12 Ekim 2014 Pazar

Oğlumun beni sikmesine izin verdim

Herkeze iyi günler dileyerek başımdan geçen bu anımı anlatmak istiyorum.öncelikle bu olayı anlatma sebebim bu tip olayların gerçektende yaşanmış oldugunu bilmenizi istememdir.Daha çok uzatmadan Ben sibel 40 yaşındayım bursada yaşamaktayım.türlü ailevi sorunlardan dolayı eşimle ayrı oldugum için 17 yaşındaki oglum murat ile yaşıyorum.Ben hususi bir şirkette halkla ilişkiler müdürüyüm evladım ise lise son sınıf ögrencisi bu sene sınava hazırlık yapıyor.Merak edenleriniz için kendimden kısaca bahsetmk istiyorum 1,76 boyndaym 62 klolu esmer bir bayanım. Anlatcaklarıma söyle başlamak istiyorum oglum murat bu yıl sınava çalıştığı için ona bazı yasaklamalar koymuştum haliyle.Bunların biriside evdeki adsl bağlantısını kapattırmamdı.sebebi ise çok sık çalışmasını istiyordum bir anne olarak.fakat internet benim işim geregi aşırı lazımdı muratında ısrarlarına pes edip 1 ay önce yine bağlatmak durumunda kalmıştım.Herşey yolunda giderken oğlum bir kaç defa uygunsuz sitelerde yakaladım zaten interneti kestirmeminde en büyük sebebi bunlardı.dogal şekilde görmezden geliyordum bu olayları.Görmezden geldikçe daha çok girmeye başladıgını farkettim bir şeyler yapmam gerekti… Bir gün işim geregi bilgisayara oturdum işlerimi hallettikten sonra biraz bilgisayarı kurcalarken muratın sohbet geçmişini buldum… arkadaşlarıyla yaptıgı görüşmeyi okudum. Arkadaşıyla geçen hafta kendinden yaşça büyük birisiyle ilişkiye girdigini,çok fazla güzel oldugunu en yakın zamanda tekrar yapmak için sabırsızlıgını söylüyordu.bunları okuduktan sonra çok tedirgin oldum lakin murat a belli etmek istemiyordum.fakat herşey bundan sonra başlıyormuş haberim yoktu.O günden sonra muratın bana karşı davranış ve tavırları çok degişti daha samimi davranşlarda bulunuyordu arkadaşıymışım bunun gibi.giysi ve makyaj seçimime karışıp yorumlar yapıyordu çok aşırı tedirgin olmaya başlamıştım ve neler yapmam gerektigini düşünüp durdum bunu ona nasıl unutturabilirdim.Aklıma enfazla fikir tatile çıkmak geldi hem oglumu yogun temposundan kurtarmış olurdum birazcıkda olsa.ZAten sınavınada daha 2 hafta vardı murat ı yanıma çagırıp tatile çıkmak isteyip istemedigini sordum. Nerden çıktı bu fikir deyince hiç belli etmeden bu yıl ikimizde çok fazla yorulduk ikimizde bir tatili hakediyoruz bence dedim.Haklısın anne diyerek kabul etti ve 1 haftalıgına antalyaya gitmek için planımızı yaptık o gece.Bende meslek yerinden iznimi alıp o günün gecesi çantalarımızı hazırlayıp yola çıkacaktık.içimden düzelicek herşey diye hayaller kurup seviniyordum.Ve gece saat 11 otobüsüyle antalyaya dogru yola çıktık.Yaklaşık 3 4 saat arasında tatil bölgemize gelmiştk hemen odamıza çıkıp duş alıp yatmak için sabırsızlanıyorduk ikimizde yol yorgunlugu vardı üzerimizde.Ve odamıza çıktık duşlarımızı alıp uyumaya karar verdik. Sabah uyandığımda saat erkendi henüz bir duş alıp kahvaltı söylerim sonrada denize gireriz diye ufak bir plan yaptım kendimce.Duştan çıktım Bornoza sarıldım ve odama geçtim üstümü giyinip kahvaltı söyledikten sonra muratı uyırdım.Kahvaltımızıda yaptıktan sonra denize gitmek için hazırlan murat dedim.Ben odama geçip bikinilerimi giydim ve denize gitmek için yola çktık.Cenk beni bikiniyle görünce vucudumdan gözlerini alamadıgını farkettim.fakat görmezden gelerek unutturmaya çalıştırdım nafile sürekli vücudumu inceliyordu neyse ki denize geldik ve hiç birşey söylemeden direkt denize atladım,hemen arkamdan murat ta atladı birbirimize su atıp şakalar yapıyorduk,yüzüyorduk akşama kadar plajda eglendikten sonra odamıza çıkmaya karar verdik.