12 Ekim 2014 Pazar

Dayı Kızını Zorla Siktimm

ben onur bundan 2 yıl önce köye giymiştim birgün dayım şehre indi ben ve dayı kızı yalnız kaldık dayı kızımda çok hoş bir fizige sahipti hep o nu sikmek istiyordum bole bir fırsat bir daha gelmez di dayı kızı mutfaga girdi ben de ardından su içmek bahanesi ile oraya gittim yavaşça yaragımı dayı kızının kalçalarına sürdüm ben salona geçtim o da çay getir di içmek için neyse uzatmayayım biraz cinsel likten bahsettim oda bu konuyu konuyu konuşmak istemedigini soledi bana ben ısrar ettikçe o istemiyordu bende yanına gittim ve dudaklarına yapıştımm o çırpınıyordu ne yapıyorsun bana tokat atıyor du ben de bir yandan öperken biryandan gögüslerini okşuyordum baktı kurtulamayacak o da bana karşılık verdi ikimiz deli gibi öpüşüyorduk ve elimi eteginiin altına koyarak amını okşamaya başladım o da inliyordu yapma diye bende etegini yukarı çekip kilotunu indirdim dayı kızının amı çok güzel ve tertemizdi bacaklarını ayırıp amını yalamaya başladım zevkten dört köşe olmu8ştu dayı kızı 15 dakika yaladıktam sonra amına boşalmıştı dayı kızı bende boşalmam lazım dı dayı kızından anal yapmak istedigimi soledim oda önce olmaz dedi bende zorla yaparım dedimm ikna oldu ve dayı kızını domaltım yaragımı götüne dayadım ama girmiyor du çok dardı bende parmagımla genişletmeye çalıştım götünü biraz parmakladıktan sonra yaragımı tekrar dayadım bastırınca başı girdi ve bagırdı bende hızlıca yüklendim ve hepsizini soktum canı o kadar yandı gözlerinden yaş akıyor du yeter diyor du bense daha hızlı sikiyordumm 154 dakika siktikten sonra götüne boşaldım ve beraber banyo yaptık ben dışarı çıktım dayı kızıda yorgunluktan uyuya kaldı.