25 Ağustos 2014 Pazartesi

Sevgili Yengem

Merhaba arkadaşlar telefondan yazıyorum fazla uzatmıycam yengem 1.60 boylarında güzel büyük ve yumuşak götlü (1-2kere degdirmistim) hikayeme geceyim bizimkiler bodruma gitmislerdi benim okul vardı benlede yengem kalacaktı ben fırsat bu fırsat gittiklerinde sikemezsem baska zaman hic sikemem bizimkiler yola cikti ben eve gittim oyun oynuyordum yengem gelip istedigin varmı felan diyor bende icimden senin götündiyordum aradan 1-2saat gecti aksam olunca yengem aksam yemegi koydu bbeni çağırdı bende gittim yemegi yerken benim gozler memelere felan kayıyor kendimi tutamıyordum yemegi yedik kslkarken onumde eğildi bende fırsat bu fırsaat hemen değdirdim sofrayı toplamasına yardm ettim benim sırtıma vurdu bende ona vurdum derken götüne vurdum ama bogusuorduk beni gıdıklayarak yere yatırdı ustume oturdu benim yarak kalkıyordu ki hissetti herhal hemen kalktı sonra gece bunla beraber yattık elimi gotune koyuyor gezdiriordum uyudugu icin hissetmiyordu herhal bende yattım sabah kalktım yemek hazrlıyordu bu sefer sikecektim gittim yenge bi kere elleyebilirmiyim dedim neyi dedi bnde gotunu dedim bana tokat attı hadi 1 kere bisi olmaz dedim sonra tamam dedi elledim götü nu sende sikimi elle dedim olnaz dedi ama sikicektim ben eline verdim o benim yaragi ben onun gotu ellerken yapistim dudagina yenge seni sikmek istiyorum dedim oda azmisti tamam dedi hemen tezgaha domalttim gotunu ve amini yaladim sonra yaragimi yalattim once am a soktum vazelin getitdim gotune sutdum kendi yaragimida vazelinledim yavas yavas sokuyordum birden hızlandın götü çok guzel ve yumusaktı 10-15dk siktikten sonra gotunden cikardim ve deligi kocaman olmustu icine bosaldım sonra bizimkiler aradı biz gelioz die sonra yatak odasnda siktim bacak omuzda banyoya girdik canini yakacaktim her yerini sabunladim deliginide yaragimida sabunladim birden Göte soktun ve birden ahhh dedi cok azmistim git gel derken 20dk siktim artik hic bisi demiordu cikardim ustune bosaldim banyo ettik ciktik bizimkiler geldi arada gene sikişiyoruz.ve got deligini ilk siken ben misim her urrde gotunu eller yaragimi elletirim sonra cok zaman varsa sikerim. Saygilarimla..