6 Ekim 2014 Pazartesi

liseli kız kardeşime taciz

Slm ben Yusuf size anlatacağım hikayem yemin ederim gerçek .Okullar açılmıştı ve ben ortaöğretim 2 ye kız kardeşimde orantı 2 ye başlamıştı.kız kardeşim okuldan gelince ilgi ettim eteği adamakıllı kısaydı ve ben bacaklarına bakıyordum sora kesiksiz kilodunu gösteriyor ve başkalık etmiyor kabil yapıyordu giderek sikim aldatılma gibi olmaya ve onu fikren 31 çekmeye başlamıştım.sora beraberinde amma ona sezdirmeden 31 çekmeye başladım kucağama oturmaya ve kalçalarını oynatarak beni boşaltmaya başladı bir gündüz gine karşısında 31 çekiyordum abi ne yaptığını biliyorum istersen rahatlayabilirsin dedi ve köle rahatça her tarih karşısında ona yarağamı göstererek boşalmaya başladım.sen rahatlatırmısın pekâlâ dedim naşi yapılcağanı biliyorum dedi ve sikimi eline aldı artık beni uzun müddet elyle ne vakit istersem boşaltıyordu.lise bitti ve universiteye ye ankaraya gittiğimde 4 sene boyunca 7 veya 8 kız arkadaım oldu. dü kız la evli gibiydim çıktı essah sevişme istiyordum amdan sikmek arkadan sikmek her şeyi eğleşmek istiyordum.deli kabil saatlerce yorulamadan sikişiyodum dim dik sikim içerde kızları 2 yahut 3 defa orgazm yapıyordum hiç çıkarmadan sikimi amlarından mukaddema kızları boşaltıyordum kızları amları samimi oluyor büsbütün açılıyor tam sikilmelik oluyordu kızların boşalması en tat aldığım andı iliklerine derece boşalıyorlardı.bende kızarıyorlar bundan sonra yarramı her yerlerine boşaltıyordum yalnız aklım cümle sikimi kardeşime gösterdiğimde yaşadığım heyecanda kalmıştı. Dolmuştaki otobüsteki kızlara dayanmaktan bir sonraki aşamaya geçmeye hüküm vermiştim liseli midi 2 li yahut 3 lü 13 14 yaşında minyon ve masum tipli yalnız eteği güdük kızları kovuşturma etmeye ve yanlarına oturmaya başladım. oturunca bacakları yakinen açılıyordu. ve ben sözde çaktırmadan bakıyor üzere yapıp eğilim yokluyordum sora bir montla sikimi örtüp aralık tarafındaysam yandakilerin elimi görmeyecekleri şekilde ama yanımdaki kızın sikimle oynayan elimi göreceği şekilde sakat örtüp pantolonun üzerinden sikimi kaldırıyordum. sora kızın gizlice baktığını hissediyordum taç bakışlarımla ve durup pardon otobüsün son durağını biliyomsunuz acaba diyordum böle etki sever bir şekilde cevap verirse devam ediyordum tabi.sora bacaklarını açmasından ve tavırlarından bakıp aheste ağır sikimi çıkarıyordum mukaddema avucumun içine alıyordum her aşama yavaş ve küçümencik adımlar dı sora zaten saçları gözlerini örtüyorsa ve yan duruyorsa kesin izliyor anlıyordum ve beden tepkileri pozitif bacaklarını kapama ve toparlanma hareketinde bulunmuyor henüz da rahatsa direk gibi olmuş sikimi birlikte açıyordum ve özelikle boşalmıyordum milimi milimine dikip seyrettiriyordum.belki yüzlerce kıza yaptım ve hepsinde de özdeş taktikle liyakatli oldum.son bir yıl kondom uyma göstererek boşalmaya başlamıştım.lise çıkış saatleri ılımlı son kısaca etek alaka alanımdı.100 kızdan bir dü tanesi henüz katı çıkarmadan üstünde okşarken yerlerini değiştirip daha öne geçti ama onlarda kazma tipliydi.eğer birisi reaksiyon verse pantolonumu elimle tutuyorum düğme koptu carcur berduş elimle tutup hapsetmek zorundayım diyip kılıfını da hazırlamıştım.ama lazım kalmadı hiç henüz sora parklarda her elverişli yerde sikimi çıkarıp gösteriyor ve boşalıyordum.kızların ilk nöbet bay organı görmesi ve heyecanlarını seyretmek sora belki onula tanışmak istediğinizi düşünmesini hissetmek akılalmaz müteheyyiç bir duygu bence 13 14 yaşında kızlar arkadan vermeye başlıyor ve sora da doğru kalmaya çalışıyor ağızdan arkadan siktiriyorlar dokunaklı işçi gibi… Türk erkeklerin sikinde bir karış bok güya kızlar namusu korunmuşmuş ab yede almayacaklar bizi bizim kızlar oranın düzenini bile bozacak tamamı götçü ab dekiler ne aldatıcı amda var götte bacanak benim kızım olsa ya dayan kızım arkadan da siktirme ağzını da siktirme göğüslerinin arasınıda siktirme yada herif kadar amdan ver anüs dudak tam çalışma yap en sağlıklısı derim evet tıntın milletimiz şarki günindi beyninde kalmış kızlar doğruluk niteleyerek analcı oralcı oluyor sora üniversitenin uyduruk bölümleri kafada kesiksiz amları var hayata henüz ciddi şeyleri ıskalıyorlar sakat insanlar oluyorlar temelsiz ruhsal kötü kilo dersen anüs mebde büyük ortada kuyu var yandan geç kızları oluyor bence dürüstlük kafadadır benim 30 kızla çıktıysam anal oral yapmayan olmadı bakirelerden yani kızım olsa evet bilcümle ya tek kızım derim sizde benim üzere ya kamu evet tek diyenlerdenseniz bu yazıma hamil verirsiniz. Herkese hayır günler. İsim : yusuf 1907Mail : ayazben17@hotmail.com Telefonda Dul Bayanlarla