25 Ağustos 2014 Pazartesi

kuzenimin eşini siktim

Herkese merhaba, bu olaylar başımdan geçtikten sonra anladım ki asla asla dememek gerekiyor. Ben ankaradan 20 yaşında, istanbulda üniversite okuyan bir gencim, ismim savaş. Bundan 3 sene önce o zaman 25 yaşındaki kuzenim kemal evlendi. Gelinimiz Hayat o zaman 24 yaşında ydı ve benim aklımda kötü birşey yoktu ona karşı, sonuçta kuzenimin karısıydı, karakterimize sığmazdı, zaten o zamanlarda zayıftı ve olgunlaşmamıştı henüz. Gel zaman git zaman, ben bunlarla samimiydim, rahat rahat evlerine girer çıkardım. Birgün bunlarda otururken Hayat bardağıma çay koymak için eğildi ve göğüs çatalını gördüm, baya dikkatimi çekti ve eve gittim hafta boyunca o orta boyuttaki beyaz göğüsleri düşünerek defalaca boşaldım. 3 sene sonunda ne değişti derseniz. Hayat olgun bir kadına dönüşmüştü, kalçası kocaman olmuştu, pantolonlara zorla sığıyordu, bacakları yine bir o kadar kalınlaşmıştı fakat bel üstü çok narindi, ufacık kalıyordu alt tarafın yanında, teni bembeyaz, saçları kumrala boyanmış, dalgalı, uzun, omuzlarına dökülmüştü. Bana alışkın olduğu için evde rahatça giyiniyordu, son zamanlarda bana çok frikik veriyordu. Ya memelerini görüyordum ya da poposunu. Birgün mutfakta sigara içiyorduk kemalle, hayat da bulaşıkları makinaya koyuyordu, öyle bir eğildi ki o mavi külodunu gördüm, iyice tahrik oldum. Birgün kemalle evde oturuyorduk, dedi ki ben bir duş alayım, tamam abi dedim ve banyoya girdi. Bende fırsat bu fırsat deyip o girdikten sonra hemen yatak odalarına geçtim, hayat evde değildi. Dolaplarda iç çamaşırlarını aradım ve buldum, hayatın bütün iç çamaşılarını ısırdım, yaladım, penisime sürdüm. Sonra tuvalete gidip bir güzel boşaldım. Günler böyle geçerken geçenlerde kemal ben hayat oturduk içiyoruz, rakı masası kurduk. Ben alkolü çok sevmediğim için yavaş gidiyorum, kemal yarım saatte cok cok bitiriyor kadehleri, deedim kemal yavaş iç, birşey olmaz şimdi yatcam dedi, kalktı koltuğa oturdu, biz hayatla yavaş yavaş içiyoruz. Bir baktık kemal sızmış, uyandırmaya çalıştık ama adam o kadar çok içti ki sızmış kalmış, yatırdık salonda oturduğu kanepeye üzerini örttü hayat. Sonra ben otururken hayat ben geliyorum dedi gitti. Bu kalktıktan sonra ben bunu takip ettim, yatak odasına gitmişti, birden üzerindekileri çıkardı, başka birşeyler giymek üzereydi, kafam güzeldi cesaretimi topladım ve içeri daldım, sonra birden ellerini üzerine gerdi, bende pardon tuvaleti karıştırdım dedim. İkimizde donduk kaldık, titremeye başladı, ben iyice topladım cesaretimi, zaten azmıştım, üzerinde sütyen ve külot vardı sadece. Yaklaştım, bana bakıyordu, yapma dedi ama dinlemedim. Gittim üzerine, elimi yavaşça beline doladım, birşey demedi, birşey yapmadıi yavaşça kiraz gibi dudaklarına yaklaştım ve öpmeye başladım, o da karşılık vermeeye başladı,dillerimiz buluşmuştu, ağzında rakı korkuyordu ama umursamıyordum iyice azmıştım, yatağa doğru öpüşe öpüşe gittik, attım yatağa, boynuna doğru indim, sonra göğüslere. Yavaşça sütyeni çıkardım, deli gibi emmeye başladım göğüs uclarını, hoşuna gidiyordu, altımda kıvranıyordu, titremesi geçmişti, iyice ateşlenmişti, eliyle başımı okşuyordu. Uzun süre yiyiştikten sonra, penisimi çıkardım ve verdim ağzına. deli gibi emiyordu ve aynı zamanda daşaklarımı okşuyordu eliyle, bir gitti, iki gitti, üç gitti dayanamadım ağzına boşaldım, hiç tiksinmedi, ama banyoya gidip tükürdü, geldi. Ne çabuk bitti dedi, Bende dur bakalım yeni başladık dedim, yapıştım ağzına. Sonra yavaşça külodunu indirdim yatakta, arkasını döndürdüm, yüzüstü yatarken, kocaman götünü ellerimle yoğurdum, ve penisimi o haldeyken amınna yerleştirmeden önce kalktım kapıyı kilitledim ve prezervatif istedim. Kalktı dolaptan bulduk, ağzıyla taktı, sırt üstü yattı, elimi amına dokundumi ıslanmıştı, yavaşça soktum penisimi, gidip gelirken sol elimle götünü mıncıklarken sağ elimle göğüslerini okşuyordum ve aynı zamanda öpüşüyorduk. Öyle tutkuluydu ki nefes alamıyorduk ve nefes nefese kaldık bu yüzden. Sonra çıkardım penisimi, kaldırdım domalttım, yavaş yavaş siktim o pozisyonda, sonra yüzüstü yatırdım ve o pozisyonda sikerken, bittim ve ılık amından çıkıp, sırtına ılık ılık boşaldım, uzun süürdü boşalmam, sonunda yatağa yığıldım kaldım yatağa, sırtını temizledi ve birer sigara verdi, sigara içerken sarıldık birbirimize, harıkaydı dedi. Sigarayı içtikten sonra giyinip salona geçtim ve yattım, sabah kalktık ve hayatımıza normal devam ediyoruz, ama sözleştik en kısa zamanda tekrar sikişeceğiz hayatla…
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri