25 Ağustos 2014 Pazartesi

İlk Görüşte Sikiş

Merheba sex Hikayesi okurları , Benim Adım Tuna Can İstanbulda yaşıyorum Yaşım 25 , 1.90 boylarında , Esmer , Gözlerim Ela ve Kaslı bir Erkeğim. Bir gün Arkadaşımla Eğlenmeye Taksime gittik . Biraz gezdikten sonra Adlı ***** Clube gittik . Herşey çok güzel İçiyorduk oynuyorduk Kafamız güzel eğleniyordukk , Biraz Zaman geçtikten sonra 2 tane bayanlarla keşismeye başladık ama Baya büklerdi bize göre 30 35 yaşlarında ama Niyetleri belliydi Yarrak istiyorlardı . bizde 2 kişiydik onlarda 2 kişiydi Ben elime bardağımı alıp Yavaşca onların masasına gittim Tanıştık falan fismekan Arkadaşımda geldi masaya Bi Büyük viski açtık içiyorduk ama Karılar Tav olmuştu zaten Clubun en arka köşelerine gittik Oynama Bahanesiyle Sürtünüyolardı bize Ellimi bikinisin arasından götüne sokuyordm parmak atıyordum o kadar Çok ses olmasına rahmen ah sesini duya bildim ARkası bana dönük götünü sürttürüyordu bana Bende göğüslerini sıkıyordum Belini , Kalçalarını Falan Okşuyordum böyle uzun bi süre takıLdık sonra Bizi evlerine Davet ettiler , Neyse gittik Cihangirde oturuyolardı Evleride Gayet güzel ve Modern’di , Bize birer bardak daha Viski getirdiler Ve Odalara ayrıldık , Nasıl ilk görüşte bir erkeği evine davet edebiliyorlardı Hala anlamış Deilim Ama neyse , Geçtik odalara beni Direk tuttu Yatağa Fırlattı Kadın Azgın ve Çılgında , Sanki Ben onu Deilde O Beni Sikicekti :S Yatağa attı ve beni Yat dedi Sert bir Tavırla Üstüme çıktı ve Üstümde Soyunuyordu . Bende üstümü çıkarıyordum Kocaman göğüsleri vardı Vücutta tam yerindeydi Hani derler ya 90 60 90 Hesabı , beni Bi güzelce Yalamaya başladı Boynumdan Başladı Göğüslerime Doğru indi , böyle Kaslı bir Vucudu görünce DAyanamadı GAliba ve Dalgamı çıkardı ısırdı direkmen Kadın Çok çılgın ve deişikti FEtişh’den hoşlanıyordu Galiba Korkmaya Başlamıştım neyse 69 Pozisyonunda üstüme Yattı ve Ben onun Amını Yalıyordum oda Benim Yarrağımı Köküne kadar Ağzına alıyordu Gırtlağına Kadar Sokuyordu çok Azgın bişeydii Offf . Bende amcığına Dilimi sokuyordumm Götüne Tokatlar Atıyordum Kalçaları Bıngıl Bıngıl Sallanıyordu Çok Tattlı bir an Önce Sikmek İstiyordum Bu Çılgın Fahişeyii . VE birden indi Üstümden geçti Yatağa Domaldı , Hani ne Duruyorsun Erkeğim Sik beni sik Diye Bağırıyordu bana Tamam Sakin ol sikicem diyordum ÇAbuk diye Kızıyordu Banaa Çok Azgındı Kaşar ve buna hiç alıştırmadan birden amcığına O Kocaman Yarrağımı köküne Kadar Soktum ve Karıyı Yerinden ZIplattım resmen NAsıl Bağırıyordu DEvam et devam et diye Kendini Yırtıyorduu Bunu bi Güzelce Sikmeye Başladım kadın çok güzel Sİkişiyodu Ve Ben kendimi bıraktım O Gidip Gelmeye Başladı o Kendine Sokup çıkarıyorduu çok güzel yapıyordu bu işi ve Biraz zaman sonra Sonuna kadar Aldı içine , İçindeyken Kalçasını bir sağa bir Sola İçinde Oynatıyorduu çok tatlıydı ve bunu tuttum kucağıma aldım bacaklarından tuttum Ayağa Kalktım Onu kucağımda sikmeye Başladımmm Çok fena bağırıyorduuu kucağımza Zıp zıp Zıplatıyordumm Karıyıı ve içerden viski getirdi , Yatağa Yatırdım FAhişe’yi Göbeğine az birşey İçti döktüm ve göbeğinden içmeye Başladım , Ve Sonra o amına içkiyi döküyordu bende Yalıyordum amcığını viski içerimi kaçtı ne Yanıyo yanıyoo diyorduuu , dur söndürürz canım dedim ve amını bir güzelce yalamaya başladımm , Ve bunu Ayağa kaldırdım Bir Bacağını makyaj Masaının üstüne Attım ve diğer Bacağıda yerde Bunu masanın üstüne doğru Domalttımm Ve başladım Ayarı Vermeye Çok delice Sikiyordum Ağlıyacaktı neredeyse karı Bana sana Yıllardır neredesin neden karşılaşmadık diye Ağıtlar yakıyodu Bugüne Kadar Kimse Karıyı Böyle sikmemiş Galibaa Bundan sonra hep varım gibisine Dümenler Dümenler … VE ilk Postayı attımmm Ama elimde olmayan bir Sebeble İçine boşaldımmm , Bana hihhhh Naptın yaa sen dedi istemeyerek oldu yapıcak bişey yok dedim ve o öyle dalgın dalgın bakarken Atladım üstüne Biraz sevişiyimki 2ci Postayıda atıcaktım Aklımdan o geçiyordu Kadını yatırdım yağata üstüne çıktım Göğüslerini yalamaya Başladımm ama Kadının içine boşaldığımdan Beri Hiç yüzü Çok asıktı sanki Moreli bozulmuş gibiydi , Üzülme canım ya dedim bişey olursa Evleniriz olur biter dedim KArıyı rahatlatıp biraz daha sikmekdi bütün amacım Ve İkna oldu 2ci Postayıda Attım . duş aldık giyindik falann Kadına Kendi Numaram diye Yanlış bir numara Verdim Ve sen Canını sıkma bitanesi dedim ve yolu verdim Belkide Şuan bir baba oLdum ama hiç Haberim Yok :):):)
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri