8 Ekim 2014 Çarşamba

komşum serpil

ben 17 yaşında 1.77 boyunda hafif yakışıklı ve kumralım.Evet bu anlatacağımı ciddiye alan alır.Komşum evli 33 yaşında evli ve çocuğu var.bir gün annemler dışarıda otururken bizim eve bir şey alamaya gelmiş ben yaz diye baksır ile oturuyorum bu balkonun kapısından girmiş 1.kattayız.sonra ben mutfakta duruyordum bir baktım serpil abla karşımda baksırdaki küçük harun uyandı gibi yalan olmasın boyu 17 cm bu serpil abla gördü benimkini bilmiyorum utanmadımı yaşından ama geldi bana baktı uzunca ve dedi bişi alıcaktım tamam dedim.He dedi birde benim kızın ödevi var gelip yardım etsene harun tamam serpil abla.10 dk geçti çıktım evlerine 5.kata girdim ödevi yapmaya başladım kızı ben bisiklet sürücem anne tamam dedi bende hemen ozaman bende kaçıyım.yok sen kal şunlarıda kontrol et dedi tamam dedim.sadece serpil abla ve ben kaldım çay istermisin dedi tamam olur dedim çay getirdi yerlerde kaygandı yeni silmişti çayı getirirken üstüme döktü göbek ve malum bir yere hemen üstümü çıkardım baksır kaldı dedi onuda çıkar bakmam dedi olmaz dedim ısrar etti tamam dedim soğuk bir şey getirerek bastırdım bu arada benimki kalktı serpil abla onu görünce one lan dedi güldü biraz yaklaştı şeyime vurdu büyükmüş lan dedi yine güldü baktım bişiler yapmaya başladı bende bişi demedim hafif yalamaya gidiyordu dur abla ne yapıyorsun dedim elimi iktirdi başladı yalamaya benimkini serpil ablanında memeleri kocamandır hep hasta kalmışımdır ve biraz iri bir insandır boyuda 1.75 sonra ellemeye başladım göğüsünü çıkarttı yalamaya başladım göğüslerini.Bu hiç durmuyor altını çıkarttım amını yalamaya başladım bu biraz zevk aldı göğüslerine ellerken bi anda soktum benimkini bağırdı hafif 5 dk falan pompaladım.En sonun ağzına boşaldım.bunu kimseye söyleme dedi ben de dedim senin kocan var sen düşün dedim istediğim zaman gidip sikiyorum.