26 Ekim 2014 Pazar

Ablasını Sonra Annesini – Komik

Ablasını Sonra Annesini – Komik Benim hikayem biraz uzun okursanız sevinirim. Benim hantal göğüslü 165 boyunda ablam var.Ablamla bir hayli ziyade dertlaşmeyiz.Birgün arkadaşım beni ve ablamı veladet haset partisine çağırdı bizden ikrar ettik.Arkadaşım beni ve ablamı arabayla alacağını söyledi.Biz onu bekliyoduk sonunda geldi.partide 30 şahıs vardı biz bi köşeye çekilmiş konuşuyoduk ablam bana sex den bahsetti köle ablamla sex den konuştum. Uzun bir süre konuştuktan sonra ben dayanamayıp ablama amını parmaklayıp parmaklamadığını sordum ablamda parmakladığını söyledi.Benim 18 lik yemeden içmeden dikildi ablam gördü yalnız görmemiş kadar davranıyodu ben beş on sustuktan sonra ablamın elinin mini eteğinin altından amına dürüst gittiğini gördüm ben elden ablama ne yapıyorsun burda bir güruh isim var seni görürler dedim ablam hemen kapıyı kapatıp benimle omuz omuza kaldı.Bana elini ver dedi kul uzattım elden eteğin altından amına değdirdi ben şunca şaşırdım.Biraz amıyla oynayınca boşaldı. Ablam ruhsat tuzak bizi götürsün eve dedi bende evet dedim ablamla beni eve götürecekken 5 erkek daha gideceğini söledi tığ arabaya sığmadık ablamla alay malay kucaklaşarak ön tarafa geçtik.Yoldayken araba sallandıkça benim 18 lik ablamın amcığına giriyordu.Biz eve geldik ablam hemen odasına geçip içi geniş bişeyler giydi ve beni çağırı annemde yatıyormuş.Ben dâhil girdim hoppadak benim eşofmanımı indirip benim yarağımı yalamaya başladı ben kendimdengeçtim ablamına ağzına boşaldım ablam beni sikmek ister misin dedi kul bakiremisin sanarak sordum bana he dedi ilk yol birini bozucaktım. ablam neşeli çık ben sana gel deince söz yürek dedi ben yemeden içmeden çıktım.Ablam 5 dakika sonra hapishane söz dedi ben heyecanla yürek girdim ablam çırılçıplaktı amı aşkın küçüktü sikilmemiş olduğu belliydi ben sadece memelerine yapştım memelerini emiyodum daha sonra aşağıya haklı kaydım amını yaladım ablam boşaldı.Ben ablamı henüz yoğun heyecan olsun sanarak ilk ilkin götünü sikmeye başaladım ilk ilkin sığmadı sonra bağırta bağıra soktum.ABlam amını okşuyodu ben götüne boşaldıktan sonra yüzükoyun uzandı amının üstünde sikimi gezdiriyordum bana hadi söz niteleyerek bağırdı ben içerden neva duydum annem uyandı sakin ol dedim amına girdin usulca ikinci sokmada ahh diyerek bağırdı hun geldi ablam hemen sildi amını devam ettik ben gidip geldikçe ablam kötü korkunç bağırıyordu annem uyanıp bizi izlediğini farkettim ben tınlamadan devam ettim kötü şidetlişekilde boşaldım amına o da boşaldı ikimiz de kendimizden geçmiştik ablam şömine yi açıp banyoya gideceğini söledi annem bile ablamı hemen cağ yaparken banyoya girdi ablama ne yaptın abat dedi ablam ablamda ilk başüstüne kocakarı dedi bidaha olmaz dedi annem faydalı olurmu kızmadım ki amma benimlede yaparmısın dedi ablam tamamlanmış dedi annemi gözetlemeye başladım malrını içi içe sokuyolardı annemin amı ablamınkinde iyi büyüktü ben hoppadak gönül girdim ennem toplanamdı kul geliyorum dedim annem olmaz falan desede ben annemin amını yaladım gani sıcaktı ablam da benim sikimi yalıyodu ablamın ağzına iyi korkunç boşaldım ben annemin amına girdim annem bağırarak boşaldı ben henüz boşalmamıştım tam sikim içindeyken içine boşaldım annem ne yaptın dedi takkadak amını açıp benim içine saldıklarımı çıkardı ablamla annem defa beni bir hayli yormuştu.