23 Ağustos 2014 Cumartesi

Teyzemle ateşli sikiş

Ben Teyzemlere kalmaya gitmiştim 2 kuzenim vardı 1 i kız biri erkek erkek olan aşagı daireye komusuyla oynamaya gitti teyzemde bakkal işi için kuzenimle beni yolladı.(apartmanlşarı 9 katlı 9. katda oturuyolar)biz iniyoduk ve bi anda kuzenimin götün hosuma gitti ve birden oksadım oda kıvama geldi 7.katta elimi donunun içine soktum ve sıktım gtünü 6. kata inerken amını açtım ve yaladım çok güzeldi 5 dk fln kaldık orda sonra asagı dakar kucagımda götürdüm onu öpüse öpüse eve gelirken bi arkadasını gördü ve o ona gitti bende eve gittim teyzzem yeni duş almıstı odasına girdim ve dantelli bir donla duruyodu memeleri açıktı saol dedi bende bişi değil dedim 2 dk sonra üstünü giymiş mutfaga gitmişti yemek yapıodu dayanamadım gotunu oksadım hosuna gitti ve istersen şortumu indir dedi indirdim sonra o dantelli donuda indirdim ve yarragımı sağına solnua sürtüyordum zevk alıyordu artık si dedi aldım kuvagıma ve amını oksadım sonra yatak odasına gittik kaprimi indirip amına somaya başladım çok zevk alıyordu keşke eniştende böle sikse diyordu neyse tam 62 pozisyouna geçtik yaren geldi ve gördü ve dediki benide sikmezsenin babama derim seve seve kabul ettim birini sikerken birinin amını elledim ve yaladım öpüştüm fln neyse duş alırkende toplam 7-8 posta attım süperdi korkmayın bi kızın götünü oksayınca hosuna gider :D