8 Ekim 2014 Çarşamba

Akrabamì bozdum seks hikayeleri

Selam değerli sexhikayeleri5.blogspot.com okurları. Adím geldish. Kendim turkmenistanlìyìm. Anlatacak hikayem gercek bir bashimdan gecmish hikayedir. Neise hikayemi anlatiyim. Yaz aylaridi. Hawa cok sicakti. Bi gun abim evlenicekti. Onun icinde hazirlik goruyorduk. Akrabalarim gelmishdi. O gun benim bir kiz akrabam hoshuma gitdi. Adi gulshatdi. 9nji sinfti. O gun o bizim eve daricik sutyenle evimize gelmishdi. Dedimki tam benim aradigim bir kiz diye bu guni kacirmak istemedim. O gun aksham sohbet edirken duyur duymaz eline sarildimda bu aksham seni uyurken kalkdirip bir shey gostercem dedim. Benimle gelirmisin dedim. Oda ne tur bishey dedi. Bende gorursin ishte dedim. O da tamam dedi. Yari geceye yetinceye kadar bu ish nasil olacak diye dushundim. Sonra obur odada obur akrabalarim ile uymush gulshada kalk dedim. O da zaten beni bekliyormush. Uyumamish. Elinden tutarak yawashca dishari ciktik ve banyoya goturdum. Vardiktan sonra ne gostercektin dedi. Bende bir anda dudaklarina sarildim ve gotune yapishtim. Ilk once o bana karshilik gosterdi sonra bende bunu bekliyordum dedi. Sonra iyice rahatladim. Sonra elbiselerini cikardim. Baktim o aksham kilotsuz beni beklemish. Memeleri baya buyukdi. Sonra o benim elbiselerimi cikardi ve 16sm yaragimi bir anda agzina aldi. 1 kez agzina boshalmishtim.sonra amima sakin sikme dedi. Bende parmagimi tukulukledim ve gotune sokdum. Sonra yaragimi gotune diredim. Sonra acitacak diye agzini kapatmasini soyledim. Ilk yaragimin kafasini sokdum. 1 ciglik atdi sonra yawashca hepsini sokdum. Belliki cok acitmishti, bagiriyordu. Sonra iyice gel gitdikden sonra gotune boshaldim. Cok delirmishdi. Hadi boz beni dedi ben tamam diye. Yaragimin kafasini aminin deligine diredim ve agzini kapadim. Cok heyecanliydim. Sonra bi anda sokdum. 2 3 defa gel gitdikden sonra yaragimi cikardim. Kanamishdi. Sonra su ile amini iyice yikadim. Sonra o gece iyice siktim. O gun 5 6 kez sikmishtim. Sonra iyice yikandik ve gidip yatagimiza gecip yatdik. Yarin sabah kalktikdan sonra bana bakamiyordu. Sonra o kizi hic sikemedim. Bana dedigime itiraz ediyordu. Ve shu an ile karshilashtigimizda yine bi kez sex yapmak istedigi soyluyorum. Ondan sonra hic sex yapamadik. okurlarına sevgi ve şefkatlerimle.