6 Ekim 2014 Pazartesi

Dul Ablamı Uyurken Siktim 2014

Bundan 1 yıl önce başımdan netwebcast.net geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum benden 3 yaş büyük ablam serpil 2 yıl önce kocasından ayrılarak yeniden bizimle yaşamaya başlamıştı bu ayrılık sebebiyle pisikolojisi bozulmuş ve tedavi görüyordu özellikle uyuma zorluğu çekiyor her gece 2 uyku ilacı alıyordu evdeki herkez ablamın ayrılığına üzülürken ben onu hep sikmek istediğim için bunu yeni bir fırsat olarak görüyor ve bu duruma seviniyordum onu düşünerek kaç kez otuzbir çektiğimi saymam mümkün deil neyse bir gece pc başında erotik siteleri gezerken yine ablam aklıma geldi kendi kendime onu mutlaka sikmeliyim bu gece dedim ve odamdan çıktım önce diğer odaları gezip ev halkının uyuduğundan emin olmalıydım tek tek baktım neyseki herkez uyuyordu zaten ablam 2 ilaç aldığı için uyanık olması imkansızdı ablamın odasının önüne geldim kapıyı yavaşça araladım herşeye rağmen uyuduğundan emin olmalıydım ve tahmin ettiğim gibi ablam arkası kapıya dönük iki büklüm bir şekilde uyuyordu yaz olduğu için üzerinde bir t-shırt altında kısa pembe şortuyla yatıyordu ne kadar seksi göründüğünü anlatamam ben yavaşça odaya girdim yatağın yanına sokuldum ve yere çökerek ablamın arkasından o muteşem götünü izlemeye başladım bir elimlede sikimi okşuyordum kalbim deli gibi atıyordu ve acaip tahrik olmuştum ayağa kalktım ve yavaşça ablamın yanına uzandım ve ona yaklaştım elimi korkarakta olsa kalçasının üzerine koydum ya uyanırsa diye acaip korkuyordum hatta bir ara vazgeçmeyi düşündüm ama kendi kendime eğer bu gece yapamazsan birdaha hiç yapamazsın diyerek devam ettim elimi bir süre götünde yavaşça gezdirdim sikim resmen zonkluyordu bir süre sonra elimi ablamın bacaklarında gezdirmeye başladım harika bacakları vardı daha sonra elimi tekrar yukarıya çektim ve orta parmağımı amının üstüne hafifçe koydum ve parmağımın iç kısmıyla yukarı aşşağı okşamaya başladım ben bunları yaparken onda hernahgi bir tepki yoktu bu beni dahada cesaretlendirdi ve elimi amından çekerek şortunun lastiğini tuttum ve hafifçe aşşağıya çektim ama çıkarmam çok zordu çünkü üstünde yatıyordu diğer elimlede t-shırt ünü yukarı sıyırdım ve göğüslerini okşamaya başladım ama bu bana yetmiyor daha fazlasını istiyordum bunun içinde ne yapıp yapıp o şortu çıkarmalıydım yeniden şortun lastiğini tutup aşşağıya doğru çektim ve o an bir mucize oldu ablam götünü hafifçe oynattı ve şort ablamın dizlerine kadar indi bu bir mucizemiydi yoksa ablam bana yardımmı ediyordu bilmiyorum ama ne olursa olsun sonuçta onu sikmeye kararlıydım parmağımı tekrar ablamın amının dudakları arasında gezdirmeye başladım sanki alev alev yanıyordu ve biraz aşşağı doru eğilerek dilimi amının deliğine sokup çıkarmaya başladım harika bir duyguydu nerdeyse sikmeden boşalacaktım ablamın arkası bana dönüktü ve yan yatıyordu götü o kadar güzel görünüyorduki büyülenmiştim tekrar yukarı doğruldum ve göğüslerinde dolaşan elimi götünün arasına doğru getirdim artık herşey hazırdı ve içine girme zamanı gelmişti tek elimle götünün üst kısmından tutup ayırdım öteki elimlede sikimi tutup amının deliğine dayadım yandan pozisyonda hafifçe yüklendim ve sikimin başını içine soktum bir süre sadece başını sokup çıkardım bir yandanda yukarıda kalan sağ memesinin ucunu emiyordum 1-2 dakika sonra tamamen yüklendim ve artık tamamen sikim ablamın amının içine gömüldü dul olmasına rağmen daracıktı ve sikimi sıkıyordu sanırım enişte fazla sikmemişti üstte duran bacağını biraz daha karnına doğru ittim ve şimdi daha rahat gidip geliyordum ben vurdukça götü adeta dalgalanma yapıyor ve titriyordu o pzisyonda yaklaşık 10 dakika vurdum ve inanılmaz bir şekilde içine boşaldım daha önce bir çok kez sikişmeme rağmen hiç böyle boşalmamıştım son damlasına kadar ablamın içine akıttıktan sonra sikimi geri çektim ve ayağa kalktım giyindim sonrada ablamın şortunu tekrar yukarı çekip t-shırt ünü düzelttim odadan çıkarken geriye doğru baktığımda ablamın yüz üstü dönmüş olduğunu fark ettim. Sizce acaba ablam uyuyormuydu