12 Ekim 2014 Pazar

18 yasindayim daracik amimi sikerek bozdu

Merhaba ben esra henüz daha 18 yaşındayım ailemle geçirmeye ayvalik yazligimiza gittik.Daha önce hiç cinsel ilişkim olmadı ama amimi oksayarak o zevki yasamistim kizlik zarim bozulmasin diye parmaklamamistim bile bukadar önem veriyordum Deniz kenari yazligimiz site icinde olup cok buyuk sitedir sitemizde alman agirlikli olup beni devamli kesen bi cocuk vardi almanya hamburg kentinde yasiyordu ismi hans soyadini bilmiyordum birgun kizlarla plaj a gittik hans da oradaydi turkceyi degisik konusuyordu yanimiza geldi dediki ‘ siz var voleybol oynamak ‘ o an gozum mayosundaki cikintiya takildi bana baka baka resmen sikini kabartmisti bu duruma cok sinirlendim denize girdik oyun oynamaya basladik aradan zaman gectikten sonra yanlisikla hans in uzerine dustum sert biseye popom degmisti bir anda ahhhh sesiyle bagirdim hans kipkirmizi oldu arkadaslari gulmeye basladilar sanirim anlamislardi bende fazla bozuntuya vermeden denizden ciktim soguk bir bira soyledim ickimi yavas yavas icerken gunesinde etkisiyle kafam guzel olmaya baslamisti. Hans in sikini hayel etmeye baslamistim aklimdan cikmiyordu amim resmen bikinime yapismisti bende hans a bakmaya basladim bir sure sonra yanima geldi degisik sivesiyle beni evine davet etti azginlikla teklifini kabul ettim ama cok korkuyordum daha amim korpecik tazecikdi daha opusmeyi bile tam bilmiyordum1 saat sonra hans in yazlik evine gectik birer bira daha ictik yavas yavas bana sokulmaya basladi bir anda deliler gibi opmeye basladim elini amima goturdu hemen tuttum cektim elini yuzume bakarak almanca birseyler soyledi daha kiz oldugumu soyledim saskinlikla yuzume bakti tekrar opusmeye basladik bu sefer kucuk memelerimi sikmaya basladi beni operken kafasindan tutup goguslerime goturdum yalamaya basladi meme ucumu isirmasini soyledim amim cok fenaaa yaniyordu sicakligini hans bile hissetmistiDaha fazla dayanacak gucum kalmamisti amima birseylerin girmesini istiyordum artik elini tuttum amima goturdum orta parmagini icine hafif sokup cikarmaya basladi kizlik zarima zarar gelmemisti bikinimi cikardim hans sikini amima surtmeye basladi sikide kocamandibiranonce beni sikmesini istiyordum hans basini soktu amima biraz acidi ama aldigim zevkin yaninda tiriviri tuttum belinden kendime cektirerek hepsini sokmasini sagladimSikinden kirmizi kan akiyordu cunku kizligimi bozmustu.. yarragi oyle bir buyuktiki amim kabak gibi acilmisti artik bakire degildim daha atesim sonmemisti hans cunku bosalmisti ama daha vucudumda yalatacak bircok yerim vardi bukadarida kafi diyerek ilk sex deneyimimi sizinle paylasmis bulunuyorum anlattigim hikaye 2 yil oncesine aittir suanda yasim 20 izmirliyim baska sikisecek bir erkek ile karsilastigimda tekrar size hikayemi gonderecegim sevgililerle izmirli esra