25 Ağustos 2014 Pazartesi

halamla zevkli anlar

merhaba ben edip 18 yaşında esmer ve kalıplı birisiyim. halamda 34 yaşında dolgun vücudu olan göğüsleri çok güzel olan birisi. neyse hikayeye geçelim : halam tekirdağda oturuyor bende ankarada küçüklüğümden beri hep onu hayal eder 31 çekerdim. bazen önümde üstünü değiştirir ^ne olacak sen benim yeğenimsin^ derdi. halam hstalanmış ankaraya doktara gelmiş hemde bizi özlediği için görmeye gelmişti. bizde 1 hafta kaldı. evli ve 2 çocugu vardı ama onları getirmemişti. bizimkilerde alışverişe gittiler. halamda hasta olduğu için gitmemişti.(önemli bir hastalık değil) ve bana duş alacağını söyledi benden yardım istedi. bende hemen kabul ettim. banyoda soyunurken tshirtini ve altındaki eşofmanı çıkardım. sonra siyah dantelli sütyeni ve altında da beyaz külot vardı. bana arkamı dönmemi söyledi bende mecburen döndüm. soyundu ve duşa girdi. banada ona yıkanırken yardım etmem için çağırdı. benimki heyecandan kalkmıştı. banyoya girerken halam üstümü ıslanmaması için çıkarmamı söyledi bende fırsattan istifade hemen soyundum ve altımda sadece siyah bi boxer kaldı. sonra halama sırtına masaj yaparaktan yıkıyordum. ve hafiften de değdiriyordum. farketti ama sesini çıkarmadı. memelerini ellemeye başladım. artık çıkmak istediğini söyledi. bende ona yardım ettim ve çıktık kuralandı ve üstünü giyerken bana seninki enişteninkinden büyükmüş dedi ve bende ipler koptu. üstünü giyerken yardım ettim ve boxer ıslanmış bahanesiyle çıkardım ikimizde çıplaktık. artık dayanamadım ve dudaklarına yapıştım. hiçbir şey demede hayallerim gerçek oluyordu.yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım. yeni yıkandığı için çok güzeldi. sonra yavaş yavaş yukarılara gittim. memelerini yaladım ve amına girdim. inanılmaz bir zevk yaşıyordum. hasta olduğu için fazla zorlamamamı istedi. arkasını döndü bende arkadan amına girdim. çok zevklenmiştim. ondada aynı şeyler oluyordu. ve amına boşalmamı istemedi. biraz daha soktuktan sonra boşaldığını söyledi ve bende boşalmak için götüne sokmaya başladım çok güzel sesler çıkarıyordu. muhteşem bir zevk yaşadım. ve götüne boşalmıştım. harika bir şeydi yanına uzandım ve ona sarılarak yattım. hayatımda böyle birşey yaşadığım için çok mutluyum. o günden sonra halamla aram gayet iyiydi. bir daha yapmak isterim ama halam hiç pas vermiyor. okuduğunuz için teşekkür ederim.
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri