8 Ekim 2014 Çarşamba

gülay ablam

 sexhikayeleri5.blogspot.com okurları en bursa da yaşıyorum bu başımdan geçen olay 13yıl önce gerçekleşti şuan 28 yaşındayım lise 1 e gidiyordum o zamanlar ve inanılmaz derecede ayak hastasıyımdır bakımlı ayak olursa zaten kafayı yerim kesinlikle dokunmak isterim ve komşumuz gülay ablanında ayakları hayallerimde ki gibi bir ayaktı gülay abla ozaman lar 32 -33 yaşlarında falandı.genelde hep mini etek giyerdi ve bacakları da çok güzel di hemen hemen hergün bize gelirdi kısa etek giyer ve müthiş frikikler verirdi tabi bilerek mi yapıyordu bilmiyorum ama benim 31 malzemem oluyordu resmen.3 tane de çocuğu vardı biri 7 yaşında dğerleride 9,12 , yaşlarında eşi görev nedeniyle ilçeye gitmişti ve gülay abla ve çocukları bizde kalıcaklardı ama benim aklımda en ufak bir sapıklık yoktu ben erkenden yatmıştım o gece ve gülay abla benim odamda yatmıştı ve yanında da küçük kızı beraber yatıyorlardı .gece yarısı saat 03 00 da uyandım tuvalete kalkmak için birde ne göreyim gülay abla nın üstünde bir bady ve göğüsler resmen dışarıda gibi ve altında da tayt vardı sütun gibi bacakları ve en önemliside ayak parmakları bütün güzelliğiyle karşımdaydı.ilk işim ayaklarına yaklaşmak oldu ve parmaklarına yavaş yavaş dokunmaya başladım baktım hiç bir ses yok yavaş yavaş öpmeye başladım baş parmağını ağzıma aldım ve yalamaya başladım aldığım zevki anlatamam hayatımda yapmak istediğim tek şey ayak yalamaktı ve ben ayak yalıyordum bir yaqndan da 31 çekmeye başladım en az yarısaat belkide daha fazla ayaklarının heryerini yaladım daha sonra şortumu çıkardım ve yanına doğru uzandım kalçalarına değdirmeye başladım çatalınınarasına dalgamı yerleştirdim ileri geri gitmeye başladım bi yandan da elimi göğüslerine götürdüm resmen değmek ile değmemek arasıda değişen bir sürtünme ile göğüslerini okşamaya başladım 1 posta da öyle boşaldım ve hala uyanmıyordu daha sonra ayak parmaklarının arasına yarağımı yerleştirdim ve bir posta daha öyle gittim bir süre sonra yüzü koyun uzandı kalçaları o kadar muhteşemdiki öpmeye başladım ve daha sonra yarağımı kalçasının üstünde gezdirmeye başladım ve bacak larının arasında dalgamı yerleştirdim şınav vaziyetinde gidip gelmeye başladım belki sizkere çok saçma gelicek ama yemin ederim uyanmadı.3 saat falan kadını hertarafını yalayıp sürtünerek 4-5 posta gittim hayatımda almadığım zevki yaşadım o gece gülay abla senin haberin yok ben sana neler yaptım ama bu kadar güzel ayakları da olmasaydı ben ne yapayım ben de tam sapıklık çağındaydım yaptıklarıma pişmanmıyım yooo pişman değilim ama yapmasam daha iyi olurdu günaha girdim sonuçta ama onunda suçu var hep çok seksi geziyordu ben de küçük olduğum için etkilenmiştim ondan ve bunları yaptım senden özür diliyorum