8 Ekim 2014 Çarşamba

YENGEMİ KIYIDA BECERDİM

merhaba sexhikayeleri5.blogspot.com    okurları   ben antalya mustafa size yengemle yaşadıgım bir olayı nalatıcagım yengem 39 yasında yasında yasına göre güzel göğslerş yasına göre muhteşem bir hatundukalcaları iseher erkegi bastan cıkartacak derecede güzel dir yengemlerin alanyada bir magazası var bnede yaz tatili nedeniyle ankaradan antallyaya gelmiştim arabayla yazlıga gelmiştim o ana kadar aklımdan öyle bir şey gecmemişti yengem dışarılrını yıkıyordu üstünde beyaz bol bir badi vardı ve yerleri yıkyordu öyle kala kalmıştım bütün gögüsleri gözüm önündeydi yıkadıkca göğüsleri sallanıyordu göğüslerinin uçlarına kadar karsımdaydı beni farkedince aaa hoş geldiin mustafa dedi ve sarıldı o göğüsleri benim vucudumla temas edince ben daha bir azmıştım hemen balkonda oturdum oda hala yıkyordu ben hem onla sohbet ediyor hemde onun göğüsleri süzüyordum kalcaları ise muhteşemdi amcam 3 yıl önce vefat ettiğ için genlede yazları gidip yardım ediyordum.(   ) neyse daha fazla dayanamdım yenge ben cok terledim bir duşa gireyim dedim oda gir dedi neyse duşa girdim yengemde yeni duştan cıkmış olmalı ki iç çamasırları banyoda asılıydı onları görünce tam cılgına döndüm koluyordum iyice kendiimden gecmiştim orda 31 çekerek kendime geliştim sonra kahvaltı yaptık dükkana dogru yola cıktık yengem gene asklı bir tişört ve tayt vardı altında yenge sen böyle mi çalısıyrsun dedim iş yerinde nesi var dedi yok dedim neredeyse bütün vucudun belli dedi ilk önce sasırdı yok dedi ordada elbiselerim var dedi bnahat durumuyum tabi bende puştluk bir sekilde o göğüsler dokunmalıyım diye içimden geciyordu ama daha fecisiini yaptım nasılmı sabahın erken saatleri olmasından(     ) dolayı alanyada bir kayalıklaırın oldugu yerde bir sahil var yenge ben denize giricem dedim biraz gec klamayız deidim yanında şortun varmı diye sordu yok yenge yaa sabah sabah kim görcek cıplak girerim dedim bana baka kaldı nee dedim yenge sabahın bu saatinde kim olcak denizde diyee sende gel yenge diye söyldim mayom yanımda degil dedii salla boşver yenge deim öyle girerisinneyse o dediğim yere geldik ben hemen tişörtü ve pantolonu cıkardım baksır kalmıştı onuda cıkardım koydum yere çırılçıplak kalmıştım yengemde bana bakıyordu dal taşak meydandaydı hiç çekinmeden soyundu dedi yenge kimse yok ki ne olcak dedim 18 cm görünce birden afalaladı yengem(    ) dim dik olmustu zaten bak bak şuna senin ufaklık büyümüşte adam olmuş dedi yenge bende cocuk degilim 19 ysına geldim artık dedim hadi gel soyun hadi dedim yoksa ben gelip soyarım dedim yengemle aram cok iyidir her seyi rahatca söylerim oda soyunmaya basladı zaten südeyen giymediği çin göğsler hemen karsımdaydı ooooo yengee göğüslerin güzelmiş yaslanmışın ama hala güzel görünüyo dedim odaaa aman mustafa sende beni 60 yasında yaptın dedi neyse taytı cıkardı sadec iç çamasırıyla kalmıştı ben denize girmiştim yengemde yanıma geliyordu zaten o göğüsleri ve kalcaları görünce benmi alet iyice zıvanadan cıkmıstı öyle yüzerken sakalasırken yengeme iyice yaklasmıştım fillim iyice kopmuştu dalgalar hariket ettikce ona doru yaklasıyordum alet ona sürtmeye baslamıştı yengem eliyle(    ) tutunca birden göz göze geldik elleriyle oynamaya baslayınca ben tam tahrik oldum o ovaladıkca artık bende iyice yaklastım göğüsleri elliyordum yavasca asagıya iniyordum iyice sarmas dolas olmutuk iç çamasırın indirmiştim ellerimle oksuyordum dH sonra sahile çıktık kayalara iyice yaklastık hemen yere uzandım öpüşmeye basladık daha sonra yengemin agzına dalgayı verdim boşaltasıya kadar yaladı tabi bende onun amını yalıyordum daha sora üzerme oyturdu amına girmişti alet sakın içime boşalma dedi tam boşalmak üzereyken geliyor yenge çık dedim yengem cekildi sonra bu sefer boşlacam ama dedim nasıl olcak götten dedim okadar götü güzelki o göte gidip geldikçe sanki baska bir dünyadayıım(    ) sanki neyse göte bosaldım ikimizde yorulmuştuk yaklasık bir yarım satte seviştik ama göğüsleri sildim süpürdüm en son göğüslerine boşaldıktan sonra beraber denize girdik yıkandık ve dükkana gitik sonra calıştıgım i yerinden ayrldım ve yengemle birlikte çalışıyordum.  daha sonra yaptıklarımız diğer yazıda anlatacağım