25 Ağustos 2014 Pazartesi

Hayaldi gerçek oldu

Merhaba ben Melisa 16 yaşındayım geçen sene başından geçen bir olayı anlaticam. .ben Antalya merkezde yaşıyordum ve kemere taşındık orda okumaya başladım sınıfta tolga die bi cocuk ile sevgili olduk güzel bi ilişkimiz vardı ben sürekli annemle babamın seslerini duyardim ve cok heveslenirdim sex yapmaya bir gün tolganin ailesi antalyaya bi iş için gittiler tolga beni eve davet etti aslında pek tahmin etmiyordum bişey olacağını yatağında uzaniyorduk bakisiyorduk ve gittikçe bedenlerimiz birlesiyordu opusmeye başladık deli gibi hemde sadece o öpüşme bile kilodumun islanmasina yetmisti tolga kalcalarimi okşamaya sıkmaya başladı ben Biraz cekildim elini ittim ama o israrla ellemeye devam etti bişey demedim hoşuma gitti çünkü sonra elini içeri soktu sortumdan ve kalcalarimi icerden ellemeye basladi acikcasi azmistim ve engellemeye calismadim sonra üstümde body atlet vardı onu çıkarttı kendiside tisortunu çıkardı sütyen ustunden memelerimi öpmeye sıkmaya başladı ve sudyeni cikartti görüşlerimi emmeye hafifce isirmaya başladı zevkten deli olmuştum resmen sonra sortumu cikardi ve kilodum üstünden şeyimi ellemeye oksamaya başladı daireleri ciziyordu ve ben gittikce daha çok islaniyor ve daha çok istiyordum oda soyundu ve kilodumun cikardi şeyimi yalamak istedigini söyledi cekindim başlarda ama tamam dedim ve başladı öyle bir yaliyorduki her yerini yaliyor ediyordu yaklaşık 10 dk yaşadı sonra kalktı ve benim onunkini yalamami istedi onunki büyük ve kalindi cekindim ama yine kabul ettim emerek yaşamaya başladım ilk baslarda biraz midem bulandı ama alıştım ve hoşuma gitti sonra beni yatırdı bacaklarımi araladi seyini benimkine sutuyordu sokmak istedi ama ben olmaz Bakire yım dedim oda o zaman arkadan yapalım dedim kabul ettim arkami döndüm ve edildim kalcalsrimi öpmeye başladı ve deliği yalayarak işletti şeyini sürttu ve sokmaya çalıştı girmedi yatağın yanındaki masanın cekmecesini açıp icinden krem aldı dediğime sürdü ve bidaha denedi yine girmedi parmağını sokup genisletmeye başladı sonra ikinci parmaginida soktu ve çıkardı şeyini dayadi deliğe hafifçe bastırdı başı girdi hissettim sonra hafifce geldini itip geri çekmeye başladı canım yandı ama çok değil beni tahrik etmişti ve zevk alıyordum sonra şeyinin tamamı girmişti hızlı hızlı itip çekiyordu ben delirmistim bir süre sonra aşırı aldım ve seyime sokmasını istedim oda bakiresin dedi olsun istiyorum dedim oda arkamdan çıkarıp seyime dayadi yukarı aşağı sutuyordu zevkten deliye döndüm sesler cikarmaya başladım sonra başını vajinamin deliğine dayadi hafif ce bastırdı canım yandı ama girmedi bir daha bastırdı daha sert bi şekilde be şeyi girdi durdu bi kaç saniye ve şeyini çıkartıp bana gösterdi kan olmuştu peceteyle sildi be bir daha soktu ileri geli gidip geliyordu çok çabuk boşaldim ama yetmedi oda boşaldı ama devam ettik sonra beni çevirdi bacaklarımi ayırdı ve bir daha girdi deli gibi inliyordum ileri geri gidip geliyodu acı falan kalmamıştı aşırı zevk alıyordum sokup çıkarıyordu sonra beni Yan yatırdı bir bacagimi omzuna aldı ve öyle sokmaya başladı çok güzeldi aldığım zevki anlatmam çok zor bir yandan memelerimi sıkıyor bir yandan sokup çıkarıyordu bir daha boşaldim oda yanlışlıkla içime boşaldı ve yan yana uzandık sigara yaktı sonra duşa girdim dustada sevistik ama sex yapmadık ilimizde yorgunduk haliyle hikaye bu kadar daha bunun gibi çok şey yaşadık ama şimdilik bu kadar bu arada ben 15 tolgada 16 yaşında idi ben 1.65 boyunda 50 kilo sarışın dolgun kalcali dik göğüsleri olan bir kızım not geçeyim dedim iyi okumalar