26 Ekim 2014 Pazar

okul tualetinde fantazi sikiş

Ben 13 yasinda sexsi memeleri yasina gore Fazla eke ami yepyeni makro bir kizim. Okulumda iyi arzuladigim bir evlat vardi.adi selim di Kizlarin bütünü onu arzulardi.bir zaman soyunma odasindan Cikarken karsilastik .sohbet etmeye basladik ve sayfa sex se Geldi.caninin aşırı sex istedigini soyledi. Ordan kalkma Ya calistim lakin mememden tuttu ve tuvete goturdu.ustunu ve us tumu cikardi.opusmeye basladik. şu denli atesliydi. Boynumdan baslAYip göğüs uclarima indi ve Meme uclarimi kemirmeye basladi. şu denli azmistim.sularim akmisti. Sonra çabucak asigiya indi ve amimim sularini Emmeye basladi.sikini agzina verdi .bende emmeye ve isirmaya basladim.5 10 dkk emdim.sonra sikiniamima surtmeye basladi ve birden yuklendi . bakire oldugum icin kanlar akmaya basladi. Klozet kapaginda domalmami soyledi ve domaldim. Gotunme cantasindanvazelin cikardi gotume ve Sikine surdu. Ilk önce basini sonra yarisini henüz sonrada Beni kokledi inim inim inliyirdum. sadece giyindik.eve gidince düş aldim Ve selimi aradim doğru yarın musayet oldugunu ve beni sike Bilecegini soyledi.boylece eksik vakit tele sex Yaptik.her hafta grupca sikisiyoruz diğer kimler Sex kılmak isterrrrrr?