25 Ağustos 2014 Pazartesi

Kayınpederim koca yarrağı

ben 25 yaşında zayıf iri gögüslü bir bayanım eşim istediği için açık giyinirim gün geçtikçe kendimi sexi bulduğum için dahada açık giyinmeye başladım mini etek giyer üstüne gömlek giyerdim içime sütyen takmazdım bigün gene böle açık giyindim çok kısa bir şort altıma tanga giymedim üstüne tişört tabi sütyende yok gögüslerimin ucu belli oluyo kayınpederim dul karısından boşanmış evdeyim dışarı çıkcaktım o sırada kapı çaldı gelen kayınpederimdi bende oğlunun evde olmadığını söyledim oda olsun bir kahveni içerim dedi yaptım içirken kahveleri gene çok güzelsin hele şu gögüslerin yokmu dedi ilk önce çekindim bişey demedim başımı kaldırdı çekinme yanlış bişeymi söyledim güzel değilmi dedi bende kocamında hoşuna gidiyo dedim neyse sonra sexle ilgili konuşmaya başladı benim oğlanda çok şanslı senle yatması çok zevkli olur falan diye konuşurken sikinin kabardığını pantolonunu zorladığını gördüm nedense gözümü ordan alamadım amım sulanmaya başladı kayınpederimde sikine baktığımı fark edince seni istiyo uzun zamandır ne zaman görsem seni böle oluyo dedi yanıma yanaşıp dudağımdan öptü bende yarrağını öle görünce zaten azmıştım bende öpücüğüne karşılık verdim deli gibi öpmeye başladı boynumu kulak mememi yalıyodu hemen üstümdeki body çıkarıp gögüslerimi yalayıp ısırmaya başladı sonra şortumu çıkardı hiç bişey olmadığını görünce seni sikmesi mükemmel olcak dedi amımı yalamaya başladı daha önce sanki hiç am yalamamış gibi kudurmuştu sanki bir yandan amımı yalıyo bir yandan elleriyle gögüslerimi sıkıyodu bende onun sikiyle oynuyodum sonra 69 yaptık yarım saat nerdeyse ben onun sikini o benim amımı yaladı sonra oturttu kucağına beni zıplatmaya başladı benim zıplamam yetmiyodu o benden hızlı girip çıkıyodu amıma deli gibi inliyoduk o yaşına rağmen baya iyiydi bundan sonra benimsin benim orospum olcaksın senle istersen grupta yaparız arkadaşlarım var seni sikeriz hep beraber diyip bir yandanda daha hızlı sikiyodu sonra öyle bir patladıki amıma musluktan akan su gibi sonra götüme soktu saatlerce amımdan götümden sikip boşaldı müthiş bigün geçirdik sonra bir postada duşta atıp giyinip gitti artık eşim evde olmadığında geliyo sikişiyoruz yarrağı eşime göre baya büyük zevkten deli oluyorum hem büyük hem kalın…