10 Ekim 2014 Cuma

Ablamın arkadaşıyla sikiş hikayem

Merhaba ben Oğuz. 17 yaşında 1.79 boyunda esmer renkli gözlü biriyim. Bu anlatacağım olay yaklaşık 6 ay önce başımdan geçti. Ablam benden 3 yaş büyük ve üniversite öğrencisi. Ablam oturduğumuz şehirde okuyor ve hep bizimle kalıyor. Bir gün ablam 2 kız arkadaşıyla beraber geldi ve arkadaşlarını alıp odasına gitti. Ben o sırada televizyon izliyordum ve çok azmıştım. Ablamlar gelmeden önce 31 çekmeyi düşünüyordum ama o kadar insanın içinde hayallerim suya düşmüştü. Ben tv seyretmeye devam ederken içerden kahkaha sesleri geliyordu bende ne konuşuyorlar diye merak ettim ve ablamın kapısını dinlemeye başladım. İçeride sürekli cinsellikle alakalı konular dönüyordu. Kızlardan birisi önceki gün sikiştiği çocuğu anlatıyordu. Nasıl güzel siktiğini falan anlattı daha sonra ablam lafa girdi ve geçen sene bir çocukla yattığını söyledi. Ablam tüm detaylarını anlatıyordu ama ben çok sinirlenmiştim ve gidip bir şeyde diyemezdim. Daha sonra tv başına döndüm bu sırada ablam ve arkadaşları çıktı ve gelip salona oturdular. Onlarda benimle tv seyretmeye başladı. Ablam oğuz bugün bara gidelim mi dedi. Ben de benim yaşım küçük almazlar dedim. Yok yok sen gösteriyorsun sana sorun çıkarmazlar hem bar tanıdık takılırız dedi. Ben yok ya falan dedim çünkü ablam babamlardan izin almak için beni götürüyordu. Ne içersen benden hadi naz yapma dedi ve arkadaşları da ısrar etmeye başlamıştı. Ben de kabul ettim ve giyinip hazırlandık bara gittik. İçmeye başladık dans falan ettik daha sonra ablam ve arkadaşı bir şeyler konuşuyorlardı. Diğer kızda bana eee yakışıklı anlat bakalım nasıl gidiyor aşk hayatı dedi. Ben de boş diye cevap verdim nasıl ya eee senin sevgilin yok mu falan dedi yok dedim bende. Senin gibi yakışıklı birinin nasıl sevgilisi olmaz ya falan dedi. Ben de yok işte deyip geçiştirdim. Daha sonra konu sekse geldi ve ben hiç sevişmediğimi söyledim. Ama çok merak ediyorum dedim o da istersen sana gösteririm nasıl bir şey olduğunu dedi. İkimizde sarhoştuk saçmalıyoruz diye düşündüm ve hadi göster dedim gülerek. Tamam hadi lavaboya gidelim dedi ve ablama ben lavaboya gidiyorum bu delikanlıda bana eşlik edecek dedi. Ablam kafasını salladı iplemez bir tavırla ve lavaboya gittik beni kızlar tuvaletine soktu kabine girdik ve öpüşmeye başladık. İçim içimi yiyordu daha sonra bana memelerini açıp gösterdi bende memelerini yalamaya başladım. Ardından yere çöktü ve sikimi çıkarıp yalamaya başladı. Dizlerimin bağı çözülüyordu resmen ben o sırada ağzına patladım. Bu sayılmaz dedi ve arkasını dönüp kapıya yaslandı ve pantolonunu ve kilodunu çıkardı. Ben amını yalamak için eğiliyordum uğraşma da içime gir aşkım dedi dışarıda insanlar vardı korkuyordum ama sikimi tutarak içine soktum. Çok harikaydı dardı ve sıcacıktı git gel yapmaya başladım o da inlememek için kendini zor tutuyordu. Bir süre sonra boşalacaktım ve boşalacağım dedim. Sakın içime boşalma dışarı boşal dedi çıkardım ve götünün üzerine boşaldım. Sonra döndü beni öptü ve üstümüzü giyinip dışarı çıktık. O arada kadınlar bizi gördü ayıp mayıp dedi bazıları ama kulak asmadık masaya döndük. Ben çok mutluydum ablama çaktırmamam lazım derken siktiğim kız al bak sikiştik ver 200 liramı dedi ablama ve ablam yaptınız mı oğuz gerçekten dedi ben şaşkın ve utanç bir şekilde evet dedim. Hepsi bir iddia içinmiş ama sonuçta ben milli olmuştum.