6 Ekim 2014 Pazartesi

OKUKDA TECAVUZ ETTIM

Ben 8.sinifa basliyordum. Yeni ogrenciler gelmisti birtaneside Nisa diye bir kizdi. Ataturkcu diye cok anlasamazdik ama beni cok azdiriyordu. Oturus sekli bile kucagima alinca nasil kivirtacagini gosteriyordu zaten. Bana hic yuz vermezdi ama bizim okuldan imran batuhan a cok yuz verirdi. Her neyse ben bunu bir gun okulda yalniz yakaladim kitaplarini almaya saat 23:00 da gelmisti her yer karanlikti. Bende iceri girince beni gordu. Korktu once ama sonra nasilsin iyimisin dedi. Tam gidecekken kolundan yakaldim. GITME dedim. Bana ters davrandi cekil git dedi ama ben daha sert kolunu sıktım. Tam bagiracakken elimi agzima goturdum ve kapadim. Gerci 7.kattaydik duymalari zordu. Ben oncelikle elletini tuttum sikimi dayadim agzini tek elimle kapiyordum. Sonra kulagina egilerek “herkese rezil olmak istermisin?” diye sordum ve okuldan arkadaslarim geldi o sirada onlar ne yapiyorsun diyince hemen biraktim nisa yardim istedi fakat onlarda hemen nisayi yakaladi domaltti ve soyundurdu. Nisa saskin bir sekilde bagirmaya calisiyordu ama yapamiyordu hemen bir zambak soru bankasi alip kafasina vurdum tam o sirada arkadaslarimda tam gotune soktu ve nisa bayildi diger arkadasim onune gecip yalatmaya basladi agzina bosaldi ve isedi. Sirayla siktik hepimiz en soninda sirt ustu yatirdik nisayi ve bizde uzaklastik ve sohbet etmeye basladik ve sonra uzak mesafeden kim nisanin agzina iseyebilir diye iddiaya girdik. Kim yaparsa nisaya istedigini yapacakti. Ve yapmaya basladik ve en fazla ben isabet ettirdim ve onceden aklima geleni yaptim okulda bulunan tenis topunu gotune soktum ve iyice iceri girmesini sagladim sonrada biraktik. Ertesi gun okula gelmedi ama ondan sonra geldi bizden urkuyirdu. Ben tenefuste gotune tenis topu soktugumu ve tek benim cikaracagimi soyledim ve eve cagirdim. Ailem gezideydi babam mudurdu zaten annem ogretmendi. Evdeyken oncelikle kopek gibi yuruttum evin heryerini yalattim sonra gotunu benim agzima verdi o benim sikimi yaliyor ben onun gotunu ve en sonunda tenis topunu cikardim sonra gitmek isteyecekken kucagima aldim bagirta bagirta siktim kanlar cikiyordu artik ve bayilmasina izin vermeden amini bir kez optum sonra yari baygin haldeyken video ve fotorafini cektim. Ertesi gunler aylar boyle tehdit ettim ve artik her hafta sonu pazar gunu saat 5 de gizli bir yer ayarladim orada bana kendini teslim ediyor en son 3 gun once arkadaslarla geldik 12 kisi siktik cok guzeldi cicki cikti. Hmm ondan sonra 1 hafta kadar oncede 3. 4. Sinif cocuklara siktirdim oyuncak gibi oynadilar yanlarinda kizda vardi onuda hem ben hemde inlar sikti ve 4 kiz birbirleriyle yalastilar. daha devam ediyor katilmak isteyen varsa 150 tl karsiliginda siktiririm 3 saat musade ediyorum 1 saati 50 lira. Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm