25 Ağustos 2014 Pazartesi

Çıtı Pıtı Sikişgen Selva

Merhaba ben kadir . aynı okulda okuduğum selvayı nasıl siktiğimi anlatacağım size. Selva çok güzel bir kız olup okulda hep dikkatimi çeken biriydi. Oukl çıkısı karsılastım selvayla ve kendisinin ne tarafa gittiğini sordum eve gidiyorum dedi. Bende eve gidiyorum dedim ve yağmur yağyırdu. Biz konusurken geçen arabalardan biri çok kötü bizi ıslatmıstı. selvanın evi yakındı okula. benimkisi ise daha uzak. o halde eve gitmeye kalksam kesin hasta olurdum. Havada çok soğuktu. Bu halde eve gidemem, üstümü kurutmam lazım dedim ama hiçbir seceneğim yoktu. selva istersen bize gidelim dedi. fön makinesiyle ve kalorifer peteğiyle çabuk kurursun dedi. Bende hemen atlamamıs gibi yapıp çekiniyormus gibi peki öyle yapalım dedim. Bir taksi tutup 15 dk içinde eve vardık. istersen dusa gir dedi nasılsa ıslaksın deyip havlu verdi peki dedim. banyoya girdim bi de ne göreyim rengarenk külotları yıkayıp peteğin üstüne kuruması için bırakmıs. sonra ayıktıki pesimden kosup gelmisti bi dakka dedi ama gördüğümü anladı. gülerekten külotlarını aldı. ebn de bir an gökkusağının içinde olduğumu sandım dedim. gülerek ama değilsin dedi. sonra girdim dusa. Çıkarken numara yapıp ayağım kaymış gibi yere uzandım ve bağırarak duvara yere vurdum. hemen gelip ne oldu dedi. ayağımın kaydığını söyledim. iyimisin yardıma ihtiyacın varmı dedi. yok dedim. kapıyı açtım kapının önünde bekliyordu. baştan asağı söyle bir süzdü beni. üstümde belime sarılı havlu vardı sadece. biryerinde bise varmı dedi. kalcam biraz ağrıyor dedim. tutmak istedi yok dedim sendeleyerek yürüdüm ve sandalyeye oturdum. bacağımıda hafif açtım. havlunun arasından bacak içim görünecek sekilde davranıyordum. O da ütüyle giysilerimi kurutuyordu. ev sıcaktı onun için idare edebiliyordum. sen giysilerini ütüyle kurutmaya devam et ben de dusa girecem dedi. peki dedim. selva dusa girdi ben de odasına bir göz attım bütün külotlarını yatağın üstüne bırakmıstı. arada seksi tangalar da vardı. ben ütüye döndüm ve esyalarımı kurutmaya çalısırken selva da çıktı dustan. sacları ıslak çok daha güzel gözüküyordu. odasına gitti ve saclarını kurutmaya basladı. ben de ütüyü bırakıp yanına gittim. biraz üsüdüğümü söyledim votka kanyak gibi birseylerin olup olmadığını sordum. dolapta var dedi. gittim hem ona hem kendime doldurdum. içmeye baslayınca bana sıcak basmaya basladı. selvada içkiyi alıp yanıma geldi. hadi giyin artık kuruduysa giysilerin dedi. bir yandanda çıplak tenime gözü kayıyordu. içki içimi sıcacık yaptı dedim hiç giyinmesem de olur artık dedim. oda hadi giyin dedi yanına yaklastım çok güzelsin dedim. erkek arkadası olmadığını biliyordum ve dedimki senin gibi güzel bir kızın nasıl erkek rkadası olmaz dedim. yok iste dedi. ben senin arkadasın olurum istersen dedim. sacmalama dedi artık giyin dedi. içkinin etkisiyle iyice yanastım çekilmedi oda içkinin etkisindeydi. omuzlarından tutup kendime çektim yanağını öptüm. dur lütfen dedi. daha artık duramayız dedim. ve dudaklarına yapıstım. önce hareket etmeden durdu sadece ben öpüyordum. sonra karsılık vermeye basladı selva. bir an durdu ve üstünü çıkardı. bende havluyu üstümden atıverdim. yarrağıma bakıyordu dikkatlice. eline alıp oynamaya basladı ve eliyle amına asağı yukarı sürtüp fırca çektiriyordu amına. bende götünü göğüslerini sıkıp boğaızını yalıyordum. sonra yatağına gittik sevlanın. külotları orada duruyordu. birini alıp kafama geçirip bak gökkusağının içindeyim su an dedim. güldü ve ağzına almaya basladı. yarrağımı öyle bir somuruyordu ki bosalmamak için kendimi zor tutuyordum. yuvarlak göt hatları beni delirtiyordu. sonra kendime çektim ve göğüslerini ısırarak yaladım. sonra göğüslerinin arasına yarrağımı sürtmeye basladım. italyan 31 i çekiyordum selvanın göğüslerinde. sonra ayağı kalktı ve arkama geç dedi. arkasına geçtim ve amına geçirdim. zevkten kudurmustuk ikimizde. götünü arkaya atıyordu kendini iyice sikeyim diye. yarağım kazık gibi olmustu zaten. resmen içinde tur atıyordum amının. göt deliğini de parmaklıyordum iyice kendinden geçmisti selva. meğersem ne hünerli ne kadar azgınmıs bizim selva. sonra ben yattım üstüme çıktı. amına aldı yarrağımı ve üstümde 8 çizmeye basladı. inlemeleri ah oh ları iyice yükselmisti. altıma misyoner pozisyonuna aldım hemen sevayı. iyice sikiyordum amını. yarraığım hiç gözükmüyecek sekilde köküne kadar sokuyordum. ıslanmıs amını yalamaya basladım hemen. klitorisini elliyip yalıyordum. dilimi amına giriebildiği kadar sokuyordum. kasıkları tirreye titreye orgazm olmustu. ben daha bosalmamıstım. dudaklarıma uzanıp emmeye basladı resmen. çok güzel harikaydı dedi. daha bitmedi dedim ve kasık pozisyonuna getirip sikmeye basladım. selvada bos durmayıp alttan elini uzatmıs dassaklarımı oksuyordu. ben gelmek üzereydim hemen amından çıkardım sikimi ve üstüne bosaldım. dusa tekrar bu sefer beraber girdik. Orda sikimi eline verip bir de 31 çektirdim. Çıktık giyinmeye baslarken bir posta daha atmak istedim. Bir anda selvanın amını tekrar yalamaya baslayınca karsı koyamadı. Yatağa tekrar attım selvayı ve yan yatırdım ben de arkasına geçip bacağını havaya kaldırdım ve yanlamasına amına hızlıca girip çıkmaya basladım. göğüs uçları iyice kabarmıstı. göğüslerini de sıkıp sıkıp bırakıyordum. eliyle kalcamdan tutup kendine çekiyordu. iyice kendini siktirmek istiyordu selva. ben böyle güzel bir am böyle bir göt görmediğimi söyledim ona. sulaünmış şeftalisinin içine basılmak üzereyken birden çekildim ağzına verdim. ve ağzanı bosaldım. yutmasını söyledim ama yutmadı. gitti lavaboya tükürdü. bölyece sikismemiz sona erdi. onu en kısa zamanda tekrar sikmek istediğimi söyledim. o da neden olmasın erkek arkadasım değilmisin artık dedi. su an çıkmıyoruz selva sadece seks partrenim. en azından benim için öyle.