26 Ekim 2014 Pazar

kızım ve zenci talebe

slm ben ist tn recep evli ve bi kız babasıyım kızım hazal 17 yaşnda bi lise öğrencisi ve mahsus bi kolejde eğitim bilimi görüo.kızım bayağı okşayıcı ve şunca sexi bi kız ve son döenmlerde meslek eteğini bilcümle kısaca giymeye başaladı dahada sexi giyinmeye başladı ben kızmaya başladım bi kaç kez söledim amma ata neşeli bana güvenmiomusun dediğinden hiç bişiy yapamaz oldum ancak onu izlemeye hüküm verdim ve öncelikle onun odasına internettn duvara monte edilen askı şeklinde zımni alıcı ve dinlenebilen ve msj ları benim bilg isayarım aracılığıyla arama edilebilen bi cep tel sipariş verdim askıyı hemn göndereceklerini ancak teli 2 hafta süresince gödereceklerini söylediler ve bende askıyı hemen aldım ve kızım odasına astım ve daha 3 tarih geçmişti kızımın  yetişek gördüğü kolejin ahi ekol prejesi çerçevesinde kenya dan bi okulla zikzak organizeler yaplılan ve hm kızım okulundan hemde o okuldan öğrenciler çapraz gidip geliolar ve kenyadan öğrenciler gelmişler okula ve kendi kültürlerini tanıtıcı bi temaşa ve dans gösterileri düzenliyeceklermiş bizlerde veliler olarak gidip izledik ve sahi güzeldi ve öğrencilerin 2 gündüz ist te kalıcakları ve velilerden birer okullu evlerinde konuk etmeleri dileme edildi ve kul gidip müdürle konuştum ve bir öğrenciyi konuk edebilirm dedim bana mustng isminde bi arap bir er kişi öğrenciyi misafir etmemi sölediler ve ben mustang ı yanıma alıp eve götürdüm mustang bunca filinta türkçe konuşabiliodu çünkü kenyadaki mektep bi  türk okuluymuş ve ii türki öğrenmiş neyse yemekti sohbetti filan derken ben vakit geç oluyo bundan sonra yatalım dedim ve eşim zehraya mustang ın yerini hazırlamasını söledim ve oda hazal ın odasında nasılsa iki akak var orada yatabilir dedi şakayla karanlık yalnız ben manyakmısın demeye vesile bile bulamadan kızım atladı takkadak tabii olabilir hem benim daha uykum yasak mustang la beş on onun okulu üzerine filan konuşuruz hem mustang ın matematiği geniş iyimiş haftayada benim riyaziye sınavım var beş on bna apotr olur dedi ve olursun dimi mustang niteleyerek ekledi mustang da olurum dedi ben olurmu kızım genç erkek yorgun yatıp dinlensin senin uykun nanay die yorma mustang ı dedim yalnız mustang benim de uykum yok deyiverdi ve kızım bak peder onunda uykusu yokmuş dedi ve inan ne dieceğimi yaşırdım tmm deyip herkez odasına geçti.evet bi gündüz feneri gençle  süt beyaz kızımı  tıpkısı odaya gödermiştim.ama onlarla yanında girip mustang a salonda unuttuğu kravatını sundurmak için askıya asarken kapalı kameranında düğmesine bastım ne olabilir neolmaz die. sabah olunca bilcümle bu arada uyandık ve kahvaltıya geçtik ama kızım sonsuz solmuş duruyodu gözleri kebap ve yürümeye gaddar istemiodu özge bişeylerin olduğundan şüphelendim lakin belirli etmedim eşimi hizmet namına kızmla mustang ıda okula bıraktıktan sonra çalışma yerimi arayıp destur aldım ve yakın eve gittm ve yemeden içmeden kameradn belleği çıkarıp bilgisardan aksam olanları seyretmeye başladım.zaten hikayede burdan başlıo. derun girergirmez öğüt çalışmaya başlıolar ve eksik vakit kadar ders çalışıolar sonrada var olmak için hazırlanıolar ve kızım odana çıkıo herhalde lavaboya gidio bu tam siyahi körpe valizinden pijemalarını çıkarıp giyinio ve ona gösterilen yatağa uzanıo arkası sıra kızımda yürek girio ve o da pijemalarını dolaptn çıkarıo ve göz ne kızım on paralık biperva zencinin öünde soyunuyo bu tam gündüz feneri şaşırarak ve ağzının şüyu akarak kızımı seyredio ve kızım tek aldırış etmedn giyinip yatğa uzanıove başlıolar sohbete mestur kameranın curcunalı kaydetme özelliğide ii mis ve tüm konuşmalar safi duyuluo ve sohbetleri kız kişi ilişkilerine geldi ve kızım zenciye kız arkadaşı olup olmadığını sordu ve zencide olmadığını söledi ve