25 Ağustos 2014 Pazartesi

Kuzenimi Ve Annesini Siktim (SÜPERDİ)

Merhaba arkadaşlar Hemen tanıtımdan sonra hikayeme geçmek istiyorum. Kuzenim : 11 yaşında olmasına rağmen ellettiriyor farkındamı değilmi anlamadım.. Kuzenimin annesi : Esmer 38 yaşında olan süper bir hatundur Hikayeme geçiyorum.. Ben kuzenlerimle hep oyun oynarım tabiki ellemek için her neyse şimdi kuzenlerim kardeşimi oynamak için çağırmışlar bende gideyim dedim. Eve gittik hoşgeldin hoşbulduk falan biz odaya geçtik oynayama. Biraz oynadıktan sonra kardeşim ve küçük kuzeni çok yorulduklarını ve odaya gittiklerini söylediler. Ve biz kuzenimle odada baş başa kaldık (Bu arada kuzenlerim 2 kardeş) Ve ben her fırsatta ellemye başladım birden kapı açıldı ve kuzenimin annesi geldi beni ellerken gördü ki herhalde biraz şaşırdı meyvesuyu filan getirmişti. Odadan çıkarken beni çağırdı ve odadan çıktı. Bende gittim mutfağa çağırmıştı bu arada küçük yorular kuzenim uyumuştu. kuzenimin annesi sen ne yapıyorsun ? dedi bende ne yapmışım dedim. O da kızıma elliyordun dedi. Bende kızın kendisi elletiyor dedim ve odaya geri gittim . Sonradan bizde yorulduk odaya geçtik televizyon izlerken kuzenim uykuya daldı. annesi beni odaya çağırdı ve sıkıyorsa bana elle dedi ve bende zevkle dedim. hemen öpüşmeye başladık göğsünü filan sıktıntan sonra amına geldim gerçekten süperdi. 1 posta siktikten sonra boşaldım 2. postaya başlarken kapı açıldı gelen kuzenimdi annesi hemen çağırdı gel bakalım orusbu bi sikil de elletmeye benziyormuymuş gör bakalım dedi. Bende hemen kuzenimi soydum ve amını sikmeye başladım bu arada annesi rahat durmuyor tabi çok azmıştı kuzenimi siktikten sonra yüzüne boşaldım. Ben çok yorulmuştum ama kuzenimin annesi hiç yorulmamıştı hadi devam et dedi ve bende tamam dedim götünü sikmeye başladım gerçekten çok dardı ve benim ufaklık zor giriyordu 10 dk boyunca götünü siktim ve tekrardan götünün üstüne boşaldım boşaldıktan sonra kuzenimin annesi kızına götündeki dölleri yalatmaya başladı. Ve bundan sonra kuzenim ile baş başa kalınca sikişiyoruz ama bu aralar pek annesini göremiyorum HER NEYSE İYİ GÜNLER !!
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri