25 Ağustos 2014 Pazartesi

La vie en rose

Öğrenci değişim programıyla fransaya gitmiştim fransanın az gelişmiş bi şehrinde kalıyodum kaldığım evde bi aile vardı onların yanında kalıyodum.anne ve 2 küçük kızlarından oluşuyodu bu aile.kızlar çok küçüktü 4-5 yaşlarında siyahilerdi çok tatlılardı ama. Anneleri ise melez bi kadındı 35-40 yaşlarındaydı çok şişman değildi en fazla 65 falandı boyu da çok uzun değildi.Öte yandan vucut ölçüleri çok güzeldi göğüsleri ve götü oldukça büyüktü bacakları çok kalın değildi.kadınla aramız iyiydi kafa biriydi alkol tütün severdi çocuklar küçük olduğu için hemen uyurlardı onlar uyuduktan sonra kadın da içerdi adı raphaelledi bu arada.Azgın biriydi anlamıştım.Bi gece 2-3 gibi odasında kendini parmaklarken çıkardığı seslerden.O geceden sonra her gece o saatllerde uyanık olmaya çalıştım eylül ekim gibiydi ama çok sıcaktı o yüzden çıplak yatıyodum bi gece ayak sesleri duydum kadın odama doğru geliyodu anlamıştım.Üstümde ne örtü varsa kaldırdım full çıplaktım gözümü hafif kapamıştım beni uyuyo sansın diye kapıya geldi hafifçe açtı beni uyuyo sanıyodu ama ben de onu görüyodum o da çıplaktı bana bakarak bi eli ağzında bi eliyle de kendini parmaklıyodu.Sikimin kalkmaması için kendimi zor tutuyodum.Tam o sırada raphaelle dayanamadı tamamen içeri girdi kapıyı içeriden kilitledi ve üstüme atladı.O an ben de öyle bi saldırdım ki hayvan gibi seviştik o gece full hiç uyumadan hayvan gibi seviştik.Kaç kere içine boşaldım hatırlamıyorum.Sonraki geceler kızlar uyuduktan sonra hemen onun odasına gittik meğer ne fantazi eşyaları , kostümler varmış onda hepsini koca bi yıl boyunca denedik.Mükemmel şeyler yaptık.Gerçek bi sex öğretmeniydi her şeyi her pozisyonu yaptık.Ondan hiç ayrılmak istemedim ama malesef sene sonu istanbula döndüm burdayken kameralı sohbet yapıyoruz arada geceleri.Ayrıca ondan öğrendiğim her şeyi burdakilere denedim.teşekkürler raphi
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri