23 Ağustos 2014 Cumartesi

O geceyi asla unutmayacagim

Merhaba ben Ali 19 yaşındayım ve gerçekten çok sexy im. istanbulda oturuyoruz ve aile durumu yani gelirim biraz yüksek. ben öyle günübirlik parasıyla olan ilişkileri pek iyi bulmuyorum açıkçası. yine bir öğlen vakti gerçekten çok pis azmıştım. Yan komşunun kızı merve ailesi tatile gittiği için evde tek kalıyordu. küçüklükten beri arzuladığım merve evde tekti ve bende çok azmıştım. Bu bir fırsat olmalıydı ve bunu gerçekten değerlendirecektim. düşündüm taşındım ve bir karar verdim bu akşam merveyi evinde becerecektim. bugün annemle babam dışarıya çıktılar ve bende merve gillere akşam yemeğine gittim hem o yalnız kalmasın diye hemde ben. Giderken bir film götürdüm belki izleriz die ve tabiki bu da planın parçasıydi. Merve ile yemeği yemistik . Çok güzel giyinmişti ona baktıkça aziyordum beyaz bi etek giymiş altına üstünede sarı bir askili. Film biraz romantikti merve de 2 gün önce sevgilisinden ayrıldığı için biraz hüzünlüydu ve içki içti ben pek icmedim cunki o zevki herzaman hatirlamak istiyorum . film izledikce agliyordu bir müddet sonra uyukladi. Onu yatagina cikarirken hem onu hem kendime soymuştum çırılçıplaktik ikimizde vücut hatları çok güzeldi yatağa yatırdım ve yanmina uzandım sevgilim hadi sevişelim diye bir ses verdi tmm dedim yatağın önüne kamerayı koydum sevişmeye başladık sarhoş olduğu için beni isevgilisi zannediyordu çok ateşliydi ağzına verdim yavaş yavaş sakso cekiyordu domalttim tam gotune girecekken hayatim hadi ama liselimiyiz biz gir artik amima dedi ve beni daha çok azdırdı. Yavaş yavaş girdim sicacik amina girerken ciglik cigliga kaldi kizlik zari daha patlamamis ve bakireymis belliki canı çok yanıyordu yüz şekli değişmişti oda istiyordu çünkü o da çok azmıştı o geceyi muhtesem gecirdik. İckili olduğu için ertesi gün hiçbir şey hatırlamıyordu. ona bir hediye kutusuna koyup kasedi gönderdim ve kasetten sonra ben evlerine gittim. çok kızmıştı bu kaseti kimse göstermeyecek dedi ben de bir daha yaparsak kimse görmez dedim tamam akşam gel dedi akşam gittim ve ilk on seks yaptık çok ateşliydi ah ah diye bağırıyordu sonra tekrar amina girdim sıcacıkti ami amina git gel yaptim cok guzeldi birkaç kez arkadan yaptık götüne girdim çok güzeldi ama biraz delinmis gotu daha önce hep götünden yapmiş çünkü ve artık o da bana alıştı giyindik toparlandık ama artık her boş vakit de buluşuyor ve seks yapıyorduk .