kızıma sordu kızımda var dedi kızım arap peki nie nanay vardıda ayrıldınızmı yoksa tek olmadımı die sordu ve zencinin on paralık kız akadaşı olamamış ve ilk el bi kızla başbaşa kaldıını söledi kızım hayli şaşırdı ve ne yani on paralık kız arkadaşın olmadı haydi neysede hiç böle avlu kadını yani fahişe filandamı olamadı hayatında dedi ve zenci yararlı dedi ve kızım şaşkınlıkla hmm baakirsin yani dedi ve siz zencilerin yarakları iyi oylumlu oluyo diolar doğrumu dedi ve zencide bilmemki ben benimkinden farklı hiç görmedim dedi ve kızım hmm ben gördüm menfaat bakayım seninkinede dedi siyahi on paralık itiraz etmeden çıkardı ve o da ne ole 20 25 cm içi geniş var ve epeyde kalın kızımda bir hayli şaşırdı ve ooo harika bişiy bu simsiyah ve gani mehabetli dedi ve takkadak munzur munzur gülerek ne devran kaldırdın bunu ben soyunurkenmi  yoksa dedi ve zencide ewet dedi ve süt beyaz vucudun öte kımıldatma etti beni dedi ve ekledi kalçalarında şunca adamakıllı dedi ama harbidende kızımın teltiksiz bembeyaz bi vucudu ve kusursuz kalçaları vardı.kızımda ona bak geniş tam bi yarağın var itikat bende isterim onu içime almak yalnız bu kısımlar olmaz çünkü aşırı majör fakat handan onu bana sokunca kesin figan atıp bağırırım ve babam uyanır ve senide benide keser dedi fakat yarın okuldan kaçıp arkadaşımın evinde yaparız bu aksam ağzımla boşaltayım seni dedi ve zencinin yanına gitti. önce o süt beyaz elleriyle o kapkara hüküm sıvazladı sonrada o süper dudaklarının arasından ağzına aldı ve başladı saksoya ve zenci kendinden geçmişti ve hiç deneyimi olmadığından yalnızca zevkle kızımı seyrediodu kızımsa zencini o adaleli vucudunu heryerini yaladı ve zenciyede bire bir kızım yaladığı kabil kendisini yalamasını söledi ve gündüz feneri kızımın o süt beyaz kalçalrını göğüslerini simsiyah elleriyle sıkıyor ve yalıyordu he kızım daha çok zencini kollarındaydı ve siyahi tekrar kızımın ağzına verdi ve kızıma bunu bu kısımlar saplamak istediğini söledi kızında itikat hayli istiorum fakat palas alamam ben onu lütfen ferda dedi lakin gündüz feneri kızıma kızarak yarını bekliyemiyeceğini söledi kızımı birazda zorlayarak domalttı ve o kacaman ve kapkara sikini kızımın amcığına dayadı ve kızım tmm ama lütfen aheste dedi ve gündüz feneri başladı kızıma sokmaya ve inanın kızımın gözleri yerinden fırladı ve bağırmamak için yastığı ısırıodu eliylede zenciyi anlayışsız itmeye çalışıp zenciin altından kaçmaya çalıştı fakat siyahi bırakmıodu kızımı ve sikini köküne derece sokup sikiodu kızımartık alıştı ve lezzet alıodu ve inliodu zenci ahir boşaldı yalnız doymuyordu kızımsa berenarı dinlenelim dedi ve konuşmaya başladılar zenci kızıma geniş ii mezar bu işi biliosun dedi ve kızım başladı anlatmaya ilk olarak 3 yıl mukaddema silah yediğini ve sonrada haftada veya dü haftada bir sikiştiğini ama son bi yıldır tam bir silah hastası olduğunu ve adet günleri dahil her gün sikiştiğini ve şimdiye denli 70 80 özlük aracılığıyla sikildiğini söledi ve zenciye senden bi ricam olsa yaparmısın dedi bilmem söle mukaddema neyapacağımı dedi kızımda neolur bu sefer götten siksene beni dedi ve zencide hiç itiraz etmeden tmm dedi ve burada ben ii ce koptum ve pantolonuma boşaldım bi düşündümki ak pak ve süper sexi kandırıcı 17 yaşındaki kızım ömründe bırak böyle eksiksiz bi hatunu sikmeyi henüz ömründe am görmemiş bi zenciye götünü siktirmek için yalvarıodu ve zencide kızımı göttende sikmeye başladı ve kızım acayip inliodu hem acıyı hemde zevki aynı anda alıodu ve zenciye götten herzaman sikişmeyi seviorum yalnız bu sefer henüz kötü hoşuma gitti diyodu ve sabaha kadar götten sikmesini istiodu ve eğer kendisini sabaha derece götten sikerse ferda zenciye başka bi arkadaşını siktireceğini ve zümre yapacaklarını söledi ve zencide kızımı sabaha denli sikmiş.