6 Ekim 2014 Pazartesi

Otobüste Yarıda Kaldı

O zaman keyif öte sıcaktı. Herkesin tab dönmüştü sıcaktan. Otobüsü beklerken bi eş gözüme çarpmıştı, yaşı 45-50 olan bu adam çarkıt ingiliz ingilizcesi öğretmenime okkalı benziyordu. daima nazar göze geliyor, amma gözlerimizi kaçırıyorduk. herif beni teltik anlıcak sanarak korkuyordum. ama bi elektriklenme olmuştu. Bağrı kilitsiz küreksiz gömleğinden çıkan kıllar ve kolay göbeği onu iyi calip yapıyordu. Bıyıklı ve keldi. Ona esaslı yanaştım. yanı sıra torbalar vardı. Otobüs gelince benzeri otobüse bindiğimiz için okkalı sevinmiştim. Otobüse binmiş,tıklık tıkışık otobüste görev bulmaya çalışıyorduk. insan iki arkandan geliyordu. Arada bir mevzi bulmuştum. Demire yanlandım. emmi arkmdaydı. Ona torbaları bırakmasını söledim ve torbaları ayakaltına bıraktı. teşekkür etti. Sesi sonsuz kalındı. Sırtımı demire yaslamış yüzümü adama dönmüştüm. Adamla birbirimize bakıyorduk. eş benden uzundu. Otobüsün ordu olmasından çevre sıkışıyorduk. Amcam saolsun bana yaslanıyordu. daha çok külliyen bahsetme halindeydik adamın keten paltolonundan sert yoğun kolayca hissediliyordu. Ilk temaslardan sonra adamın belinden tutundum ve kendime sevap çektim. Bir elimle de aşağıya, aletine rast indim. aletini elime alınca bi irkildi. üfff ne maldı ya. Avucuma sığmıyordu. Adamın kolları arasındaydım. Nerdeyse ağzına düşecektim. Belinden tutmayı bırakmıştım zaten kaynaşmıştık birbirimize. Adamın hızlı karnımdaydı ve tüm hatlarıyla hissediliyordu. Göbeği ve sikiyle beni demire sıkıştırmıştı. Elimi fermuarına attım ,fakat âdem açmama izin vermedi etrafına bakınarak. Elim gene sikine gitti. tıkız kabarmış,pantolonunu zorluyordu. takkadak gülgûn rüyadan komşumuz ahmet emmi sebebiyle bozuldu. Otobüste beni bulmuş ve yanıma gelmişti. Benim bile işlerim bozulmuştu. Yapacak bişi yoktu, sevişmeyi burda bitirecektik. Arkamı döndüm ve muhabbete başladık. Amcam aradasırada da olsa ben sürtmeye devam ediyordu. marifetiyle de arkamı yokluyordu. Inerken adamın sikine elimin tersiyle hafiften dokunabildim o kadar. ama o başını katiyen unutamıcam