük ve masum tek öpücük kondurdu yakışıklı çocuk arkadaş . Bende hiç dayanamadım açıkçası biranda bütün savunmam , kasıntı durmam bitti . Bende onun dudağına tek öpücük kondurdum . Ve çocuk arkadaş süratle benim bacaklarımı okşayarak zaman zaman haneye gerçek ilerlemeye başladı . Eve vardık dostum nuket evdeydi . Onu arayarak haneden bu sabah gitmesini rica ettim . Oda beni kırmadı elbet hatıranda çıkmış . Haneye vardığımızda aşağı dudağımı ısırarak beni hepten tahrik eden çocuk ile biranda benzersiz ateş benzeri anlara başladık . Beni becermesini istiyordum deliler benzeri . O benim belimi sertçe kucaklıyor ve benim kalçaları tutuyordu . Hatıranda Peşinden o benzersiz iniltilerim , çığlıklarım başladı . Üzerimdeki sutyeni hafif araladı ve meme uçlarımdan aldığım tadı hiçbir şeyden alamadım bugüne civarı . Bende onun penisini yalamaya başladım . İnanılmaz tek tat var . Oda bağırıyordu bende zevkten . Elimde onun kalçasında göğüslerimi tuttu ve sıkmaya başladı . O her zaman zevk oluyor . Hatıranda Peşinden biz tek daha öpüşmeye başladıkve tangamı araladısütyenimi çıkarıp attı tek kenara üstümde yalnızca tanga vardı . Tangamın arasından penisini verdi içime gerçek . Ben onun sağ memesini yalamaya başladım ve o zevklendi o da benim mememi yalayarak sertçe beni becermeye başladı . Eğlenerek şiddetle bağıra bağıra ilişkiye girdik . Hiç sona ermesini istemiyordum . Defelarca beni ısırdı . Bu beni hepten azdırdı . Sonra onun penisini ve hayalarını yaladım . Daha hatıranda peşinden yüzüme boşaldı . İnanılmazdı kan ben ter aralarında kaldık . Duş almak için duşa gittik . Oda peşimden geldi . Tek Yandan orda bana arkadan becermeye başladı . İçime boşaldı . Korkma arkadan tek birşey olmaz diye konuştu . Bende rahatladım . İnanılmazdı arkadan da zevkliydi ön civarı olmasa da . Bundan hatıranda peşinden ilişkimiz devam etmektedir elbette . Benzer tutkuyla hatıranda hatıranda her gece ilişkiye giriyoruz . Ben ve tertemiz sevgilimin sex hikayesi şuan için bukadar . Inşallah beğenmişsinizdir . Sürekli yazacağım . Şimdilik bye .