6 Ekim 2014 Pazartesi

Hale Abla

Selam dava okuyucular,ben ankara`dan tarık,18 yaşındayım. Esmerim ve 1. 85 boyundayım,insanların söylediği kadarıyla kostak sayılırım. bir zaman sonra size anlatacaklarım isimler haricinde külliyen gerçektir şüpheniz olmasın. Hale abla apartman komşumuzdu. 40 yaşlarında,sarışın,dolgun vücutlu ve yaşına göre cerrar bir kadındır. Bir defa evlenip boşanmıştı ve bu yüzden tavırları olabildiğince rahattı ve benim için tahrik ediciydi. Bizim eve bacaklarını sergileyen kısacık bir şort ve askılı bir bluzla gelmekten çekinmezdi. Onu bu halde seyretmekten şanlı keyif alır,hep bir gündüz onu ellerimle soyacağım haset beklerdim. Günün birinde hale ablayla otobüs durağında karşılaştık,iş başvurusuna gidiyormuş. berenarı konuştuktan sonra otobüse bu arada bindik. Otobüs her zamankinden kalabalıktı,ilerleyebilmek bile iyi zordu. Otobüsün ortalarına geldiğimizde yöntemince birbirimize yapışmış bir haldeydik. Geniş kalçalarının yumuşaklığını aletimde rahatlıkla hissediyordum kollarım da yerleşmek bahanesiyle hale ablayı adamakıllı sarmıştı. Bir yandan çekiniyor,bir yandan da daha sonra yeter olmak için müthiş bir dilek duyuyordum. aletimi kalçalarına daha aşkın gömdüm,kendini kaçırmıyordu. Halinden memnun gibiydi. Bir elimi hafifçe indirip belinin yanından tuttum. Hafifçe dönüp gülümsedi,bende film kopmuştu. Belini saran elimi kalçalarına indirip okşamaya başladım,artık büsbütün üstüne abanıyordum,nefesimi ensesine veriyordum ılık ılık. zamanla ürpermeye,iyice tabiat almaya başladı. Elimi üst taraftan iki bacağının arasına yavaşça kaydırıp bal kutusunu okşayarak hızlandım. çıldıracak gibiydik. Elini arkaya atıp aletimi pantolonumun üstünden okşayıp sıktı. anca bir sıkışı vardı ki sözde yerinden uçurmak istiyordu. Ne derece aç olduğunu anladım. iki elimle her yerini okşarken bir anda kasıldı ve bası hafifçe öne düştü,gevşedi. Uzun zamandır böyle boşalamamıştı ihtimal de. Hale`yle ilk deneyimimiz bu şekilde. Sonrasını başka yazdıklarımda anlatacağım. eğik adresim ruiaqa@gmail. Com benimle misal şeyler hissetmek isteyen bayanlara ya da yalnızca fantazilerini kırışmak ve dostça buyurmak isteyen herkese açık.