çok aşırı yorulmuştuk ve acıkmıştık Odamıza çıkıp üzerimizi degiştirdikten sonra otelin lokantasına yemek yemege gittik.Yemeklerimizide yedigimizde saat akşam 9a geliyordu bugunluk bu kadar kafi diye düşündük ve odamıza çıkıp dinlenmeye karar verdik.Balkonda çay içip biraz muhabbet ettikten sonra ben yatıyorum murat deyip odama geçtim.üzerimi çıkartıp geceligimi giydikten sonra yatagıma uzandım ve uyudum.Sabah uyıgımda yatagımın karşısında muratın çırılçıplak beni seyredip aletini okşadıgını gördüm hemen toparlandım şok olmuştum adeta,gözlerime inanamıyordum.Hiçbirşey diyemiyordum muratta şok olmuştuki yalnızca vucuduma bakıyordu.Yaklaşık 1 2 dakika hiçbirşey söyleyemedik ikimizde yalnızca bakışıyorduk,tepki vermememden cesaret bularak ayaga kalkarak murat yanınma sokuldu yavaş yavaş.Ben hiç birşey yapmıyordum donup kalmıştım bundan fırsat bulan murat yanıma yaklaşarak saçlarımı hafifçe okşayarak titrek bir sesle seni istiyorum dedi.bundan böyle yüzde yüz şoktaydım cevap dahi veremiyordum karşımdaki oglumda olsa nihayetinde bir erkekti ve beni arzulamasının verdigi heyecan beynimi ele geçirmeye başlıyordu.çaresizlikle gözlerine bakıyordum bütün erkekligiyle hala karşımdaydı.Evet seni istiyorum dedi tekrar ..bense hiç cevap vermeden geceligimin askılarını omuzlarımdan çıkartıp biraz dogruldum ve birden geceligim heyecan terleyen vucudumdan kayıverdi.Karşısında çırılçıplaktım bundan sonra ve oglum erkegim olucaktı çok diğer bir histi bu. aniden dudaklarımdan öpmeye başlanıyor,ben tepki verip vermemekte kararsızdım nasıl yapıyordum bunu oglumdu o benim.fakat bir yan da Karşımda Beni isteyen bir erkek hislerime mağlup düştüm ve karşılık vermeye başladım.öpüşüyorduk deliler benzeri sımsıkı sarılmıştım yalnızca murat ise yavaş yavaş elini gögüslerimi getirerek okşamaya başladı aniden elimi alıp ufaklıgının üstüne getirdi yaşına göre çok aşırı büyük degildi fakat kalındı okşamaya başladım artık onun olucaktım heyecanım iki kat daha artmaya başlamıştı.Diger elini ıslanan kadınlıgıma getirdi ve yavaş yavaş okşamaya başlanıyor ben kendimi bundan böyle cenkin kollarına bırakmıştım yalnızca inliyordum..iniltilerim muratı çıldırtmıştı adeta birden kadınlıgımı iyice ayırıp yalamaya başlanmıştır sömürüyor gibiydi deliler bunun gibi yalıyordu bundan sonra sırf girmesini bekliyordum kendimden geçmiştim ve yavaş yavaş kadınlıgımın içine girdigini hissetmeye başladım ve az bir zaman sonra tam olarak kadınlıgımın içindeydi aleti çok fazla hızlıydı canım yanıyordu ama durmasınıda istemiyordum çıldırmış gibiydim uzun uzun girip çıktıktan sonra kadınlıgımdan çıktı.arkadan istermisin dedi ben hiç bilmiyordum sadece bir kaç kez yapmştm fakat o lahza kafa sallayarak istiyorum demiştm.beni birden belimden kaldırıp kucagına oturttu aleti taş gibiydi dimdik ve aşırı dinç görünüyordu.Beni kaldırıp aletinin üzerine oturtmak için kalçalarımı ayırdı biraz ve yavaş yavaş oturmaya başladım canım çok yanıyordu yapamıcam dedim murat ise sadece sus işareti yaparak aletinin tamamını birden bire sokunca çıglık attım agzımı kapatıp hızlı hızlı girmeye başlanıyor gözlerim dolmuştu aglıcak gibiydim yalvarıyordum çıkartması için aldırış etmeden devam ediyordu sonra birden çıkartıp inleyerek göbegme boşalttı erkekligini.benimse canım aşırı yanıyordu ve orgazmda olamamıştım murat Ya ben ne yaptım der demez gögüs uçlarımı emmeye ve kadınlıgımı hızlı hızlı okşamaya başladı haz çıglıkları atıyordum erkegimin kollarında ve fazla zaman geçmeden titreyerek boşaldım bende. 2 üç saat yatakta hiçbir şey konuşmadan yatıp dinlendikten sonra kalkıp duşlarımızı aldık ve konu ile ilgili hiçbir şey konuşmadan bavullarımızı toplayıp ankaraya yola çıktık. Ankarada hiç bir şey yaşanmamış benzeri hayatımıza devam ediyorduk.Aramızda bir sır olarak kalıcaktı sonsuza kadar.Herkeze teşekkür ederim. Sibel Hanım`ın bizimle hikayesini paylaştığı için biz teşekkür ederiz [Admin]