15 Ekim 2014 Çarşamba

Üvey Annemle Evde Başbaşa

SElamın aleyküm Sex Hikayesi Okurları Ben 23 Yaşında Uzun boylu Siyah Saçlı ve Ela gözlü Birisiyim Adım Enes , Benim Gerçek Annem bundan 5 sene önce Mefat etmiştir, Bunun Üzerine Babam olucak O Lavuk Sarısışın ve Genç Bir Bayanla Evlendi. Ama Kadının Babamı sevmediğini ve Onunla Parası için Evlendiğini Çok iyi biliyordum bunu Babama söylememe Rahmen Gitti evlendi o Kadınla . Ama Kadın çok güzeldi 1.90 boylarında Sarışın Fiziği götü başı Tam yerinde tam Sikilmelik bişey Babam ağzının tadını biliyormuş Hep Evde TEk kalıyoduk Babam işe gidince buda evde Kısacık Şortlar Göğüs Dekolteli penyeler giyiyordu inadınamı yapıyordu ne Hep Önümde Domalıyor eğiliyor Kucağıma düşmüş numarası yapıyor kendini kucağıma atıyordu . Resmen gel beni sik diyordu ve Babamın karısıdır diyip bişey yapmıyordum Ama beni Taciz Ediyordu resmen Sikilmek istiyordu belli yani böyle 1-2 hafta sonra yine evde ikimiziz Üvey annem kendine viski koydu ve viski içiyordu 1-2 bardak içti ve 3 cü bardığına alıp yanıma oturdu yine bacakları göğüsleri heryeri meydanda benmde canım çekiyor ellememk için kendime zor tutuyordum . Yanıma oturdu bana Viski içmezmisin dedi elinden aldım bardağı içmeye başladım bana Yanaşıyordu yavaş yavaş ve en son Sımsıkı yanımda oturdu Ve Tek bacağını üstüme attı Napıyorsun anne dedim hiç seni seviyorum canım diyordu ve elinide göğsüme attı beni okşuyordu okşarken okşarken benm Yarragim Kalktı ve o Bunu hissetti Aa buda ne dedi Makarasına gülerek. hiç ya bırak beni dedim bırakmadı aksine iyice Yanaştı bana Ve kucağıma oturdu. Hadi ne duruyosun dedi okşa beni yala beni dedi bende Başladım up Uzun bacaklarını okşamaya kalçasını sıkıyordum amcığına Parmaklarımı sokuyordm Oh ah diyordu zevk alıyordu resmen yarrağım götüne çarpıyordu zatennn üstümüzü çıkardık ve bunu koltuğa uzattım ve bacaklarını açtım Amını yalamaya başladım Üvey annem kendinden geçti devam et devam et diye iNliyordu Ve yarrağımı ağzına soktumm boğazına kadar soktummm Nefes Alamıyordu , Yaladı 4-5 dakika boyunca yalattım buna saxo çektirdim başını bırakmıyordum ileri geri itiyordm çok güzel yalıyordu Fahişee. Bacaklarını omzuma aldım ve Sokmaya başladım buna ama hiç hissetmiyordu bile neredeyse ben 23 yaşında gencim oysa 45 yaşlarında olgun bir bayandı Çok yarrak yemiş belliydi Hepsini içinden çıkarıp birden bi Gömdüm Anneciğime Yerinden zıpladı yavaş olsana be dedi Sus dedim ve ben uzandım bu üstüme çıktı Resmen Kendi Kendisini sikiyordu ben hiç kıpırdamıyordu o çıkarıp çıkarıp sokuyordu kendisine çok güzel sikişiyordu sımsıkı sarıldım içinden çıkarmasın diye öyle bi sıkıyodumki pozisyondan sıkılmştm. koltuğa doğru Domalttım Üvey annemi Amcıktan hissetmiyordu madem öyle dedim bende götünden sokucaktımm hayır hayır yapma çok acır dedii Bende Acısın Napim sen İstedin dedim ve götüne sokmaya başladım yavaş yavaş büyütücektim deliğini ağır ağır sokuyordum ama altımda Çığlıklara Boğulmuştu canım Annecimm Ve bu kadar yeter dedim bugunlük Babamın işten gelme saatiydi Sonra yine sikerim seni dedi hep burdasın zaten dedim ve Gülümsedi:D ve toparlandıkkk , Ertesi gün babamın İşten Gitmesinii Dört gözle Bekliyordummm Babamın Evlenmesi Babamdan Çok bana Yaramıştır Herqün Sikiyordum Bu Sarıı Bombayıı